Omg... wtf..quote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber, met dank aan VOL. Dat gesprek![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dyWhNgaWRUw&NR=1
Beetje laat, sorry. Leuk om van je te horen en dat je geniet.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
Groeten uit een zinderend Italie... vanaf een computer waarop ik de puntjes op de Italiaanse i niet kan vinden...
Ik heb zeker heel veel gemist??? (garpje)
Check mn OPquote:Op maandag 23 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Wie gaan er mee met Lieke en Brian? Ik kan het niet terugvinden.
Natasja begint te zeiken tegen Brian.
Erg toch? Op het 2e filmpje kun je ze beter verstaan, mocht je behoefte hebben.quote:
donderdagquote:Op maandag 23 juli 2007 16:34 schreef Liess het volgende:
Wanneer is er een ontslagronde?
Ja, ff zoekenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg toch? Op het 2e filmpje kun je ze beter verstaan, mocht je behoefte hebben.
quote:
dat zou ook zo maar eens kunnen ...alhoewel het is natas, niet weg te knuppelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok, misschien word Natas er wel uitgegooit
Het eerste begrijp ik... het tweede is all Greek to me.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
Ciao bella, leggere la fottuto aggiornamento.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste begrijp ik... het tweede is all Greek to me.
Zo weer weg van kantoor, de zon in en een BBQ feestje. Quelle life.
Begrijp ik nu goed dat zowel Tilly als de Dreams of Beauty (...) met de kooi genokt zijn???
Ze kreunt gewoon altijd, ook als ze pijpt of trekt klinkt ze alsof ze zelf heftig genomen wordt.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef Liess het volgende:
Waarom kreunt Nadia in dat filmpje?
Altijd lekker om als het gezeik begint ergens binnen te komen...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef milk-shake het volgende:
owww wat een gezeik weer met Brain..blabla bla ....je zal zo'n vriend hebben![]()
Oh....... hij ligt stil bovenop der en ze kreuntquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kreunt gewoon altijd, ook als ze pijpt of trekt klinkt ze alsof ze zelf heftig genomen wordt.![]()
Ik schreef al eerder dat ik denk dat Nada een nieuw naadje heeft oid , of ze faked als een gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef Liess het volgende:
Waarom kreunt Nadia in dat filmpje?
vind jequote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Altijd lekker om als het gezeik begint ergens binnen te komen...![]()
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niksquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh....... hij ligt stil bovenop der en ze kreunt
Nee, maar het was ook eigenlijk geen stemming.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef neehe het volgende:
Liep de klok eigenlijk met de stemming ?
Heeft iemand dat gezien ?
Ik begrijp ook totaal niet dat niemand haar er uit stemt. Huub en Jaap zeggen al dat ze vervangen zal worden voor de 23ste. Hoe oneerlijk is dat wel niet. Je bent bijna van iemand af en dan krijgen ze weer een nieuwe. Waarom zouden de miljonairs gevaar willen lopen voor een nieuwe. Het is duidelijk dat ze niet weggestemt mag worden door de febo.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok, misschien word Natas er wel uitgegooit
Zou zo een hoer kunnen zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niks![]()
Huh.... ok....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niks![]()
Het is ook zo overduidelijk fake en zwaar overdreven. Als man zou je er toch van in de lach schieten?quote:
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Huh.... ok....
Als ik zo hard kreun roep ik ws : DOORDOUWEN, en zij zegt NIET doordouwen en kreunt extreem
Aaaah jaaaa Dennis!! *hihi*quote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.quote:
Je zou bijna denken dat ze echt bang is haar maagdelijkheid te verliezenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........
En nogsteedsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.
K weet ff niet meer zn naam, maar die heeft een geweldige Nadia Analyse...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze echt bang is haar maagdelijkheid te verliezen![]()
Als man vind ik het uitlokking tot verkrachting. Wel de hele tijd op lopen te geilen maar als puntje bij het paaltje is ze niet thuis. Persoonlijk had ik d'r allang het bed uitgetrapt. Ik zou me hier niet voor lenen. Da's me veel te link.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook zo overduidelijk fake en zwaar overdreven. Als man zou je er toch van in de lach schieten?![]()
Neemmenietserieus.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als man vind ik het uitlokking tot verkrachting. Wel de hele tijd op lopen te geilen maar als puntje bij het paaltje is ze niet thuis. Persoonlijk had ik d'r allang het bed uitgetrapt. Ik zou me hier niet voor lenen. Da's me veel te link.
I know!~quote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.
Dit is een grapje..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
Natas komt van de toilet...was't haar handen en droogt ze af aan de ochtendjassen ...nou lekker.
Dat is de naam van de user die Liess bedoelde.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het anders zit.
1. Het is een probleemkind
2. Ze heeft daardoor een minderwaardigeidscomplex
3. Ze overcompenseert door te flirten en gaat daar ver in, dat geeft haar een gevoel van eigenwaarde tegenover het zich waardeloos voelen
4. Ze durft zich door complex niet volledig te geven
5. Gespannenheid veroorzaakt pijn bij penetratie, wil dat dus niet
6. Kan daardoor maar moeilijk lichamelijk ontvangen
7. Ze faked daarom bij het leven, om de ander toch het gevoel te geven dat ze echt geniet
Ze geeft daarom liever, zodat ze niet verder hoeft te gaan met punt 4 en verder.
Het is psychologie van de koude grond, maar dat gevoel heb ik er een beetje bij.
danneemikjeweerserieusquote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de naam van de user die Liess bedoelt.![]()
Ik quote de verkeerde post, sorry.
Mooooiquote:
Misschien dat er wat mensen zijn die bereid zijn voor die streams te betalen?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef pjotter41 het volgende:
Maar mischien stopt DGK wel en mag iedereen eruit en moet natas er verder haar leven slijten.
Kan ze dus nooit naar huis.
En ze moet verder zelf de kost verdienen.
Dan heeft ze dat idee van Huub gejat, de sneak.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat er wat mensen zijn die bereid zijn daarvoor te betalen?
Natasia die in de villa woont en zelf de kost moet verdienen... ik ga er vanuit dat het dan binnen 3 maanden een bordeel is, anders heeft ze al problemen met elektriciteitsrekening... om over de waterrekening nog maar niet te spreken met dat zwembad in de tuin
Gejat of niet... Natasia zal niet gek veel andere opties hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat idee van Huub gejat, de sneak.![]()
ik wil ook een stukje taart....met veel slagroomquote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef pasjesjen het volgende:
nou de taart is gelukt
hij gaat zo taart eten gok ikquote:Op maandag 23 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Is Dennis al bezig met zijn TERROR!!!!
welke terror????quote:Op maandag 23 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Yep hij heeft slagroom op zijn taart gedaan en zit lekker te smikkelenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
Ja dat is echte terrorquote:Op maandag 23 juli 2007 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep hij heeft slagroom op zijn taart gedaan en zit lekker te smikkelen
Nee maar hij zit terroriserend te wiebelen met zijn tenenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:05 schreef Liess het volgende:
Doet ie dat btw ook met zn handen in zn zakken?
erachter aan ik denk dat de forums wild wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:05 schreef milk-shake het volgende:
H; nou dat was weer het spannendste van de hele dag ...citroensap is de appeltaart
Heil Dennis_O_quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar hij zit terroriserend te wiebelen met zijn tenen
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een losgeslagen bende daar in DGKquote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef pasjesjen het volgende:
Huub die brief zag er vet fake uit?
Hebben ze toch die brief gegeven dan?
ja vroeg ik me ook afquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Dennixnut heeft dus die brief geschreven?
Dat huub zn horloge heeft ofzo een terror actie van dennixquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???
Dennis-Fan heeft het aangekondigd!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
erachter aan ik denk dat de forums wild worden![]()
Pff nadia...stttquote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Kheb zin in appeltaart nu...
Lekker een groot stuk en dan kots ik het straks weer uit.
zonde .......quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Kheb zin in appeltaart nu...
Lekker een groot stuk en dan kots ik het straks weer uit.
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???
Hij heeft hem dus geschreven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.
Met de mededeling dat Huub zijn horloge moet betalen. Het horloge dat hij allang terug heeft.![]()
Huub vond de brief er vet verkeerd uitzien, zinsopbouw was anders, lettertype klopte niet, enveloppe klopte niet.
oke..............tjee ja, wat een terror, hij zal wel moe zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.
Met de mededeling dat Huub zijn horloge moet betalen. Het horloge dat hij allang terug heeft.![]()
Huub vond de brief er vet verkeerd uitzien, zinsopbouw was anders, lettertype klopte niet, enveloppe klopte niet.
Dit laatste ging over de brief van de botenrace.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohhhh, dan zal Dennix nog wel even wachten met knallenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit laatste ging over de brief van de botenrace.
Een hond en een rat?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
De bovenste heeft geen stropdas... !!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat sowieso!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh, dan zal Dennix nog wel even wachten met knallen![]()
U mag door voor de koelkast!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef FSR het volgende:
[..]
De bovenste heeft geen stropdas... !!!!
heb ik gewonnen ???
Wat een BS poll, niet representatief, het zijn alleen maar Jaapfans.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef pjotter41 het volgende:
Lees deze eens:
http://quiz.msn.nl/archive/quiz_results.aspx?id=9b6875f7-2eaa-4586-a76b-6ae1d6bf7902&t=1
6. Wie vind je de leukste miljonair?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef pjotter41 het volgende:
Lees deze eens:
http://quiz.msn.nl/archive/quiz_results.aspx?id=9b6875f7-2eaa-4586-a76b-6ae1d6bf7902&t=1
Wie wil er nou naar bed met dat vieze enge wijf?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gejat of niet... Natasia zal niet gek veel andere opties hebben
Iik denk dat de telegraaf aandelen in talpa heeft. Anders kan dit niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een BS poll, niet representatief, het zijn alleen maar Jaapfans.
Nou hopen dat de TV percentages een beetje hetzelfde zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
En de bijbehorende percentages voor de uitslag van 16-23 juli zijn van FOK:
Huub-------------52 = 56%
Lieke-------------24 = 26%
Brian---------------5 = 5%
Jaap----------------5 = 5%
Dennis-------------2 = 2%
Nadia---------------2 = 2%
Natasia-------------2 = 2%
Amanda------------1 = 1%
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou hopen dat de TV percentages een beetje hetzelfde zijn![]()
![]()
Hangt er vanaf wat het schuift maar beneden de 10.000 euro komt ze niet aan de bakquote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar bed met dat vieze enge wijf?
Ik hoop met je meequote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Huppeltje 56% is belachelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
En de bijbehorende percentages voor de uitslag van 16-23 juli zijn van FOK:
Huub-------------52 = 56%
Lieke-------------24 = 26%
Brian---------------5 = 5%
Jaap----------------5 = 5%
Dennis-------------2 = 2%
Nadia---------------2 = 2%
Natasia-------------2 = 2%
Amanda------------1 = 1%
Het zijn MSN leden, dus dat is toch een heel jong publiek, dus best wel logisch dat Jaap daar goed scoort. Maar echt representatief voor de gemiddelde DGK kijker is het natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Wat een BS poll, niet representatief, het zijn alleen maar Jaapfans.
Bonding!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef Mika25 het volgende:
Wat was de reden dat er nu ineens 4 mensen naar die bootrace gaan? Gaat de redaktie er van uit dat Lieke+Brian samen geen interessante TV beelden opleveren tijdens het uitje?
Als die percentages het zelfde zijn gaat Jaap naar huisquote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als die percentages het zelfde zijn gaat Jaap naar huis
Mis je haar ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Netty eigelijk weer?
Ik denk dat er toch een punt gaat komen dat het publiek het kotstbeu gaat worden en massaal afhaakt. Je ziet nu al een aantal voormalige diehard-fans afhaken, dat zou nog wel eens erger kunnen worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
en de Febo blijft zo kut doen want dan stemmen ze wel![]()
Ja alle bewoners zijn weg alleen dennix zit er nogquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
Zo, het werk zit er weer op. Hoe staat het in de villa ?
Is de DENNIS-TERROR al te merken ?
Zijn er al bewoners de villa uitgerend ?
Als Brian weer thuis is.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Netty eigelijk weer?
Ze hebben Dennis net uitgeroepen tot winnaar van de Gouden Kooi. Je hebt het gemist.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
Zo, het werk zit er weer op. Hoe staat het in de villa ?
Is de DENNIS-TERROR al te merken ?
Zijn er al bewoners de villa uitgerend ?
Kon ook niet anders he !!!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze hebben Dennis net uitgeroepen tot winnaar van de Gouden Kooi.
Je hoort of ziet niemand meer, behalve Ivar.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Een tijd terug hadden een aantal bewoners les in fotografie. Is die curses al afgelopen? Want je ziet of hoort daar niets meer over...
Ja maar dat is dan toch oerdom?? DGK redactie weet dat toch ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch een punt gaat komen dat het publiek het kotstbeu gaat worden en massaal afhaakt. Je ziet nu al een aantal voormalige diehard-fans afhaken, dat zou nog wel eens erger kunnen worden.
Inmiddels weten we ook dat Elly niet meer pro-Huub opmerkingen mag maken van de FEBO, dus de illusie dat het "spel" eerlijk verloopt is allang om zeep geholpen door de redaktie. Zelfs de meest naieve DGK-fan kan niet meer ontkennen dat de redaktie wel degelijk een enorme controle uitoefend hoe het "spel" verloopt.
Op het moment gaat er niets meer door. Alleen de pianoles van Huub, jaap en Amanda. Beetje stom van de redaktie, ze hadden vorige week een statement kunnen maken door Natas eruit te gooien, dan had het allemaal zo'n vaart niet gelopen. Maar nee het Kindje van God, mag er niet uit, dus lopen nu de adverteerders en sponsors weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Een tijd terug hadden een aantal bewoners les in fotografie. Is die curses al afgelopen? Want je ziet of hoort daar niets meer over...
Is Stijn alweer terug ???quote:Op maandag 23 juli 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Huub denkt dat hij sterft voor zijn 35e door drank en drugs, net als favoriet (lees Stijn).
Nee, nog niet. Volgens mij maandag.quote:
De enige waar hij een goed gesprek mee kan hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Nu merk je pas hoe erg Jaap naar Nix en nadia is toegedreven door achter.
Zijn natuurlijke vriend is gewoon erg duidelijk Huub
Kan ik me heel goed voorstellen, want hij heeft werkelijk nog niets bijgedragen aan het programma. Behalve met handen in zakken rondlopen en plannen maken, maar niet uitvoeren. Ik vind hem de meest nutteloze in het programma van al die maanden die ik heb gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap denken dat Dennix het niet gaat redden in dat hok. Cryptisch geven ze aan elkaar door dat het over de FEBO gaat. Die zijn dus niet tevreden.
Hmz, de mail acties begonnen nadat de haagse politiek zich er mee ging bemoeien, dat was nog voordat Lieke aangerand werd, ook nog voordat Natasja dagelijks fysiek geweld ging gebruiken. Ik denk zowiezo niet dat een klein groepje streamers van VOL echt veel indruk maakt op sponsors, in het meest gunstige geval heb je het dan over 20 mensen of zo. Denk dus dat al die anti-DGK acties door Atsma veroorzaakt zijn, want waarom zouden streamers proberen om hun favoriete programma kapot te maken? ...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:41 schreef petraa het volgende:
Beetje stom van de redaktie, ze hadden vorige week een statement kunnen maken door Natas eruit te gooien, dan had het allemaal zo'n vaart niet gelopen. Maar nee het Kindje van God, mag er niet uit, dus lopen nu de adverteerders en sponsors weg.
Ze zeiden idd dat ze hem eruit wilde stemmen en dat als hij zo doorgaat als nu, dat dat misschien ook nog wel zou mogen van achter.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap denken dat Dennix het niet gaat redden in dat hok. Cryptisch geven ze aan elkaar door dat het over de FEBO gaat. Die zijn dus niet tevreden.
Geef dat Schatje effe tijd.. Ook huub was niet gelijk op oorlogssterkte toen hijquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef petraa het volgende:
Ik vind hem de meest nutteloze in het programma van al die maanden die ik heb gezien.
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geef dat Schatje effe tijd.. Ook huub was niet gelijk op oorlogssterkte toen hij
binnenkwam he !! Dennis is net een diesellocomotief. Het duurt UUUUUREEEEN voordat
'ie op snelheid is.................MAAR PROBEER HEM DAN MAAR ES TE STOPPEN![]()
Met deze vraag moet je bij VOL en Nowlive zijn. Ik moet je wel zeggen dat ik na vorige week zondag, de bende van 6 tegen Huub en Lieke, zelf anders naar het programma ben gaan kijken. Ook eerdere actie"s van Natasja die ongestraft bleven en echt goed waren voor een exit zijn zo ongeloofwaardig dat het programma wat mij betreft een vroege dood mag sterven, hoe jammer ik dat ook vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, de mail acties begonnen nadat de haagse politiek zich er mee ging bemoeien, dat was nog voordat Lieke aangerand werd, ook nog voordat Natasja dagelijks fysiek geweld ging gebruiken. Ik denk zowiezo niet dat een klein groepje streamers van VOL echt veel indruk maakt op sponsors, in het meest gunstige geval heb je het dan over 20 mensen of zo. Denk dus dat al die anti-DGK acties door Atsma veroorzaakt zijn, want waarom zouden streamers proberen om hun favoriete programma kapot te maken? ...
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, de mail acties begonnen nadat de haagse politiek zich er mee ging bemoeien, dat was nog voordat Lieke aangerand werd, ook nog voordat Natasja dagelijks fysiek geweld ging gebruiken. Ik denk zowiezo niet dat een klein groepje streamers van VOL echt veel indruk maakt op sponsors, in het meest gunstige geval heb je het dan over 20 mensen of zo. Denk dus dat al die anti-DGK acties door Atsma veroorzaakt zijn, want waarom zouden streamers proberen om hun favoriete programma kapot te maken? ...
Eenschquote:Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met deze vraag moet je bij VOL en Nowlive zijn. Ik moet je wel zeggen dat ik na vorige week zondag, de bende van 6 tegen Huub en Lieke, zelf anders naar het programma ben gaan kijken. Ook eerdere actie"s van Natasja die ongestraft bleven en echt goed waren voor een exit zijn zo ongeloofwaardig dat het programma wat mij betreft een vroege dood mag sterven, hoe jammer ik dat ook vind.
Dennix vind ik niks, maar DGK_FAN is een schatje, ook al slaat hij wel wat door somsquote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
Nou je kunt van DGK_FAN zeggen of denken wat je wilt, het is in ieder geval een LIEVE TROUWE DENNIX fan en dat is in hem te waarderen.
Dat is absoluut waar !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
Nou je kunt van DGK_FAN zeggen of denken wat je wilt, het is in ieder geval een LIEVE TROUWE DENNIX fan en dat is in hem te waarderen.
You always hurt the one you love...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.quote:
Stel nou dat hij weg moet? Wie is dan je favoriet?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.
Maar als ik eenmaal over Dennis begin te praten raak ik zo week en vol van binnen dat ik
geen idee van tijd of tekst meer heb........................
Je bent zwaar verliefd op die gozerquote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.
Maar als ik eenmaal over Dennis begin te praten raak ik zo week en vol van binnen dat ik
geen idee van tijd of tekst meer heb........................
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent zwaar verliefd op die gozer![]()
Ik zal nooit snappen waarom maar who cares, hij valt ook op mannen dus ik zal hem gaan stalken (maar niet namens HEEL FOK)
GOED IDEE !! Ik ga gelijk een extra kaartje fotosjoppen zodat dat morgen nog op de post kanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
ik zal hem gaan stalken (namens HEEL FOK!)
Klopt., het is een strategische fout geweest om de zich ernstig misdragende Natasia in het huis te laten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.
Onderstaande personen of bedrijven weigeren nog langer hun medewerking aan DGK:quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.
Iemand op FOK opperde gisteren (of eergisteren) dat de redaktie Natasja een beetje wilde beschermen tegen de media (en het volk). Ze gaat het al zwaar genoeg krijgen als ze weer "vrij" is, en als ze verwijderd zou worden nav die aanranding, dan zou ze het wel eens extra zwaar kunnen gaan krijgen, misschien wel op het randje van het gevaarlijke af. Dus om het incident van vorige week wat te bagataliseren en Natasja er 3 weken na het incident uit te zetten, ipv een directe exit haal je Natasja iets meer uit de media.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
Klopt., het is een strategische fout geweest om de zich ernstig misdragende Natasia in het huis te laten zitten.
Laat maar, hij doet het alquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Een speciaal moment voor dgk_fan:
[afbeelding]
dan moet je ik ook veranderen in wij hequote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
KLAAR !!! Wat vinden jullie ervan ??
[afbeelding]
ik kan de letters amper lezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat ze meteen op vakantie naar Suriname wilde na haar exit.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:14 schreef Mika25 het volgende:
Uiteraard is dit allemaal maar een theorie, maar het is mogelijk...
In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meteen op vakantie naar Suriname wilde na haar exit.
Dus een ticket voor haar regelen was dan ook een optie geweest.
Ik denk écht dat veel mensen het niet meer snappen en daarom zijn afgehaakt.
Wat moet je in godsnaam wél doen dan, als schoppen, krabben en aanranden niet "genoeg" is voor een exit.
Zieligquote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Moet meteen weer aan Dusty denken, ook een vriendje van haar...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een vriendin met de naam Solans (lees Solange)![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:21 schreef Visual het volgende:
[..]
dan moet je ik ook veranderen in wij he
Mag ik nu kotsen of later??quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
euhhhquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
euhhh![]()
beetje moeite met het begrijpen van je zin![]()
Ik ken de site. Niet helemaal fris. Veel racistische posts ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.
Duidelijker dan de uitleg van STAP01quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Weer een ingewikkeld verhaal rond het kussen van Brian en Nada. Inmiddels weet iedereen het behalve Amanda.
Jaap dacht dat het een set-up was van Brian en Amanda, maar dat is niet zo. Huub heeft het gehoord van Jaap en Natasja, beiden ontkennen dat ze er iets vanaf weten. Jaap wil het nu ook ontkennen maar Huub zegt dat hij beter open kaart kan spelen. Huub, Jaap of Natasja willen het tijdens het avondeten aankaarten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.![]()
Vreemdgaan yeah rightquote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef farceman het volgende:
Mooi gaan ze Amanda en Brian eens confronteren met vreemdgaan van Brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |