Met deze vraag moet je bij VOL en Nowlive zijn. Ik moet je wel zeggen dat ik na vorige week zondag, de bende van 6 tegen Huub en Lieke, zelf anders naar het programma ben gaan kijken. Ook eerdere actie"s van Natasja die ongestraft bleven en echt goed waren voor een exit zijn zo ongeloofwaardig dat het programma wat mij betreft een vroege dood mag sterven, hoe jammer ik dat ook vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, de mail acties begonnen nadat de haagse politiek zich er mee ging bemoeien, dat was nog voordat Lieke aangerand werd, ook nog voordat Natasja dagelijks fysiek geweld ging gebruiken. Ik denk zowiezo niet dat een klein groepje streamers van VOL echt veel indruk maakt op sponsors, in het meest gunstige geval heb je het dan over 20 mensen of zo. Denk dus dat al die anti-DGK acties door Atsma veroorzaakt zijn, want waarom zouden streamers proberen om hun favoriete programma kapot te maken? ...
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz, de mail acties begonnen nadat de haagse politiek zich er mee ging bemoeien, dat was nog voordat Lieke aangerand werd, ook nog voordat Natasja dagelijks fysiek geweld ging gebruiken. Ik denk zowiezo niet dat een klein groepje streamers van VOL echt veel indruk maakt op sponsors, in het meest gunstige geval heb je het dan over 20 mensen of zo. Denk dus dat al die anti-DGK acties door Atsma veroorzaakt zijn, want waarom zouden streamers proberen om hun favoriete programma kapot te maken? ...
Eenschquote:Op maandag 23 juli 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met deze vraag moet je bij VOL en Nowlive zijn. Ik moet je wel zeggen dat ik na vorige week zondag, de bende van 6 tegen Huub en Lieke, zelf anders naar het programma ben gaan kijken. Ook eerdere actie"s van Natasja die ongestraft bleven en echt goed waren voor een exit zijn zo ongeloofwaardig dat het programma wat mij betreft een vroege dood mag sterven, hoe jammer ik dat ook vind.
Dennix vind ik niks, maar DGK_FAN is een schatje, ook al slaat hij wel wat door somsquote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
Nou je kunt van DGK_FAN zeggen of denken wat je wilt, het is in ieder geval een LIEVE TROUWE DENNIX fan en dat is in hem te waarderen.
Dat is absoluut waar !quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef DrsH het volgende:
Nou je kunt van DGK_FAN zeggen of denken wat je wilt, het is in ieder geval een LIEVE TROUWE DENNIX fan en dat is in hem te waarderen.
You always hurt the one you love...quote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.quote:
Stel nou dat hij weg moet? Wie is dan je favoriet?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.
Maar als ik eenmaal over Dennis begin te praten raak ik zo week en vol van binnen dat ik
geen idee van tijd of tekst meer heb........................
Je bent zwaar verliefd op die gozerquote:Op maandag 23 juli 2007 18:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet mijn grenzen nog leren kennen.
Maar als ik eenmaal over Dennis begin te praten raak ik zo week en vol van binnen dat ik
geen idee van tijd of tekst meer heb........................
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent zwaar verliefd op die gozer![]()
Ik zal nooit snappen waarom maar who cares, hij valt ook op mannen dus ik zal hem gaan stalken (maar niet namens HEEL FOK)
GOED IDEE !! Ik ga gelijk een extra kaartje fotosjoppen zodat dat morgen nog op de post kanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
ik zal hem gaan stalken (namens HEEL FOK!)
Klopt., het is een strategische fout geweest om de zich ernstig misdragende Natasia in het huis te laten zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.
Onderstaande personen of bedrijven weigeren nog langer hun medewerking aan DGK:quote:Op maandag 23 juli 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, maar sinds vorige week haken de meeste mensen die wat met de kooi te maken hebben af. Tilly, DOB, Hizihair, cursus portugees, Discofeest en misschien mis ik nog wel wat. Dus ze hadden vorige week kunnen laten zien dat ze niet geassocieerd willen worden met geweld dus EXIT Natas.
Iemand op FOK opperde gisteren (of eergisteren) dat de redaktie Natasja een beetje wilde beschermen tegen de media (en het volk). Ze gaat het al zwaar genoeg krijgen als ze weer "vrij" is, en als ze verwijderd zou worden nav die aanranding, dan zou ze het wel eens extra zwaar kunnen gaan krijgen, misschien wel op het randje van het gevaarlijke af. Dus om het incident van vorige week wat te bagataliseren en Natasja er 3 weken na het incident uit te zetten, ipv een directe exit haal je Natasja iets meer uit de media.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:11 schreef Gert het volgende:
Klopt., het is een strategische fout geweest om de zich ernstig misdragende Natasia in het huis te laten zitten.
Laat maar, hij doet het alquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Een speciaal moment voor dgk_fan:
[afbeelding]
dan moet je ik ook veranderen in wij hequote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
KLAAR !!! Wat vinden jullie ervan ??
[afbeelding]
ik kan de letters amper lezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat ze meteen op vakantie naar Suriname wilde na haar exit.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:14 schreef Mika25 het volgende:
Uiteraard is dit allemaal maar een theorie, maar het is mogelijk...
In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meteen op vakantie naar Suriname wilde na haar exit.
Dus een ticket voor haar regelen was dan ook een optie geweest.
Ik denk écht dat veel mensen het niet meer snappen en daarom zijn afgehaakt.
Wat moet je in godsnaam wél doen dan, als schoppen, krabben en aanranden niet "genoeg" is voor een exit.
Zieligquote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Moet meteen weer aan Dusty denken, ook een vriendje van haar...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een vriendin met de naam Solans (lees Solange)![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:21 schreef Visual het volgende:
[..]
dan moet je ik ook veranderen in wij he
Mag ik nu kotsen of later??quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
euhhhquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
euhhh![]()
beetje moeite met het begrijpen van je zin![]()
Ik ken de site. Niet helemaal fris. Veel racistische posts ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.
Duidelijker dan de uitleg van STAP01quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Weer een ingewikkeld verhaal rond het kussen van Brian en Nada. Inmiddels weet iedereen het behalve Amanda.
Jaap dacht dat het een set-up was van Brian en Amanda, maar dat is niet zo. Huub heeft het gehoord van Jaap en Natasja, beiden ontkennen dat ze er iets vanaf weten. Jaap wil het nu ook ontkennen maar Huub zegt dat hij beter open kaart kan spelen. Huub, Jaap of Natasja willen het tijdens het avondeten aankaarten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.![]()
Vreemdgaan yeah rightquote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef farceman het volgende:
Mooi gaan ze Amanda en Brian eens confronteren met vreemdgaan van Brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |