quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, zal ik je er even wat bellenblaas in gooien?
Jaquote:
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Al kan ik het inmiddels een goede garp vinden![]()
Mits die niet herhaald wordtquote:
Oke, voor diegene die niet weet waarom belleblaas (of wat was het ook al weer) zo leuk is, wat happend??quote:
Het was de lente van 2004, zo ergens eind mei. Op een zonnige zomeravond, ik weet het nog goed, vond in Blerick het ZOKSfestival plaats. Afijn, aangezien het ons wel gezellig leek zijn we daar met een groep heengegaan. Bij deze groep waren dus ook Mss en ik zei de gek. Mss was melig en had bellenblaas bij zich. Lachen joh. Op een gegeven moment ging Mss, een rondje drank halen. Das mooi, dacht ik, want dan krijg ik een pilske. En inderdaad, ik kreeg ene pilske. Maar HUUUU... dat smaakte vreemd. En vies. Terwijl ik een pilske normaal toch erg lekker vind. Ik stond bijna letterlijk te schuimbekken. Wat bleek, Mss had zin in een geintje en had een druppel of wat van de bellenblaas in het bier gedaan, de smiecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, voor diegene die niet weet waarom belleblaas (of wat was het ook al weer) zo leuk is, wat happend??
Jonge, je had het nieteens doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was de lente van 2004, zo ergens eind mei. Op een zonnige zomeravond, ik weet het nog goed, vond in Blerick het ZOKSfestival plaats. Afijn, aangezien het ons wel gezellig leek zijn we daar met een groep heengegaan. Bij deze groep waren dus ook Mss en ik zei de gek. Mss was melig en had bellenblaas bij zich. Lachen joh. Op een gegeven moment ging Mss, een rondje drank halen. Das mooi, dacht ik, want dan krijg ik een pilske. En inderdaad, ik kreeg ene pilske. Maar HUUUU... dat smaakte vreemd. En vies. Terwijl ik een pilske normaal toch erg lekker vind. Ik stond bijna letterlijk te schuimbekken. Wat bleek, Mss had zin in een geintje en had een druppel of wat van de bellenblaas in het bier gedaan, de smiecht.
Anyway. Toen een kutgrap, achteraf gezien wel een goeie garp.
Ik had niet door WAT het was neequote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, je had het nieteens door
En waarom weet jij nog precies wanneer dat was?
Ik probeer het ook te vergetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja klopt
Was het alweer helemaal vergeten
Kermisquote:
Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst"quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.
Whehe..quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst" [afbeelding]
Ze gaan er een "nevengeul " graven. Verder gaat er bezuinigd worden op groen onderhoud "natuurontwikkeling plaatsvinden"quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Ruder het volgende:
Als ze nou eens eindelijk fatsoenlijk gaan beginnen aan die maasboulevard, ben al zo'n 5 jaar aan het wachten om die Mediamarkt hier om de hoek
Ik was gisteren wat computerartikelen aan t kopen en dan verlang je toch echt naar een mediamarkt want wat we nu in venlo hebben is echt drama.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik niet.Mijn baan, jouw stage, wat doe je!?!?
![]()
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef Ruder het volgende:
Venlo de Meest Duitse stad van Nederland
Ze doen maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt! [afbeelding] [afbeelding]
Allerheiligen, jeweets. Héél Europa heeft vrij behalve de Nederlander. [afbeelding] Of was dat nou Dag van de Arbeid? [afbeelding]
Ja, het stond ook in de krantquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Ruder het volgende:
Het ging mij meer om die achterlijke slogan van de gemeente Venlo [afbeelding]
Ik zag het toevallig op Geenstijl staan [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |