Toblerowned!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
Dat doen ze nou nooit als ík erbij zit heh
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Chowi het volgende:
Je bent te voorspelbaar, Q.
Hier ben ik al.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:37 schreef JDude het volgende:
Tof.
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
Ohja. over 8 minuten moet mijn pizza uit de oven.
Dat heb ik gedaan ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:03 schreef JDude het volgende:
[..]
McD, heb je je pizza 5 minuten geleden uit de oven gehaald?
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Chowi het volgende:
Hoe is je pizza, mcD? Vertel me er alles over.
Goed. Stelling: bier is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee: draag jij eens een gespreksonderwerp aan!
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:43 schreef Chowi het volgende:
Nou, dan is het niet zo'n lucratief onderwerp.
Nou en! Tieners moeten toch dood!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik het er niet mee eens. Bier is stom! En Desch Duivelsch! En het zorgt voor tienerzwangerschappen!
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef Croupouque het volgende:
Sorry, ik heb nu een hele nare flashback van die keer dat ik onverwacht de slaapkamer van mijn ouders binnenstormde.
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef JDude het volgende:
Croupouque! Heb je lang niet gepost, of heb ik gewoon lang niet opgelet?
Volkomen begrijpelijk. Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Vertel eens wat meer over die kruiwagensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik prefereer momenteel een anoniem bestaan, na een akelig incident met een hardnekkige stalker en drie kruiwagens vol vanillevla.
Ik heb er een topic over geopend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je webcam stond nog aan! [afbeelding]
Dit is je moeder:quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:07 schreef Nosh het volgende:
Dit is Henry Rollins na het zien van de laatste 5 posts.
[afbeelding].
Mijn god...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |