Omg... wtf..quote:Op maandag 23 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebber, met dank aan VOL. Dat gesprek![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dyWhNgaWRUw&NR=1
Beetje laat, sorry. Leuk om van je te horen en dat je geniet.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
Groeten uit een zinderend Italie... vanaf een computer waarop ik de puntjes op de Italiaanse i niet kan vinden...
Ik heb zeker heel veel gemist??? (garpje)
Check mn OPquote:Op maandag 23 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
Wie gaan er mee met Lieke en Brian? Ik kan het niet terugvinden.
Natasja begint te zeiken tegen Brian.
Erg toch? Op het 2e filmpje kun je ze beter verstaan, mocht je behoefte hebben.quote:
donderdagquote:Op maandag 23 juli 2007 16:34 schreef Liess het volgende:
Wanneer is er een ontslagronde?
Ja, ff zoekenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg toch? Op het 2e filmpje kun je ze beter verstaan, mocht je behoefte hebben.
quote:
dat zou ook zo maar eens kunnen ...alhoewel het is natas, niet weg te knuppelenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok, misschien word Natas er wel uitgegooit
Het eerste begrijp ik... het tweede is all Greek to me.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
Ciao bella, leggere la fottuto aggiornamento.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste begrijp ik... het tweede is all Greek to me.
Zo weer weg van kantoor, de zon in en een BBQ feestje. Quelle life.
Begrijp ik nu goed dat zowel Tilly als de Dreams of Beauty (...) met de kooi genokt zijn???
Ze kreunt gewoon altijd, ook als ze pijpt of trekt klinkt ze alsof ze zelf heftig genomen wordt.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef Liess het volgende:
Waarom kreunt Nadia in dat filmpje?
Altijd lekker om als het gezeik begint ergens binnen te komen...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef milk-shake het volgende:
owww wat een gezeik weer met Brain..blabla bla ....je zal zo'n vriend hebben![]()
Oh....... hij ligt stil bovenop der en ze kreuntquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kreunt gewoon altijd, ook als ze pijpt of trekt klinkt ze alsof ze zelf heftig genomen wordt.![]()
Ik schreef al eerder dat ik denk dat Nada een nieuw naadje heeft oid , of ze faked als een gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:39 schreef Liess het volgende:
Waarom kreunt Nadia in dat filmpje?
vind jequote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Altijd lekker om als het gezeik begint ergens binnen te komen...![]()
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niksquote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh....... hij ligt stil bovenop der en ze kreunt
Nee, maar het was ook eigenlijk geen stemming.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef neehe het volgende:
Liep de klok eigenlijk met de stemming ?
Heeft iemand dat gezien ?
Ik begrijp ook totaal niet dat niemand haar er uit stemt. Huub en Jaap zeggen al dat ze vervangen zal worden voor de 23ste. Hoe oneerlijk is dat wel niet. Je bent bijna van iemand af en dan krijgen ze weer een nieuwe. Waarom zouden de miljonairs gevaar willen lopen voor een nieuwe. Het is duidelijk dat ze niet weggestemt mag worden door de febo.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok, misschien word Natas er wel uitgegooit
Zou zo een hoer kunnen zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niks![]()
Huh.... ok....quote:Op maandag 23 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, Nadiastylo, gewoon kreunen al gebeurt er helemaal niks![]()
Het is ook zo overduidelijk fake en zwaar overdreven. Als man zou je er toch van in de lach schieten?quote:
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Huh.... ok....
Als ik zo hard kreun roep ik ws : DOORDOUWEN, en zij zegt NIET doordouwen en kreunt extreem
Aaaah jaaaa Dennis!! *hihi*quote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.quote:
Je zou bijna denken dat ze echt bang is haar maagdelijkheid te verliezenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehhheee schatje.... je hebt het beloohoofd....... aaaaaaah..... nee......... aaaaah...... lieve kusjes schatje...... aaahhmmmmmmmm.........
En nogsteedsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.
K weet ff niet meer zn naam, maar die heeft een geweldige Nadia Analyse...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze echt bang is haar maagdelijkheid te verliezen![]()
Als man vind ik het uitlokking tot verkrachting. Wel de hele tijd op lopen te geilen maar als puntje bij het paaltje is ze niet thuis. Persoonlijk had ik d'r allang het bed uitgetrapt. Ik zou me hier niet voor lenen. Da's me veel te link.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook zo overduidelijk fake en zwaar overdreven. Als man zou je er toch van in de lach schieten?![]()
Neemmenietserieus.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als man vind ik het uitlokking tot verkrachting. Wel de hele tijd op lopen te geilen maar als puntje bij het paaltje is ze niet thuis. Persoonlijk had ik d'r allang het bed uitgetrapt. Ik zou me hier niet voor lenen. Da's me veel te link.
I know!~quote:Op maandag 23 juli 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even wat COSen terug, nee , laat ook maar. Ik zei dat de 3e dag het ze in dat hok zat, maar iedereen versleet me toen voor gek.
Dit is een grapje..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
Natas komt van de toilet...was't haar handen en droogt ze af aan de ochtendjassen ...nou lekker.
Dat is de naam van de user die Liess bedoelde.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het anders zit.
1. Het is een probleemkind
2. Ze heeft daardoor een minderwaardigeidscomplex
3. Ze overcompenseert door te flirten en gaat daar ver in, dat geeft haar een gevoel van eigenwaarde tegenover het zich waardeloos voelen
4. Ze durft zich door complex niet volledig te geven
5. Gespannenheid veroorzaakt pijn bij penetratie, wil dat dus niet
6. Kan daardoor maar moeilijk lichamelijk ontvangen
7. Ze faked daarom bij het leven, om de ander toch het gevoel te geven dat ze echt geniet
Ze geeft daarom liever, zodat ze niet verder hoeft te gaan met punt 4 en verder.
Het is psychologie van de koude grond, maar dat gevoel heb ik er een beetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |