Van wiequote:Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef Lobasca het volgende:
Kaarsvet? Opgedroogde sperma...
Als je een pm naar een mod stuurt, kan deze volgens mij je nick voor je aanpassenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn Nickname kan veranderen i.v.m. mijn promoveren!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Dennis is Huub harstikke bang voor hem omdat hij mensen polst over de onstlagronde.
Nee, nicknames worden niet aangepast... dat is policy.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een pm naar een mod stuurt, kan deze volgens mij je nick voor je aanpassen![]()
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Huub heeft net haar droom verstoord....... Mariah schrijft geen noot zelfquote:Op maandag 23 juli 2007 12:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Speciaal voor Manny:
Haar idool:
[afbeelding]
O ok dan ben ik abuisquote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, nicknames worden niet aangepast... dat is policy.
Als je een andere naam wilt zul je een nieuwe account moeten aanmaken.
Schrijf Amanda evenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Klopt en Mariah is betrokken bij een schandaal in Amerika waarbij ze radiozendtijd kocht en singles voor 99 cent verkocht terwijl de gangbare prijs 5 dollar was..vandaar dat ze daar zoveel hits had
Dat is een krukje warop hij zit, dat rode.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:58 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft een rode broek met colbert en sjaaltje aan? Wat foooooooooout!![]()
hij zit op een rood krukjequote:Op maandag 23 juli 2007 12:58 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft een rode broek met colbert en sjaaltje aan? Wat foooooooooout!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is een krukje warop hij zit, dat rode.
Waarom doet stream 4 het niet bij jou, misschien even F5'en.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
Net of D een rode broek aanheeft![]()
Doet het wel, maar de screenshot neemt hem niet meequote:Op maandag 23 juli 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom doet stream 4 het niet bij jou, misschien even F5'en.
Moet je efen de overlay button uitzetten.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet het wel, maar de screenshot neemt hem niet mee![]()
Dit was mijn eerste en voorlopig ook laatste screenshot, wilde alleen maar even laten zien dat ik niet gestoord was door te denken dat D een rode broek aanhadquote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef F04 het volgende:
[..]
Moet je efen de overlay button uitzetten.
Ik zet de streams uit als zij er op is, ik erger me dood aan haar :Maaannnnnnnnnnnnnieeeeeeee en hoe kan dat nou??? ben ik mmoi? ben ik dom?? ben ik dik??quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
Pffffff wat is Nadia toch nep....... (moest het even zeggen)
Maar het is wel de bedoeling dat de omgeving ook opgewonden wordt van haar, anders worden ze 24/7 bestookt met vragen over haar uiterlijk en intellect (of wat daar voor moet doorgaan).quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef DrsH het volgende:
Volgens mij wordt Nadia nog het meest opgewonden van zichzelf.
Haar narcistische eigenschappen zijn overduidelijk aanwezig en dan is verliefd zijn of worden op jezelf niet zo vreemd.
Tot op heden kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat niemand in haar directe omgeving echt opgewonden van haar wordt. Het klinkt niet, het smoelt niet, het ruikt niet fris en het is te weinig beschikbaar in verband met haar constante onderhoudswerkzaamheden. Kortom Nadia heeft geen toegevoegde waarde voor het programma.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dat de omgeving ook opgewonden wordt van haar, anders worden ze 24/7 bestookt met vragen over haar uiterlijk en intellect (of wat daar voor moet doorgaan).
Dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 23 juli 2007 12:58 schreef mootie het volgende:
Dan kloppen mijn teksten in mijn log toch aardigquote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber, met dank aan VOL. Dat gesprek![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dyWhNgaWRUw&NR=1
Streams ff aangedaan en gelijk weer uit, ik weiger naar dat zooitje te kijken.quote:
Lukt me niet om het hele filmpje af te kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij heeft Nada een ernstig probleem, luister mee. Van VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=ap1G0p677B8&NR=1
Mij ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt me niet om het hele filmpje af te kijken![]()
Oh dan mag Palma vast geen anti Lieke dingen meer zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Natasja heeft de FEBO tegen Elly gezegd dat ze geen pro-Huub dingen meer mag zeggen.
Te belachelijk voor woorden die 4e rangs acteurs.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lukt me niet om het hele filmpje af te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |