Nee, m'n camera paste niet meer in m'n mini-kamertje.quote:
Tof.quote:
zwoegen of fokken?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:35 schreef Q. het volgende:
Vakantie is tof. Nog vier dagen zwoegen.
Zwoegend fokken dusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:11 schreef Q. het volgende:
Allebei.
Dat is blijkbaar normaal. Dago heeft ook op een aantal solli's nooit meer reactie gehad. Zelfs niet na navraag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Waarom melden bedrijven noot iets terug?
*weer naar nieuwe vacatures gaat zoeken.
Echt triestig, al was het maar een geautomatiseerd mailtje, in de ICT moet dat nog wel te doen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar normaal. Dago heeft ook op een aantal solli's nooit meer reactie gehad. Zelfs niet na navraag.
quote:they will see us waving from such great heights
come down now they'll say
but everything looks perfect from far away
come down now but we'll stay
Mja, die foto van mcD spant natuurlijk ook wel de kroonquote:
K&W, voor al die verhuisdozen die ik heb overgesleept en de blokker doeken klerenkast die ik in mijn door mijn huisbaas geverfde kamertje heb gezet?quote:
Ow.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
K&W, voor al die verhuisdozen die ik heb overgesleept en de blokker doeken klerenkast die ik in mijn door mijn huisbaas geverfde kamertje heb gezet?
Jij bént BeFquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn. God. BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
Poging tot leven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:29 schreef Chowi het volgende:
Dan hebben jullie BeF vorige week gewoon een ban aangenaaid.
M'n garpje, wat doe je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:25 schreef Q. het volgende:
c_c, je foon staat in de fik!
Arrogant much?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:27 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn. God. BeF lóópt gewoon niet zonder mij. Hij is nog steeds open!
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef Misstique het volgende:
Wanneer krijg je em?
Klinkt top!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.
Ik kom net terug van m'n balkon om zakdoekjes te halenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt top!
Ben je weer beter eik?
Hihi, ja, mallerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zit er ook een trilfunctie op?
Het klinkt al erg smerigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:55 schreef Misstique het volgende:
Puistwond?
Het is toch verdulleme zo? Volgens mij is een BeF-topic nog niet zo vaak langer dan een week open geweest. Ah, ja, behalve in de tijd dat ik niet meer FOK!te, dan.quote:
Dat het vakantie is komt niet bij je op? Dat BeF sowieso op sterven na dood is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is toch verdulleme zo? Volgens mij is een BeF-topic nog niet zo vaak langer dan een week open geweest. Ah, ja, behalve in de tijd dat ik niet meer FOK!te, dan.
Ik zal volgende week wel wat fototjes maken. Maar echt veel is er niet op te zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow..
Maar toch: pics! Gewoon om te zien waar je woont enzo..
En wanneer is de housewarming?.
Woei! Ik wil binnenkort ook een nieuwe foon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
5 tot 10 werkdagen. Met 1 gig memorykaart, hippe oordopjes die de buitenwereld compleet afsluiten én een speaker die niet piept. Een vooruitgang.
Precies, Dago. Het ligt allemaal aan mij. Ik ben een geweldig, diepgaand, poëtisch, behulpzaam mens waar je bijna wel van móét houden, op het eerste gezicht al. Een tikkeltje narcistisch misschien, maar och, dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat het vakantie is komt niet bij je op? Dat BeF sowieso op sterven na dood is?
Neuh, het moet gewoon helemaal aan jou liggen.
Maak er LOL van, gewoon omdat dat leuk is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Pheno het volgende:
Maak er BeK van: Bier en Kaartspelen
Zolang je maar je bek houdt als het op spoilers aankomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies, Dago. Het ligt allemaal aan mij. Ik ben een geweldig, diepgaand, poëtisch, behulpzaam mens waar je bijna wel van móét houden, op het eerste gezicht al. Een tikkeltje narcistisch misschien, maar och, dat mag de pret niet drukken.
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je maar je bek houdt als het op spoilers aankomt.
Common sense, leer het te gebruiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |