Dat is inmiddels duidelijk. Ivar was er wel vanochtend maar daar is het bij gebleven.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
Lieke; Het hele rooster is van de baan.
ik wordt gek van al die regels waar is dat ouderwetse wat je vindt mag je hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft niet altijd gelijk.
Mag je strandjutten?
Nee - Het is verboden om op het strand om het even welk materiaal of voorwerp weg te halen. Vind je iets, toevallig of niet, dan moet je aangifte doen aan de ontvanger der domeinen. Hij bewaart de vondst gedurende één jaar voor rekening van de eigenaar. Deze kan zijn eigendom terugkrijgen tegen vergoeding van de gemaakte kosten.
Na één jaar worden de goederen eigendom van de staat.
Sitemap | Privacy statement| Westtoer| Design by Duoh!| Implementation by ABSI
Deze website kwam tot stand met de steun van:
Westtoer Provincie West-Vlaanderen De Kust
Tof, dat je het helemaal opzoekt en postquote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft niet altijd gelijk.
Mag je strandjutten?
Nee - Het is verboden om op het strand om het even welk materiaal of voorwerp weg te halen. Vind je iets, toevallig of niet, dan moet je aangifte doen aan de ontvanger der domeinen. Hij bewaart de vondst gedurende één jaar voor rekening van de eigenaar. Deze kan zijn eigendom terugkrijgen tegen vergoeding van de gemaakte kosten.
Na één jaar worden de goederen eigendom van de staat.
Sitemap | Privacy statement| Westtoer| Design by Duoh!| Implementation by ABSI
Deze website kwam tot stand met de steun van:
Westtoer Provincie West-Vlaanderen De Kust
YWquote:Op maandag 23 juli 2007 15:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tof, dat je het helemaal opzoekt en post![]()
Ik meende mij zoiets te herinneren na mijn bezoek, aan het Juttermuseum van Cor Ellen.
Niemand wil meer komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is inmiddels duidelijk. Ivar was er wel vanochtend maar daar is het bij gebleven.
In de praktijk wordt er denk ik niet echt vaak aangeklopt bij de "ontvanger der domeinen".quote:Op maandag 23 juli 2007 15:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tof, dat je het helemaal opzoekt en post![]()
Ik meende mij zoiets te herinneren na mijn bezoek, aan het Juttermuseum van Cor Ellen.
hier lopen ze steeds vast en met HiDiHoquote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep en dat heb ik nooit bij de streams van HiDiHo.
Jaap moet dat schijngedoe met Cora maar lekker laten varen, want het was en is niet geloofwaardig, en lekker een hoer bestellen. Tip: misschien is het niet zo handig om zo'n klein tenger Aziatisch mokkeltje van 1 meter 60 te nemen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap praten over p0rn, het stokpaardje van Jaap.
Het gaat nu weer goed, al maakt het niet veel uit. Er is helemaal nix te zien, zelfs Dennix niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
hier lopen ze steeds vast en met HiDiHo
Dat maakt niks uit hoor, hij wil alleen maar gepijpt worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap moet dat schijngedoe met Cora maar lekker laten varen, want het was en is niet geloofwaardig, en lekker een hoer bestellen. Tip: misschien is het niet zo handig om zo'n klein tenger Aziatisch mokkeltje van 1 meter 60 te nemen.![]()
Dat van dat hondjequote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Pavement het volgende:
Zeau niks gemist geloof ik de afgelopen 48 uur ? Heeft die onderkin al wat leten zien of speelt ie nog steed een dood hondje.
Juist wel, kunnen we wet eens lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap moet dat schijngedoe met Cora maar lekker laten varen, want het was en is niet geloofwaardig, en lekker een hoer bestellen. Tip: misschien is het niet zo handig om zo'n klein tenger Aziatisch mokkeltje van 1 meter 60 te nemen.![]()
Ik trek de terror van Dennix niet meer, ben helemaal van de leg.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Pavement het volgende:
Zeau niks gemist geloof ik de afgelopen 48 uur ? Heeft die onderkin al wat leten zien of speelt ie nog steed een dood hondje.
Ooow... nou, 0900 - slikheks bellen en genieten maar van de streams.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit hoor, hij wil alleen maar gepijpt worden.![]()
Ik gun d'r wel een paar bloederige blaren..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven. Lieke klaagt al weken dat ze niks heeft om aan te trekken.
Nada belt vanmiddag met de FEBO omdat ze geen zwarte schoenen heeft en die komen dus nu binnen. Hoezo gelijke behandeling.![]()
Domme vraag ook eigelnijkquote:
Nadia moet het paradepaardje van de kooi worden.Jammer dat dat mislukt is voor hun.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven. Lieke klaagt al weken dat ze niks heeft om aan te trekken.
Nada belt vanmiddag met de FEBO omdat ze geen zwarte schoenen heeft en die komen dus nu binnen. Hoezo gelijke behandeling.![]()
Of buikwand corrigerende schoenen, mochten deze bestaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gun d'r wel een paar bloederige blaren..
Niet in haar maat...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Of buikwand corrigerende schoenen, mochten deze bestaan.
Gat in de markt lijkt mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Of buikwand corrigerende schoenen, mochten deze bestaan.
Wat voor boek is dat? Want hij gaat 'r ook nog overhoren..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
De les: Ze krijgt van Brian een kado, een highlight stift, dan kan ze alle belangrijke dingen highlighten.![]()
Brian gaat er van uit dat ze het boek leest, ze kijkt waarschijnlijk alleen plaatjes.
Iets met nagelsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat voor boek is dat? Want hij gaat 'r ook nog overhoren..
idd om te kotsen dat kindquote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda heeft Lieke een leuk shirt en truitje gekregen.
Nada: Ach het staat haar toch niet.
Amanda, eerst kijkend of de camera op haar gericht staat: Ze heeft wel kleding nodig hoor, ik gun het haar wel, zo ben ik.![]()
En de kijkcijfers zijn vorige week ook flink gekelderd.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef Liess het volgende:
Zullen wel gezellige streams zijn, 1 heel topic op de hele dag, poehpoeh
Ze hadden het over dat disco gedoe, waarom dat niet doorgingquote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
Iemand net opgevangen wat Jaap zei over bedreigingen richting Natasia?
Over dat discogebeuren, dat het niet doorging omdat het bedrijf niet met DGK geassocieerd wilde worden. Jaap liep te blaten dat het om bedreigingen van Huub en Liekefans ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Lobasca het volgende:
Iemand net opgevangen wat Jaap zei over bedreigingen richting Natasia?
ciao bellaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
Groeten uit een zinderend Italie... vanaf een computer waarop ik de puntjes op de Italiaanse i niet kan vinden...
Ik heb zeker heel veel gemist??? (garpje)
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik denk ook dat het door de vakantie periode komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En de kijkcijfers zijn vorige week ook flink gekelderd.
Ik denk dat er een fundamenteel verkeerde beslissing is genomen door zo slap op te treden tegen het geweld, met name in het geval van Natasia, waar toch al de verdenking over heerst dat ze wordt voorgetrokken.
Natasia is de laatste weken helemaal los: keihard inschoppen op Jaap, Nadia's gezicht openkrabben, gillen dat Lieke d'r BH uit moet terwijl anderen haar overmeesterd hebben, Huub schoppen en in zijn gezicht slaan, daarna Lieke nog een keer in haar gezicht krabben, meerdere malen dreigen dat Huub eenmaal buiten de Gouden Kooi zijn leven niet zeker meer is...
en ze mag simpelweg maar in het huis blijven zitten. Op die manier verdwijnt op een gegeven moment de spanning uit het programma. Er moet af en toe een kop rollen, er moet af en toe "vooruitgang" in het programma zitten, de uiteindelijk winnaar moet wat dichter bij het doel kunnen komen. Anders ebben zowel spanning als geloofwaardigheid weg.
En zo is dat!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat er een fundamenteel verkeerde beslissing is genomen door zo slap op te treden tegen het geweld, met name in het geval van Natasia, waar toch al de verdenking over heerst dat ze wordt voorgetrokken.
Natasia is de laatste weken helemaal los: keihard inschoppen op Jaap, Nadia's gezicht openkrabben, gillen dat Lieke d'r BH uit moet terwijl anderen haar overmeesterd hebben, Huub schoppen en in zijn gezicht slaan, daarna Lieke nog een keer in haar gezicht krabben, meerdere malen dreigen dat Huub eenmaal buiten de Gouden Kooi zijn leven niet zeker meer is...
en ze mag simpelweg maar in het huis blijven zitten. Op die manier verdwijnt op een gegeven moment de spanning uit het programma. Er moet af en toe een kop rollen, er moet af en toe "vooruitgang" in het programma zitten, de uiteindelijk winnaar moet wat dichter bij het doel kunnen komen. Anders ebben zowel spanning als geloofwaardigheid weg.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
Groeten uit een zinderend Italie... vanaf een computer waarop ik de puntjes op de Italiaanse i niet kan vinden...
dat is wel een reden denk ik ja... en idd vakantie..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |