*opmerkingen met betrekking tot achterwerken veiligheidshalve achterwege laat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en in het hotelletje spraken ze Engels!. Ik was in eerste instantie niet zo heel tevreden, het was klein, met een douche die het concept 'warm water' niet helemaal begreep en waar je niet moest proberen je kont te keren, maar er was airco
!!
Jamaardanmoetikeenaccountmakenenikbenluiquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klinkt goed! Behalve dat van die trappen lopen..
www.photobucket.com, you muppet!
Niet de Arc de Triomphe ook? Die valt wel mee op zich. Heb ik destijds met mijn dinnetje toen wel gedaan. Geloof ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef JDude het volgende:
Al die beklimmingen!
Wij hebben het destijds bij de trappen naar d'n Sacre Coeur (klinkers zelf wegstrepen) gehouden.
Nope, voor die voetgangerstunnel stond een immense rij Japanners en dat plein oversteken in de spits staat gelijk aan jezelf meteen maar met een blok beton in de Seine werpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef rompompom het volgende:
Niet de Arc de Triomphe ook? Die valt wel mee op zich. Heb ik destijds met mijn dinnetje toen wel gedaan. Geloof ik..
Live zijn ze bést puickend. Geile Scheisse when I Freak is ook wel een tof plaatje.quote:
Rot lekker op naar [ONZ]!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
Kun je je verhaal niet gewoon in korte steekwoorden typen, c_c? Ik heb niezoveel zin om te lezen.
Even meer poep van ze downloaden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Live zijn ze bést puickend. Geile Scheisse when I Freak is ook wel een tof plaatje.
VIel bij ons haske meequote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, voor die voetgangerstunnel stond een immense rij Japanners en dat plein oversteken in de spits staat gelijk aan jezelf meteen maar met een blok beton in de Seine werpen.
MAG IK OOK AL NIET MEER EAJRSH6T6093YHNFSPD/quote:
Wat gaafquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
VIel bij ons haske mee. Ja, je moet inderdaad écht alleen maar lopen als alle stoplichten zeggen dat je mag, anders ben je doodt, maar de rij daar viel nog best mee en boven was het echt keimooi
. En de trappen zijn, sja, een ervaring
. Bij de Eiffeltoren stond de eerste keer dat we er waren echt een enorme rij, die foto zal ik straks uploaden, maar de 2e dag waren we binnen een halfuur binnen en hebben zonsondergang vanaf de toren gezien
.
. Prima compensatie voor de ellenlange rijen bij de overige hoge gebouwen in Parijs.
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef JDude het volgende:
Ah, nouja, hebben we een reden om nog eens terug te gaan!
Zeg, hoe lang hebben jullie er nou op gereisd vanaf Rotterdam tot jullie hotel?
Wees blijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 1 blikje bavaria. Fuck.
Hm, dat scheelt dan nog niet gek veel met de auto. We hebben er toen 4:15 over gedaan van Breda tot het hotel (incl. halve Peripheriquequote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.
Thalys, tof. Dat gaat in 2099 nog veel keiharder als ie helemaal HSL ist.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Thalys deed er gewoon 3 uur over en ons hotel lag niet ver van Gare du Nord en zat echt náást een metrostation dus we deden ongeveer 15 minuten over dat stukje denk ik. Maar goed, het kaartjes kopen voor de metro enzo nam tijd in beslag ook.
Mer. Heeft. Toerist. Uitgehangen. En. Dat. Is. Tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Chowi het volgende:
Kun je je verhaal niet gewoon in korte steekwoorden typen, c_c? Ik heb niezoveel zin om te lezen.
Ik werd misselijk tijdens het keisnelle stukquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Thalys, tof. Dat gaat in 2099 nog veel keiharder als ie helemaal HSL ist.
Vertel.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef cerror het volgende:
Alles is dood en iedereen moet kut.
Ik ben echt net een neger.quote:
Zit je ook de hele dag te roken voor de tv ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben echt net een neger.
Brede neus, geen geld, lekgestoken en ik ben lui.
Nee, maar ik zeg wel vaak fuck.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zit je ook de hele dag te roken voor de tv ?
Godverdomme, cerror. Ik heb ook een brede neus. Heb ik nu aids?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
En je drinkt hetzelfde bierquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Wtf? Lekgestoken? Wie steekt er in godsnaam jóu lek?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zijn vast die verrekte kutmuggen. Die houden wel van zwart vleesch.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wtf? Lekgestoken? Wie steekt er in godsnaam jóu lek?
pwndquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
OH GOD HET IS 2 OVER 2 HET PERFECTE MOMENT OM MENSEN MET AIDS UIT TE LACHEN!
HAHAHAHAHAHAHAHA! [afbeelding]
omg ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
OH GOD HET IS 2 OVER 2 HET PERFECTE MOMENT OM MENSEN MET AIDS UIT TE LACHEN!
HAHAHAHAHAHAHAHA! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |