Heil Dennis_O_quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar hij zit terroriserend te wiebelen met zijn tenen
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een losgeslagen bende daar in DGKquote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef pasjesjen het volgende:
Huub die brief zag er vet fake uit?
Hebben ze toch die brief gegeven dan?
ja vroeg ik me ook afquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef mazaru het volgende:
Dennixnut heeft dus die brief geschreven?
Dat huub zn horloge heeft ofzo een terror actie van dennixquote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???
Dennis-Fan heeft het aangekondigd!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
erachter aan ik denk dat de forums wild worden![]()
Pff nadia...stttquote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Kheb zin in appeltaart nu...
Lekker een groot stuk en dan kots ik het straks weer uit.
zonde .......quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Kheb zin in appeltaart nu...
Lekker een groot stuk en dan kots ik het straks weer uit.
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:09 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wie wat waar.................BRIEF???
Hij heeft hem dus geschreven ?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.
Met de mededeling dat Huub zijn horloge moet betalen. Het horloge dat hij allang terug heeft.![]()
Huub vond de brief er vet verkeerd uitzien, zinsopbouw was anders, lettertype klopte niet, enveloppe klopte niet.
oke..............tjee ja, wat een terror, hij zal wel moe zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dennix heeft het al een week over een brief die die zou gaan schrijven. Net alsof die van achter zou komen.
Met de mededeling dat Huub zijn horloge moet betalen. Het horloge dat hij allang terug heeft.![]()
Huub vond de brief er vet verkeerd uitzien, zinsopbouw was anders, lettertype klopte niet, enveloppe klopte niet.
Dit laatste ging over de brief van de botenrace.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohhhh, dan zal Dennix nog wel even wachten met knallenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit laatste ging over de brief van de botenrace.
Een hond en een rat?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |