Wel naar carnaval en gekke maondaag, maar niet de parkfeesten??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Mss het volgende:
Haha ik ben een vrouw voor diegenen die het nog niet door hadden.
Maar de parkfeesten zijn gewoon niet zo mijn ding
quote:
Ja, ik weet het, iets met heel hard schamen en een hoekje enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel naar carnaval en gekke maondaag, maar niet de parkfeesten??
quote:
Drukdrukdruk! Donderdag Arnhem, vrijdag Paradefeesten, Zaterdag bruiloft, Zondag Paradefeesten, Volgende week 3 verjaardagen EN de PArkfeesten. Week 32 ben ik klinisch dood.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:35 schreef RuutR het volgende:
Fratsman hoe bevalt je vakantie eigelijk, ff geen cdtjes uit en omhoezen![]()
Probeer Gaudi eens, aan de Picardie. Grand Café Dante kan ook nog, of je checkt www.lekker.nl even.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:00 schreef travelman het volgende:
Morgenavond ben ik weer eens in Venlo (tot zaterdagmiddag). Zijn er nog leuke, nieuwe restaurants in Venlo?
Al eens bij Eigenwijs geweest? (die tent waar vroeger lunchroom Paris, of voor de nog oudere Venlonaren: Thomassen, zat)quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:00 schreef travelman het volgende:
Morgenavond ben ik weer eens in Venlo (tot zaterdagmiddag). Zijn er nog leuke, nieuwe restaurants in Venlo?
Ik niet. Ik ga werken, nachtdienst.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:20 schreef fratsman het volgende:
Wie is er vanavond allemaal op de Paradefeesten?
quote:
Ja, ik had je daar nog gezien, maar je stond een beetje ver wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Tokyo Sex Destruction [afbeelding] Goeie bak herrie
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had je daar nog gezien, maar je stond een beetje ver weg
Ik was de groep al de helft van de tijd kwijt.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was de groep al de helft van de tijd kwijt.
De volgende keer zal ik wel weer bellenblaas in je sinas gooien!![]()
quote:
Vandaag dus. Dan ben ik er ook weer, naja, vanavond danquote:
Woven hand nog gezien, precies wat ik er van verwachtte, heel erg lekkere muziek á la 16 Horsepower. Hele goede afsluiting (op het hoofdpodium athans), de echte afsluiting waren toch echt de 90's now. Wat een nostalgie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
gisteren was het best nog wel gezellig in de spiegeltent en in de grote tent met die balkan beats. Vanavond eigenlijk geen idee wat er komt, morgen wil ik persé Woven Hand zien, lijkt me heel leuk. Wat is het toch weer leuk om in Venlo te zijn.
Wat je zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woven hand nog gezien, precies wat ik er van verwachtte, heel erg lekkere muziek á la 16 Horsepower. Hele goede afsluiting (op het hoofdpodium athans), de echte afsluiting waren toch echt de 90's now. Wat een nostalgie.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef vosss het volgende:
Ik zie het nu pas, maarehmzz....... is Boris familie van Chriet?![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:24 schreef RuutR het volgende:
Ik heb het moeten missen maar volgens mij was he wel gezellig
Jawel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben zondag om 4 uur thuisgekomen van vakantie en ben toen savonds om 10 uur naar de parkfeesten gegaan. Lekker weertje en op de laatste dag is er normaal gesproken genoeg te doen....
Maar het halve park was leeg, zo leeg heb ik het nog nooit gezien, zelfs niet toen het regende![]()
De andere dagen was het drukker mag ik hopen?
zijn dat veel of weinig bezoekers vergeleken met de voorgaande jaren trouwens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:45 schreef zwahiel het volgende:
Wie wil er cijfertjes?
Donderdag 2 augustus 2007 22.000
Vrijdag 3 augustus 2007 26.000
Zaterdag 4 augustus 2007 30.000
Zondag 5 augustus 2007 36.000
Totaal: 114.000 bezoekers... Maar dit zijn slechts plus minus getallen waaraan nog wat correcties af moeten gaan.
Ook over jezelf geschonken gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:46 schreef zwahiel het volgende:
heb nog nooit zo snel zoveel bier in mezelf geschonken!
Hoeveel geld heb je weer uitgegeven aan Spa Gold Fratsman?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ook over jezelf geschonken gekregen?Tering zeg, alsof Rowwen Heze op het laatst zelf in de tent was!
Ik ben alle dagen heel netjes thuisgekomen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:37 schreef RuutR het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je weer uitgegeven aan Spa Gold Fratsman?
Net zoveel als met Carnaval![]()
Met of zonder Politiebusjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben alle dagen heel netjes thuisgekomen.![]()
De enige keer dat ik op de ZPF in aanraking ben geweest met de politie was om te vragen of ik naast die kar van hun even in de schaduw kon staan.quote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
De enige keer dat ik op de ZPF in aanraking ben geweest met de politie was om te vragen of ik naast die kar van hun even in de schaduw kon staan.zondag dus.
Ondanks 4 dagen feest moet ik zeggen dat ik me echt top geamuseerd heb, zonder sloten alcohol.
ah gadver van die hoempapa muziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:14 schreef fratsman het volgende:
Joekskepelletreffe in het Nolenspark.
Maar ik weet nog niet of ik ga...
Het DSB stadion ligt nog altijd in Alkmaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef fratsman het volgende:
Moeten ze uit of thuis? Thuis toch? Ik vind het geen strak plan dat thuiswedstrijden op zaterdagavond gespeeld worden. God weet wat voor tuig er na de wedstrijd de binnenstad in trekt.![]()
Zo in z'n algemeenheid. Donderdag Tijgerdag en Zaterdag Baerdag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:50 schreef fratsman het volgende:
Wat is er Donderdag en Zaterdag?
Kom donderdag eens langs, er staan genoeg 20-25-ersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:28 schreef fratsman het volgende:
Ik ben al jaaaaren niet meer op donderdag uitgeweest. Tien jaar geleden was het op donderdagavond tof in de tijger.
Maar ik heb die leeftijd voor de tijger ook niet meer.![]()
Sinds wanneer is Bear wilde boelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:20 schreef runaway het volgende:
[..]
Zo in z'n algemeenheid. Donderdag Tijgerdag en Zaterdag Baerdag.
Wilde boel![]()
Nah nee, ik zou zeggen ga er eens heen op donderdag. 23.00 happy hourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef RuutR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bear wilde boel![]()
Ik vind het een mooie kroeg hoor, wordt alleen een beetje misselijk van die walgelijke Guus Meeuwis muziek (en soortgelijken) die ze daar constant draaien![]()
En de Goude Tijger is toch die kroeg waar je naar toe gaat als je niet naar binnen mag bij Club Zes![]()
Donderdag valt meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Nah nee, ik zou zeggen ga er eens heen op donderdag. 23.00 happy hour
En de zaterdagen in baer zijn ook best ok, al is de muziekkeuze meestal niet al te best![]()
Doe je netjes...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef zwahiel het volgende:
ok, ben voor 't eerst in Baer geweest vorige week.
Nu ga ik echt veel uit (neem ongeveer 10 feestjes per week gemiddeld) en van 't geluid kreeg ik spontaan de koude rillingen, en dat is NIET positief! Wat een schell en slecht geluid. Waar heeft Fred dit geluidssysteem vandaan!?
je moet wat als fotograafquote:
Van 1 op 2 septemberquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Ow wanneer is de nacht, dan probeer ik in Venlo te zijn dan, da's altijd erg leuk!
Owja. Dat stond vandaag nog in de krant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef RuutR het volgende:
1 September gaat ook de Zenith open, Dus als de Nacht saai is
Is die ook al dat weekendquote:
Geniale planning dus weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef fratsman het volgende:
Welke gek heeft bepaalt dat Big benny in de GALERIE komt, volgende week?Smalle kleretent, kunnen we dus weer buiten op het terras blijven...
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...quote:
Al vind ik het qua meisjes die er komen best een aardige kroegquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, als big benny in de gallie staat betekend dat er naast hem nog drie andere mensen in kunnen...
Dat wist ik niet, heb hem al een tijdje niet meer gezien. Maar dan was mijn opmerking sowieso meer een sneer naar de gallie dan naar Benny.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:13 schreef fratsman het volgende:
Big Benny is tegenwoordig medium Benny
Lees: tientallen kilo's afgevallen.
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, iets met heel hard schamen en een hoekje enzo
En een knuffel voor alle campinggasten die vandaag bij Tref kwamen winkelen
![]()
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh ja ik kom uit Swalmen (Zjwame) mag ik hier wel posten van jullie?![]()
Whehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bij de volgende herindeling hoor jij er ook bij!![]()
Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je werkt bij het Tref? Grote kans dat ik je dan wel eens gezien heb. Werk op Noorderpoort en kom ongeveer 1x per week wel ff naar het tref met de collega's. Blikje drinken kopen, snoep, cup a soup.![]()
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef runaway het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad?
Ik hoorde het op de radio ja. 3FM, kreeg alleen de context niet echt mee. Werkquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Idem. Maar het verjaardagsfeestje waar ik was, was ook gezelligquote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef zwahiel het volgende:
Heb 't weer moeten missen helaas... Zonde, volgend jaar beter
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet de supermarkt, in 1 van de non-food winkels.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Kruitvat, en de speelgoed zak komen we ook wel eens. Tsja we moesten een bal hebben om te voetballen in de pauze![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]. Wellicht heb je die bal dan wel bij Mss gekocht
.
Vind ik nog netjes! Had ze eerder op plek 101 verwacht!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef fratsman het volgende:
Ik lees overigens op AD.nl dat ons fantastische FrietCurry ziekenhuis op plaats 87 staat in de ziekenhuis top100.
Ontken het eensquote:
Whehe.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef fratsman het volgende:
De Knibbel is voor jou toch veel dichterbij?!?
De knibbel?quote:
Ahja, daar ga jij loos hequote:Op maandag 3 september 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
De knibbel?
Dat is de kinderdisco in het Ald Weishoes op vrijdagavond![]()
Zeker.quote:
Wat heb je voor negatiefs gehoord over de Zenith dan?quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef RuutR het volgende:
Wtf is een kruitvat en een speelgoedzak![]()
Maargoed weten we ook weer waar we op moeten letten als we naar het Tref gaan
Trouwens Zenith gangers onder ons: Ik wou dit weekend naar de Zenith gaan maar ik heb veel negatiefs over gehoord, ik denk dat het dan een betere optie is om in Düsseldorf te gaan stappen of wat denken jullie?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Breaking News: De Bijenkorf Outlet gaat weg en de V&D komt weer terug in Venlo
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Inderdaad, net als dat Geerlings en Intertoys al jaaaaaren op het punt staan om weg te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:41 schreef RuutR het volgende:
Ik zal Philippe wel eens vragen morgenvroegquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef fratsman het volgende:
Ja, of Achille van de Picardie...
Ze kunnen beter niet opengaan want het ziet er absoluut niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:27 schreef fratsman het volgende:
Feit blijft dat er op de oude locatie van de Hema echt wat dient te gebeuren, Er is daar een komen en gaan van vage winkeltjes. In het oude pand van de FRS zit alweer iets nieuws.
Pak de fietsquote:Op zondag 23 september 2007 15:49 schreef Mss het volgende:
Ik kom niet weg uit Velden
Ik heb een uur op de bus gewacht
Veolia
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:57 schreef RuutR het volgende:
Puik wel, drang denk ik niet. Ondanks dat ze er vaak leuke muziek draaien vind ik het een gare locatie (perron55)
Trouwens de Zaterdagavond in Weert was ook erg gezellig
Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:09 schreef runaway het volgende:
[..]
Hm geloof dat ze die de vorige keren best aardig aangekleed hadden. Ik vind er altijd wel een lekkere sfeer hangen, relaxed enzo.
En ze hebben gratis tostis
Ik niet. Vrijdag en zaterdag verjaardagen, plus een appartementje wat woon-klaar gemaakt moet worden.quote:Op zondag 30 september 2007 23:49 schreef runaway het volgende:
Was weer eens ouderwets gezellig in de stad zaterdag.
Komend weekend puik en drang (perron55)
Wie gaat?
zoals deze?quote:Het ziet er absoluut niet uit, en op de weg erna toe lopen animeermeisjes die je voor 2 euro een al inclusive geven
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:26 schreef fratsman het volgende:
En nee Runnie ik ben niet burgerlijk!Je zult me heus nog wel een keer stomdronken in de stad tegenkomen!
![]()
[..]
Het zegt wat dat ik nog weet dat je dat zei!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:42 schreef runaway het volgende:
[..]
![]()
Als mensen dat gaan roepen he.....................![]()
Ik doelde op het 2e gedeelte van die zinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het zegt wat dat ik nog weet dat je dat zei!![]()
Okee danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef fratsman het volgende:
Is inderdaad op de Herungerstraat.
Enne, mijn nieuwe Crib ligt op de Hogeweg. Appartementen aan de rechterkant (Als je vanaf het belastingkantoor komt) Tussen de Boerendans- en de Meeuwbeemdweg in.
Donderdag sleutel!![]()
Heb je al een gouden ketting aangeschaft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef fratsman het volgende:
Is inderdaad op de Herungerstraat.
Enne, mijn nieuwe Crib ligt op de Hogeweg. Appartementen aan de rechterkant (Als je vanaf het belastingkantoor komt) Tussen de Boerendans- en de Meeuwbeemdweg in.
Donderdag sleutel!![]()
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:58 schreef RuutR het volgende:
[..]
Heb je al een gouden ketting aangeschaft?
Je woont dan namelijk officieel in het Genooi![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!![]()
Achter de flats met de schotel-antennes, daar begint Genooi pas.
Niet zo dicht als Fratsmanquote:
ik dacht dat t altijd zo was:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Naéééé, knöppel! Des officieel nog steeds de Mieuwbeemd!![]()
Achter de flats met de schotel-antennes, daar begint Genooi pas.
Dat klopt, en dus woont FM net niet in genooiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik dacht dat t altijd zo was:
[afbeelding,link]
Daar kun je wel mee integrerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:03 schreef fratsman het volgende:
Ach boeien, en als het toch zo is, ik heb de Andre Hazes top 100 op cd.
technisch gezien ligt velden boven die streepquote:
Een heel eind hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
technisch gezien ligt velden boven die streep
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
technisch gezien ligt velden boven die streep
Ikea..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:00 schreef Klonk het volgende:
WTF heb je voor bed besteld als je er 6 weken op moet wachten, wel eens van een ikea gehoord
Toch genooi aspiraties?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:52 schreef fratsman het volgende:
Er zitten nadelen aan zo snel een appartement toegewezen te krijgen...
De levertijd op een bed bijvoorbeeld.Mén, 6 weken op de grond slapen!
Maar heb wel een mooie joekelige tv gekocht!
Klik die link in mijn sig eens, je denkt toch niet dat ik al die films op een lullig tv'tje ga kijken hé.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klik die link in mijn sig eens, je denkt toch niet dat ik al die films op een lullig tv'tje ga kijken hé.
Enne, Ruutje, ik heb geen tuin, wel een balkon. maar ik zal voor jou een uitzondering maken. Jij mag op het plat daak zitte!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, de genooi/meeuwbeemd meet. 4 mensen, een kratje bier en een plat dak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:36 schreef runaway het volgende:
mooi, fokmeet bij fratsman!!!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je er serieus aan twijfelt of fratsman wel bier in huis heeft, zou ik zeggen: "neem zelf een krat mee als we bij hem op de stoep gaan zitten"
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, zal ik je er even wat bellenblaas in gooien?
Jaquote:
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Al kan ik het inmiddels een goede garp vinden![]()
Mits die niet herhaald wordtquote:
Oke, voor diegene die niet weet waarom belleblaas (of wat was het ook al weer) zo leuk is, wat happend??quote:
Het was de lente van 2004, zo ergens eind mei. Op een zonnige zomeravond, ik weet het nog goed, vond in Blerick het ZOKSfestival plaats. Afijn, aangezien het ons wel gezellig leek zijn we daar met een groep heengegaan. Bij deze groep waren dus ook Mss en ik zei de gek. Mss was melig en had bellenblaas bij zich. Lachen joh. Op een gegeven moment ging Mss, een rondje drank halen. Das mooi, dacht ik, want dan krijg ik een pilske. En inderdaad, ik kreeg ene pilske. Maar HUUUU... dat smaakte vreemd. En vies. Terwijl ik een pilske normaal toch erg lekker vind. Ik stond bijna letterlijk te schuimbekken. Wat bleek, Mss had zin in een geintje en had een druppel of wat van de bellenblaas in het bier gedaan, de smiecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, voor diegene die niet weet waarom belleblaas (of wat was het ook al weer) zo leuk is, wat happend??
Jonge, je had het nieteens doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was de lente van 2004, zo ergens eind mei. Op een zonnige zomeravond, ik weet het nog goed, vond in Blerick het ZOKSfestival plaats. Afijn, aangezien het ons wel gezellig leek zijn we daar met een groep heengegaan. Bij deze groep waren dus ook Mss en ik zei de gek. Mss was melig en had bellenblaas bij zich. Lachen joh. Op een gegeven moment ging Mss, een rondje drank halen. Das mooi, dacht ik, want dan krijg ik een pilske. En inderdaad, ik kreeg ene pilske. Maar HUUUU... dat smaakte vreemd. En vies. Terwijl ik een pilske normaal toch erg lekker vind. Ik stond bijna letterlijk te schuimbekken. Wat bleek, Mss had zin in een geintje en had een druppel of wat van de bellenblaas in het bier gedaan, de smiecht.
Anyway. Toen een kutgrap, achteraf gezien wel een goeie garp.
Ik had niet door WAT het was neequote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, je had het nieteens door
En waarom weet jij nog precies wanneer dat was?
Ik probeer het ook te vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja klopt
Was het alweer helemaal vergeten
Kermisquote:
Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst"quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.
Whehe..quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst" [afbeelding]
Ze gaan er een "nevengeul " graven. Verder gaat er bezuinigd worden op groen onderhoud "natuurontwikkeling plaatsvinden"quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Ruder het volgende:
Als ze nou eens eindelijk fatsoenlijk gaan beginnen aan die maasboulevard, ben al zo'n 5 jaar aan het wachten om die Mediamarkt hier om de hoek
Ik was gisteren wat computerartikelen aan t kopen en dan verlang je toch echt naar een mediamarkt want wat we nu in venlo hebben is echt drama.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik niet.Mijn baan, jouw stage, wat doe je!?!?
![]()
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef Ruder het volgende:
Venlo de Meest Duitse stad van Nederland
Ze doen maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt! [afbeelding] [afbeelding]
Allerheiligen, jeweets. Héél Europa heeft vrij behalve de Nederlander. [afbeelding] Of was dat nou Dag van de Arbeid? [afbeelding]
Ja, het stond ook in de krantquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Ruder het volgende:
Het ging mij meer om die achterlijke slogan van de gemeente Venlo [afbeelding]
Ik zag het toevallig op Geenstijl staan [afbeelding]
Whehequote:
Ik weet niet wat jij fout doet, maar ik kom toch genoeg vrouwvolk tegen in de baerquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik was gisteren nog bij de baer de woers, wat is het stiekem toch een gaybar he? Alleen maar mannen, jezus [afbeelding]
de baer? Niet dat ik weetquote:Op zondag 4 november 2007 23:45 schreef Mss het volgende:
Die tent was toch failliet?
Ja, trollen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij fout doet, maar ik kom toch genoeg vrouwvolk tegen in de baer![]()
Anders ik wel, volgens mij is de laatste keer met de parkfeesten geweest...quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef Mss het volgende:
Ik meen zoiets gehoord te hebben, maar dan zal het wel verkeerd over zijn gekomen.
Ik ben dan ook al eeuwig niet meer in Venlo uit gegaan
Ja, voor mij ook.quote:Op maandag 5 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, volgens mij is de laatste keer met de parkfeesten geweest...
Damn ja, gekke moandaag, het ziet er naar uit dat ik die dit jaar moet missen... heeeel matig...quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook.
Ach, 11-11 in Mestreech, en nog ff en dan hebben we weer Gekke Moandaag in Velden![]()
OMG, daar houd je toch al weken van tevoren rekening mee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn ja, gekke moandaag, het ziet er naar uit dat ik die dit jaar moet missen... heeeel matig...
Ja nou, toen ik me 3 jaar geleden inschreef voor deze opleiding dacht ik dat als ik ooit een keer tijdens stage de gekke moandaag moet missen dat ik het wel zou overleven... Maar nu die tijd dichterbij komt... tja...quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, daar houd je toch al weken van tevoren rekening mee?
En vrij krijgen is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, toen ik me 3 jaar geleden inschreef voor deze opleiding dacht ik dat als ik ooit een keer tijdens stage de gekke moandaag moet missen dat ik het wel zou overleven... Maar nu die tijd dichterbij komt... tja...
Wat heeft Lottum met Venlo te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:55 schreef Labrador1974 het volgende:
Trieste gebeurtenis in Lottum! Gaat daar even niet over rozen!
Regio groot-venlo wellicht?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:09 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wat heeft Lottum met Venlo te maken?
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vindenquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik was gisteren nog bij de baer de woers, wat is het stiekem toch een gaybar he? Alleen maar mannen, jezus
Leuke dames trekken leuke mannen aan en leuke mannen trekken leuke vrouwen aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef runaway het volgende:
[..]
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vinden![]()
Hey!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef runaway het volgende:
[..]
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vinden![]()
Meer posten, sletquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef fratsman het volgende:
het is nondeju al november, en er staat nog "parkfeesten" in de TT!Det kin neet he!, daor mot allang Vastelaovend staon!
WFzquote:
Ja zoveel venlonaren zitten hier nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als d'r dan ook meer volk hier kwam....
gebrek aan beide dan maar hequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Leuke dames trekken leuke mannen aan en leuke mannen trekken leuke vrouwen aan.
Ergens gaat het dus mis
Zitten die allemaal op Kloeken ofzo? Ik kom daar juist steeds minder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja zoveel venlonaren zitten hier niet
blijkbaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zitten die allemaal op Kloeken ofzo? Ik kom daar juist steeds minder.
Want we zien met man genog!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:55 schreef Mss het volgende:
Hof de glazer in de lôch!
Heldquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:04 schreef fratsman het volgende:
Pingalia.
Wie heeft ook de Jocus cd-dvd?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:07 schreef fratsman het volgende:
Echt een aanrader, mooi om die oude liedjes met de ouderwetse "knisper"van de LP te horen.
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, ik draag mijn steentje even bij, sinds ik op stage ben is topic spammen wel een beetje mijn ding geworden.
Kan ik bijna weer een tvp plaatsen...quote:
Whehe...quote:Op woensdag 14 november 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Kan ik bijna weer een tvp plaatsen...![]()
Whehequote:Op woensdag 14 november 2007 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit op de RU in Nijmegen en ik heb genoeg te doen maar dit is gewoon werkontwijkend gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |