Deze had ik nog niet gezien....quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
De eerste post was om 10.27 uur, droevig toch?.![]()

Zo ff lekker in de tuin gewerkt want alles groeit en bloeit de pan uit met die zon/regen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef DrsH het volgende:
Nou dan ga ik maar weer even een wit neusje halen en duik terug mijn bed in met Erica![]()
![]()
![]()
![]()

Dat is nou het fnuikende van die witte poeder he je merkt niet eens meer met wie je naar bed gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 14:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zo ff lekker in de tuin gewerkt want alles groeit en bloeit de pan uit met die zon/regen.
Hier in de kooi wordt appeltaart gebakken, op de andere stream schaken en brieven schrijven.....
Nou ik moet zeggen spraakmakende streams hoor ..........![]()
![]()
![]()

Ik heb haar voor het laatst gezien in de chill, toen Huub piano speelde, maar dat is alweer een tijd geleden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand waar lieke zit?

aha thxquote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb haar voor het laatst gezien in de chill, toen Huub piano speelde, maar dat is alweer een tijd geleden.

Weet Erica misschien met wie je naar bed bent geweest?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is nou het fnuikende van die witte poeder he je merkt niet eens meer met wie je naar bed gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Beetje laat, mijn antwoord; nada ontdekte een vlek op haar kleding, ze dacht dat het kaarsvet was, maar strijkende met een papiertje ging het er niet af...quote:

Volgens de post van DrsH vanaf 13.58 uur.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Err...... hoelang zijn ze nu al bezig met appeltaart maken, met 2 personen?![]()

Dat ding had ondertussen al bijna de oven uit gekundquote:Op maandag 23 juli 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens de post van DrsH vanaf 13.58 uur.

Ik had er al een eerste hap van genomen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ding had ondertussen al bijna de oven uit gekund![]()

Heel ergquote:Op maandag 23 juli 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Meer mensen last van haperende streams?

wilde gok, morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef ocmer het volgende:
weet iemand wanneer de uitslag van de poppoll komt????

Al dagen..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Meer mensen last van haperende streams?

Via de site van Tien kun je niet meer stemmen, dus dat zou goed kunnen.quote:

Lukt mij ook niet hoor, ik had het na tien seconden wel bekekenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt me niet om het hele filmpje af te kijken![]()

Het is een heel boekwerk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef farceman het volgende:
Ben erg benieuwd wat huub van het plan van jaap vind

Zo tekenend dat hij het aan Huub laat lezen, en niet aan zijn 'maatjes' Dennis en Nadia.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef farceman het volgende:
Ben erg benieuwd wat huub van het plan van jaap vind

Er stond vanochtend in zijn horoscoop dat hij van kamp moest wisselen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo tekenend dat hij het aan Huub laat lezen, en niet aan zijn 'maatjes' Dennis en Nadia.![]()

Ik zweer het je, serieus, ik weet het niet voor 100% wanneer hij gaat knalluh.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:24 schreef Lobasca het volgende:
Is nix al begonnen met zijn brief over het horloge, of wachten we weer trouw tot morgen?

kan me voor stellen dat je ook eens op niveau wilt pratenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond vanochtend in zijn horoscoop dat hij van kamp moest wisselen.![]()

Yep en dat heb ik nooit bij de streams van HiDiHo.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef lillkiss het volgende:
lopen bij meer mensen de streams vast?

Dat wordt 'm dus SOWIESO vandaag niet, 100% zeker weten.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zweer het je, serieus, ik weet het niet voor 100% wanneer hij gaat knalluh.

Dat is tegen de kerk piesen ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij is strandjutten verboden...

ja leuk een beste klimquote:Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:
de tour de france wordt vanaf ongeveer nú behoorlijk boeiend, kijken dus!

Ja maar... Huub zei.... dat het in het wetboek staat, dat het wel mag.quote:

Huub heeft niet altijd gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar... Huub zei.... dat het in het wetboek staat, dat het wel mag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |