Gezien zijn leiderskwaliteiten, en zijn angst/afkeer van vrouwen?quote:
Laat maar staan joh, anders durven we niet meer vrijuit tegen je praten.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn Nickname kan veranderen i.v.m. mijn promoveren!!!!!!!!!!!!
Links bovenaan, onderste balk - wijzig profiel.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik mijn Nickname kan veranderen i.v.m. mijn promoveren!!!!!!!!!!!!
Hij heeft vroeger thuis les gehad van zijn vader.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef wolferl het volgende:
Huub speelt onwijs goed piano, voor iemand die het nog niet eens een jaar beoefent.
shake it babyquote:
Ivar heeft er ook echt plezier in om Huub les te geven. Huub is leergierig en hij weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef wolferl het volgende:
Huub speelt onwijs goed piano, voor iemand die het nog niet eens een jaar beoefent.
Daar kan je van alles wijzigen maar niet je Nicknamequote:Op maandag 23 juli 2007 10:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Links bovenaan, onderste balk - wijzig profiel.
nieuwe aanmaken, je nick kun je niet veranderen.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:35 schreef DrsH het volgende:
Zn vader is pianoleraar, zal dus vroeger ook weleens gespeeld hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef wolferl het volgende:
http://www.vsvb.nl/theo.phpquote:Op maandag 23 juli 2007 10:50 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zn vader is pianoleraar, zal dus vroeger ook weleens gespeeld hebben
Dan is het waarschijnlijk een kwestie van een nieuw profiel aanmaken?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Daar kan je van alles wijzigen maar niet je Nickname
Grazie Mille!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:49 schreef blomst het volgende:
[..]
nieuwe aanmaken, je nick kun je niet veranderen.
saai?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef DrsH het volgende:
DGK ziet er bijna uit alsof het een dag uit mijn dagelijkse leven betreft tegenwoordig
Dan klopt mijn veronderstelling niet want mijn dagelijkse leven is verre van saaiquote:
Ik heb er al een naam voor HAIR AND SEXquote:Op maandag 23 juli 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil (samen met nada?) een magazine opzetten.
Hair, nails and sex?quote:
Spoiled Whore Magazine.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil (samen met nada?) een magazine opzetten.
Hoe is het trouwens met Theo Stetquote:Op maandag 23 juli 2007 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hair, nails and sex?
Ondertussen zijn B en A weer aan het zeiken over Lieke, hoe slecht en gemeen ze wel niet is.
scoftig mooi zegquote:Op maandag 23 juli 2007 11:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn zoon heeft het (grotendeels) overgenomen, Marc Stet.
Ben er meer dan 10 jaar geleden 1 x geweest.quote:
Er zit geen beweging in die (nep)tieten.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:16 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat zonder BH op Fries rijden, Brian blijft wel kijken.
Nee die van Willem Wouters van Wognumquote:Op maandag 23 juli 2007 11:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben er meer dan 10 jaar geleden 1 x geweest.
Heb je het nu over de meubels, tenten, caravans of wat?
Amanda is zo stijf als een hark vandaag.
Brian gaat vandaag rappen, oefenen.
Het valt Brian ook op dat het niet echt trilt.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Er zit geen beweging in die (nep)tieten.
Strijk jij zo snel of heb jij zo weinig kleding?????quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt Brian ook op dat het niet echt trilt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat niet meer zeggen welke band er komt, anders gaan de streamers de band opsporen.
Ook wil ze niet meer gaan zeggen welke dingen ze krijgen.
Stelletje freaks, die niet eens hun eigen kop durven laten zien, alleen maar achter de computer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |