In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze meteen op vakantie naar Suriname wilde na haar exit.
Dus een ticket voor haar regelen was dan ook een optie geweest.
Ik denk écht dat veel mensen het niet meer snappen en daarom zijn afgehaakt.
Wat moet je in godsnaam wél doen dan, als schoppen, krabben en aanranden niet "genoeg" is voor een exit.
Zieligquote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
KLAAR !!! Wat vinden jullie ervan ??
[afbeelding]
Moet meteen weer aan Dusty denken, ook een vriendje van haar...quote:Op maandag 23 juli 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een vriendin met de naam Solans (lees Solange)![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:21 schreef Visual het volgende:
[..]
dan moet je ik ook veranderen in wij he
Mag ik nu kotsen of later??quote:Op maandag 23 juli 2007 18:20 schreef dgk_fan het volgende:
KLAAR !!! Wat vinden jullie ervan ??
[afbeelding]
volgens mij heb ik iets gemistquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
euhhhquote:Op maandag 23 juli 2007 18:44 schreef STAP01 het volgende:
Waar hadden Huub en Jaap het nou over? Over dat Tas iets heeft verteld tegen Lieke dat Huub nu ook weet en dat Jaap dacht dat het bij het trio hoorde![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
euhhh![]()
beetje moeite met het begrijpen van je zin![]()
Ik ken de site. Niet helemaal fris. Veel racistische posts ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In Suriname kotsen ze haar ook uit, snuffel een keer rond op mamjo.com.
Duidelijker dan de uitleg van STAP01quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
Weer een ingewikkeld verhaal rond het kussen van Brian en Nada. Inmiddels weet iedereen het behalve Amanda.
Jaap dacht dat het een set-up was van Brian en Amanda, maar dat is niet zo. Huub heeft het gehoord van Jaap en Natasja, beiden ontkennen dat ze er iets vanaf weten. Jaap wil het nu ook ontkennen maar Huub zegt dat hij beter open kaart kan spelen. Huub, Jaap of Natasja willen het tijdens het avondeten aankaarten.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.![]()
Vreemdgaan yeah rightquote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef farceman het volgende:
Mooi gaan ze Amanda en Brian eens confronteren met vreemdgaan van Brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |