Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst"quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks. Er staat nu een oft ander kunstproject, en ze zijn de kademuur aan het ophogen.
Whehe..quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ah ja... dat heb ik vaker met "kunst" [afbeelding]
Ze gaan er een "nevengeul " graven. Verder gaat er bezuinigd worden op groen onderhoud "natuurontwikkeling plaatsvinden"quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:29 schreef Fliepke het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk maken aan de overkant van de maas daar in die weilanden? Direct tegenover de eeuwige put van Venlo
Ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:41 schreef Ruder het volgende:
Als ze nou eens eindelijk fatsoenlijk gaan beginnen aan die maasboulevard, ben al zo'n 5 jaar aan het wachten om die Mediamarkt hier om de hoek
Ik was gisteren wat computerartikelen aan t kopen en dan verlang je toch echt naar een mediamarkt want wat we nu in venlo hebben is echt drama.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik niet.Mijn baan, jouw stage, wat doe je!?!?
![]()
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef Ruder het volgende:
Venlo de Meest Duitse stad van Nederland
Ze doen maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Donderdag komen ze weer en masse auf Butterfahrt! [afbeelding] [afbeelding]
Allerheiligen, jeweets. Héél Europa heeft vrij behalve de Nederlander. [afbeelding] Of was dat nou Dag van de Arbeid? [afbeelding]
Ja, het stond ook in de krantquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:30 schreef Ruder het volgende:
Het ging mij meer om die achterlijke slogan van de gemeente Venlo [afbeelding]
Ik zag het toevallig op Geenstijl staan [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |