ja met een SCHquote:
WFzquote:
gezondheidquote:Op maandag 23 juli 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Hááátsjoe.
Dank je Hounie.quote:
zoekdoekje?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Hááátsjoe.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt CGM, maar ik heb het al mijn trui afgeveegd.
neen, anders moet ik de hi-res versie weer mailen, geen zin inquote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
RESIZEN, bitch
Geweldig.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
ik heb hier nu een groot glas met dubbelfris. incl 6 ijsklontjes![]()
nigger what?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:28 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
* kappe eens boven mn posts te zitten *
lol....
ik snapte er ook geen hol vanquote:
ja, dat weet ik al lang, maar ik begrijp hier echt niks vanquote:Op maandag 23 juli 2007 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die gast raar was!
ik doe nog steeds m'n bestquote:
quote:
Ik ook niet!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat weet ik al lang, maar ik begrijp hier echt niks van
[..]
ik doe nog steeds m'n best
ik ook, kom maar opquote:Op maandag 23 juli 2007 19:44 schreef cablegunmaster het volgende:
ik praat spaans >>.<<
Pendulum.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoenjée, heb jij nog ergens een lekker minimal danwel elektro setje?
jazeker. dan zijn het wel livesetsquote:Op maandag 23 juli 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoenjée, heb jij nog ergens een lekker minimal danwel elektro setje?
prima...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker. dan zijn het wel livesetswel van goede kwaliteit though
ik zit iets te luisteren waarvan ik de naam niet weet denk Static Xquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pendulum?
ik zit nu bloodhound gang te luisteren
was het de moeite waardquote:Op maandag 23 juli 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
heb nu sensation white 2007 op. opzich ook lekker geremixed
ja opzich welquote:
ik heb er niets opstaan daarquote:Op maandag 23 juli 2007 19:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pm me eens een www.yousendit.com linkie?
Wat nu weer?!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Frutsel het volgende:
Godverdomme... vieze gore hoeren tyfus UCI![]()
![]()
zow, das er ff uit
hoi hoi![]()
![]()
Lees dit en je weet waar het over gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Frutsel het volgende:
Godverdomme... vieze gore hoeren tyfus UCI![]()
![]()
zow, das er ff uit
hoi hoi![]()
![]()
Heel sneu, maar goed de tourdirecteur is wel voorstander van Rasmussen, dus wie weet wat voor ijzers hij in het vuur heeft hangen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef Frutsel het volgende:
Ze gaan onderzoeken of ze Rasmussen uit de Tour kunnen flikkeren
vanavond extra vergadering van het UCI...
Neej, d'r is een extra hoofdstuk. Er komt een extra vergadering nu.. onderzoek naar het 'bewijsmateriaal' van de afgelopen jaren en een besluit of dat 'genoeg' is om hem uit de Tour te zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lees dit en je weet waar het over gaat
volgens mij moet de Tourdirectie ook luisteren naar een beslissing van het UCI ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel sneu, maar goed de tourdirecteur is wel voorstander van Rasmussen, dus wie weet wat voor ijzers hij in het vuur heeft hangen.
Sjonge jonge, wat een gekloot joh! Rijdt er eindelijk een keer een Raborenner goed, wordt 'ie weer beschuldigdquote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej, d'r is een extra hoofdstuk. Er komt een extra vergadering nu.. onderzoek naar het 'bewijsmateriaal' van de afgelopen jaren en een besluit of dat 'genoeg' is om hem uit de Tour te zetten
Ja dat denk ik wel ja, maar wie weet hoe het gaat als de tour nog gaande is. Het is wel dè belangrijkste ronde.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij moet de Tourdirectie ook luisteren naar een beslissing van het UCI ?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja, maar wie weet hoe het gaat als de tour nog gaande is. Het is wel dè belangrijkste ronde.
Hou dan gewoon je bek!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hulde voor de devotie van de abn amro
als hij eruitlicht minder kans voor ned.
Drink er nog eentje of stap in de zeilboot van de ABN Amro en kom nie weerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hulde voor de devotie van de abn amro
als hij eruitlicht minder kans voor ned.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Drink er nog eentje of stap in de zeilboot van de ABN Amro en kom nie weer![]()
Als je positief bent, moet je uit de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Frutsel >.> ik probeerde positief over te komen. blijkbaar mislukt.
mag je wel lenen van mij op dvdquote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef BrandX het volgende:
*weer eensch is met TT
[afbeelding]
senseo in de aanbieding bij de appie!![]()
trouwens een goedenavond allemaal! [afbeelding] NCIS kijken.
laterzzz! [afbeelding]
BXquote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef BrandX het volgende:
*weer eensch is met TT
[afbeelding]
senseo in de aanbieding bij de appie!![]()
trouwens een goedenavond allemaal! [afbeelding] NCIS kijken.
laterzzz! [afbeelding]
Immer neutraalquote:
Rare snuiter, wat ik je zeg!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je positief bent, moet je uit de tour![]()
Lukte vast wel, alleen had ik geen idee wat je wilde zeggen en wat ABN Amro er mee te maken had... tis RABO waar ie voor rijdt
foutjequote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je positief bent, moet je uit de tour![]()
Lukte vast wel, alleen had ik geen idee wat je wilde zeggen en wat ABN Amro er mee te maken had... tis RABO waar ie voor rijdt
Tour du dopingquote:
Goed maar langzaam. Ik ben weer vanalles aan het downloaden. HalfLife2 is al meer dan een week updates aan het downloaden (ik heb nog geen minuut kunnen spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier, goede vriend!
Long time no see! Hoe is het nou?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mag je wel lenen van mij op dvdO+:W:*:*
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed maar langzaam. Ik ben weer vanalles aan het downloaden. HalfLife2 is al meer dan een week updates aan het downloaden (ik heb nog geen minuut kunnen spelenen ik ben muziek aan het downloaden want ik moet woensdag weer met mn halve band spelen.
De drummer kende ik al, maar we hebben een zangeresje...! [afbeelding] Lysanne [afbeelding]
hoelangzaam internet heb je ?omfg....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed maar langzaam. Ik ben weer vanalles aan het downloaden. HalfLife2 is al meer dan een week updates aan het downloaden (ik heb nog geen minuut kunnen spelenen ik ben muziek aan het downloaden want ik moet woensdag weer met mn halve band spelen.
De drummer kende ik al, maar we hebben een zangeresje...! [afbeelding] Lysanne [afbeelding]
Klopt, ik zie jou nooit met een zuur gezicht.quote:
which planet are you from?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoelangzaam internet heb je ?omfg....![]()
MARS je weet wel die ene die hans teeuwen tusseen zijn billen heeft.quote:
Mijn meisje heet Lisanne, dus ik was verrast.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ok.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MARS je weet wel die ene die hans teeuwen tusseen zijn billen heeft.
ben eigenlijk een alien![]()
dan gaat hij halflife 2 spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok.
Papier heeft een telefoonabonnement (mobiel) met internet.
Daarmee internet ie dus.
Dat heeft ie ook slechts een keer of 100 verteld
Sja, dat is ook niet zoveel keerquote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok.
Papier heeft een telefoonabonnement (mobiel) met internet.
Daarmee internet ie dus.
Dat heeft ie ook slechts een keer of 100 verteld
ca 10KB/squote:Op maandag 23 juli 2007 20:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoelangzaam internet heb je ?omfg....![]()
Ik heb geen touwtje en die krijg ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan gaat hij halflife 2 spelenvekrlaard ook ..... waarom neemt hij niet adsl2 +?
Je hebt het tegen cgm hè!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen touwtje en die krijg ik ook niet.
(ook pas 100 x verteld)
En voor de n00bs: Je kan HalfLife2 ook NIET-online spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |