Whehequote:
Ik weet niet wat jij fout doet, maar ik kom toch genoeg vrouwvolk tegen in de baerquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik was gisteren nog bij de baer de woers, wat is het stiekem toch een gaybar he? Alleen maar mannen, jezus [afbeelding]
de baer? Niet dat ik weetquote:Op zondag 4 november 2007 23:45 schreef Mss het volgende:
Die tent was toch failliet?
Ja, trollen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij fout doet, maar ik kom toch genoeg vrouwvolk tegen in de baer![]()
Anders ik wel, volgens mij is de laatste keer met de parkfeesten geweest...quote:Op zondag 4 november 2007 23:55 schreef Mss het volgende:
Ik meen zoiets gehoord te hebben, maar dan zal het wel verkeerd over zijn gekomen.
Ik ben dan ook al eeuwig niet meer in Venlo uit gegaan
Ja, voor mij ook.quote:Op maandag 5 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel, volgens mij is de laatste keer met de parkfeesten geweest...
Damn ja, gekke moandaag, het ziet er naar uit dat ik die dit jaar moet missen... heeeel matig...quote:Op maandag 5 november 2007 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook.
Ach, 11-11 in Mestreech, en nog ff en dan hebben we weer Gekke Moandaag in Velden![]()
OMG, daar houd je toch al weken van tevoren rekening mee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn ja, gekke moandaag, het ziet er naar uit dat ik die dit jaar moet missen... heeeel matig...
Ja nou, toen ik me 3 jaar geleden inschreef voor deze opleiding dacht ik dat als ik ooit een keer tijdens stage de gekke moandaag moet missen dat ik het wel zou overleven... Maar nu die tijd dichterbij komt... tja...quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, daar houd je toch al weken van tevoren rekening mee?
En vrij krijgen is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, toen ik me 3 jaar geleden inschreef voor deze opleiding dacht ik dat als ik ooit een keer tijdens stage de gekke moandaag moet missen dat ik het wel zou overleven... Maar nu die tijd dichterbij komt... tja...
Wat heeft Lottum met Venlo te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:55 schreef Labrador1974 het volgende:
Trieste gebeurtenis in Lottum! Gaat daar even niet over rozen!
Regio groot-venlo wellicht?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:09 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wat heeft Lottum met Venlo te maken?
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vindenquote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef Fliepke het volgende:
Ik was gisteren nog bij de baer de woers, wat is het stiekem toch een gaybar he? Alleen maar mannen, jezus
Leuke dames trekken leuke mannen aan en leuke mannen trekken leuke vrouwen aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef runaway het volgende:
[..]
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vinden![]()
Hey!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef runaway het volgende:
[..]
Ach moet zeggen dat ik er als vrouw zijnde ook bar weinig interessante mannen kan vinden![]()
Meer posten, sletquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef fratsman het volgende:
het is nondeju al november, en er staat nog "parkfeesten" in de TT!Det kin neet he!, daor mot allang Vastelaovend staon!
WFzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |