Het is een heel boekwerk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef farceman het volgende:
Ben erg benieuwd wat huub van het plan van jaap vind
Zo tekenend dat hij het aan Huub laat lezen, en niet aan zijn 'maatjes' Dennis en Nadia.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef farceman het volgende:
Ben erg benieuwd wat huub van het plan van jaap vind
Er stond vanochtend in zijn horoscoop dat hij van kamp moest wisselen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo tekenend dat hij het aan Huub laat lezen, en niet aan zijn 'maatjes' Dennis en Nadia.![]()
Ik zweer het je, serieus, ik weet het niet voor 100% wanneer hij gaat knalluh.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:24 schreef Lobasca het volgende:
Is nix al begonnen met zijn brief over het horloge, of wachten we weer trouw tot morgen?
kan me voor stellen dat je ook eens op niveau wilt pratenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er stond vanochtend in zijn horoscoop dat hij van kamp moest wisselen.![]()
Yep en dat heb ik nooit bij de streams van HiDiHo.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef lillkiss het volgende:
lopen bij meer mensen de streams vast?
Dat wordt 'm dus SOWIESO vandaag niet, 100% zeker weten.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zweer het je, serieus, ik weet het niet voor 100% wanneer hij gaat knalluh.
Dat is tegen de kerk piesen ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij is strandjutten verboden...
ja leuk een beste klimquote:Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef tipsch het volgende:
de tour de france wordt vanaf ongeveer nú behoorlijk boeiend, kijken dus!
Ja maar... Huub zei.... dat het in het wetboek staat, dat het wel mag.quote:
Huub heeft niet altijd gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar... Huub zei.... dat het in het wetboek staat, dat het wel mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |