quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind diepvriespizza's lekkerder dan bezorgpizza's
Pizza met salade lijkt me een goede combiquote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef Subterranean het volgende:
Nu wil ik best wel pizza eten. Helaas heb ik al boodschappen voor salade gedaan
![]()
Ja ach, vroeger was alles beter, toen kreeg je nog warme pizza's..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef Olep het volgende:
Ach, wat is niet duur tegenwoordig.
Ik was vorige keer veel te snel met opendoen. Wij wonen op een parterre appartement en ik zag de bezorger al aankomen. Omat ik bijna dood ging van de honger zette ik dus mn sprint naar de deur, en die trok ik open voordat de beste jongen van zn scootertje was afgestapt. Ik vond het niet zo erg hoor. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk mijn pizza. Omdat die jongens ook nog een kut verdienen en het was op zaterdagavond heb ik m ook nog een leuke fooi gegeven. We hebben allemaal de leeftijd gehad met kutbaantjes terwijl je veel liever je zaterdagavond ergens anders had besteed. Hij was weer helemaal blij en ik ook. (En de bestelling was ook nog goed doorgekomen)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef Devlinsect het volgende:
Bij twee pizza's van NY betaal je goed 18 EURO.
Dan wil ik geen grote bek van een 16 jarige snotjonk met pluis op de lip en koude pizza's.![]()
Ook ik heb kutbaantjes gehad. Dan had ik wel het fatsoen om me te scheren en de helm van mijn kop af te doen als ik een bestelling afgaf. En klant WAS koning. Ook al was het een zeikerd.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was vorige keer veel te snel met opendoen. Wij wonen op een parterre appartement en ik zag de bezorger al aankomen. Omat ik bijna dood ging van de honger zette ik dus mn sprint naar de deur, en die trok ik open voordat de beste jongen van zn scootertje was afgestapt. Ik vond het niet zo erg hoor. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk mijn pizza. Omdat die jongens ook nog een kut verdienen en het was op zaterdagavond heb ik m ook nog een leuke fooi gegeven. We hebben allemaal de leeftijd gehad met kutbaantjes terwijl je veel liever je zaterdagavond ergens anders had besteed. Hij was weer helemaal blij en ik ook. (En de bestelling was ook nog goed doorgekomen)
Ja, maar in mijn geval kon die jonger er niets aan doen dat ik zo snel was. Hij schrok er zelfs van dat de deur al openging...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:41 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ook ik heb kutbaantjes gehad. Dan had ik wel het fatsoen om me te scheren en de helm van mijn kop af te doen als ik een bestelling afgaf. En klant WAS koning. Ook al was het een zeikerd.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn geval kon die jonger er niets aan doen dat ik zo snel was. Hij schrok er zelfs van dat de deur al openging...
Ben altijd bang dat er een grote snorhaar van die gast in mijn eten terecht komt. Die gast heeft een heule grote borstelsnor.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Catch22- het volgende:
In zwolle moet je ook bij hestia bestellen. Lekker goedkoop, vrij vlot en heel goed te eten
NY zit er tegen over.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef Catch22- het volgende:
ah oke, ben er nooit geweest namelijk... heb het altijd laten bezorgen
Dan ben je zo smakeloos.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik vind diepvriespizza's lekkerder dan bezorgpizza's
jezusquote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef Mindstate het volgende:
Vind je het gek dat ze koud zijn, ze moeten helemaal uit New York komen..
Orgional Pizza Companyquote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef Devlinsect het volgende:
Al jarenlang vaste klant bij New York Pizza. Ff bestellen en je hebt een goede pizza.
Dus ik vorige week zondag bellen en bestellen. Twee pizza's met een zakje brownies. De bezorger zou er binnen drie kwartier / een uur zijn. Na een uur en 10 minuten werd er is aangebeld.
Ik doe de deur open, staat er zoeen snotjong MET HELM op de inmiddels koude pizza's af te geven. Ik krijg geen korting. Wel een grote smoel als ik vraag of hij zijn helm wil afgeven. Ik een grote smoel, hij geen fooi.
Zit ik geïnstalleerd op de bank, doe de doos open en ja hoor: verkeerde bestelling. Met panuit meurende gorgonzola . Omdat dit niet de eerste keer was, ff naar de toko heen gereden. Klacht neer gelegd (ook over de bezorger), nieuwe pizza's gekregen en een bak met B&J ijs.
Afgelopen donderdag weer besteld. Toevallig zat ik bij een maat van me die NAAST NY PIZZA WOONT (capslock uit). En wat gebeurd er weer: een uur wachten en verkeerde pizza. Lastig hoor, een bestellig opnemen, blonde doos.
Na jarenlang trouwe klant geweest te zijn, ik op NY Zwolle. Ik maak ze zelf wel. (Domino's is ook geen optie)
Klacht en samenvatting:
New York Pizza in Zwolle
pizza's die koud en te laat aankomen
die blonde doos bij NY (ze lijkt op Jan Smit Travestiet?
bezorgers met helm op en je bestelling afgeven
Hoor ik net dat vorige week het bedrijf hier er 23 heeft besteld. De helft was koud en werd in twee delen bezorgd. Dus de helft van de collega's zat de andere te bekijken hoe ze aten. (ik was er niet bij)
Omdat het een aardslui varken isquote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom laat je de pizza trouwens bezorgen als je ernaast zit?
Omdat ik dan weer naar beneden moet lopen en hun ff aan kunnen bellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom laat je de pizza trouwens bezorgen als je ernaast zit?
Jij komt zeker uit Maastrichtquote:Op maandag 23 juli 2007 17:06 schreef Riesj het volgende:
Zwolle..... jezus christus wat een gehucht..... (wist nieteens dat ze daar pizzaria's hadden)
In Groningen zijn er zeker nog een stuk of 6.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef Pavement het volgende:
New York en pizza bad combo,
Ga gewoon naar een echte italiaan (ook al zijn er nog maar weinig)
Gorgonzola stinkt idd, B&J ijs is MKAY
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef Mindstate het volgende:
Vind je het gek dat ze koud zijn, ze moeten helemaal uit New York komen..
invriezen en een dag later binnen 15 vreten !quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef hardstylesage het volgende:
Ik maak mijn eigen pizza's!
Low-cal, hi-taste![]()
zelf gekruid gehakt met alle andere ingredienten op een pizza.. damn... maar duurt wel weer 2 uur voor mn pizza klaar is![]()
Je maat WOONT NAAST DE NY PIZZA en jullie bestellen een pizza ipv 'm ff te halen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef Devlinsect het volgende:
Toevallig zat ik bij een maat van me die NAAST NY PIZZA WOONT (capslock uit). En wat gebeurd er weer: een uur wachten en verkeerde pizza.
Zijn ze wel op tijd?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef seto het volgende:
De New York Pizza is bij mij ook om de hoek maar ik laat hem ook altijd bezorgen
Geef ze wel ¤2,50 fooi voor de moeite altijd
Eén van ons loopt naar beneden, doet de bestelling bij NY, rekent af en loopt naar boven. Als het goed is, na een half uur wordt er aangebeld etc.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Je maat WOONT NAAST DE NY PIZZA en jullie bestellen een pizza ipv 'm ff te halen?![]()
OT; East Side Shoarma Calzone Pizza + Knoflooksaus![]()
t'is nog in de ochtend man, vreetzak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:32 schreef dronkeykong het volgende:
Ik wil ook pizza...ben alleen aan de sonja...![]()
Wat valt daar goed in te zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef invine het volgende:
Ik heb ook nog voor NY pizza gewerkt op een blauwe maandag.. was wel de beste van alle bezorgers terwijl ik geen ervaring hadkreeg altijd dikke fooien maarja kut werk! alleen het gene wat ik niet snap is waarom die knuppels er altijd zo lang over doen.. hoe eerder je terug bent hoe eerder je weer bij die warme oven kan gaan staan
maarja NY pizza eindhoven is bagger
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat heeft de helm al dan niet met een pizza te maken?
Doe jij eens een beetje gezellig.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
ey kankert nou eens op met het kicken van oude topics..
Doe jij eens effe niet die oude topics kickenquote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doe jij eens een beetje gezellig.
Sorry.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:51 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Doe jij eens effe niet die oude topics kicken
quote:
Jup, je lokale echte Italiaan is altijd de beste pizza.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef karoltje het volgende:
ALTIJD bij een Italiaans restaurant bestellen. Die zoute troep van de NYP of Domino's is echt niet te haggelen.
Dit dus.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jup, je lokale echte Italiaan is altijd de beste pizza.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit dus.
Mensen die een veel te dure pizza bij New York of Domino's bestellen...![]()
Neej.quote:
Nee, al die nep pizzabakkers moet je vermijden. Gewoon naar de Italiaan gaanquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Neej.Maar ik weet niet welke Italiaanse pizzzeria's goed zijn.
Gister een pizza besteld bij de Original Pizza Company. Zeker ook niet goed.
9,15 kostte hij en ik heb 12 euro gegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, al die nep pizzabakkers moet je vermijden. Gewoon naar de Italiaan gaanIk weet niet wat jij betaald hebt maar voor een euro of 6 pp ben ik meestal wel klaar (en nog lekker ook).
Ik maak mijn pizza meestal zelf. Als ik pizza bestel, bestel ik deze in een dorp hier uit de buurt, daar kun je waarschijnlijk vrij weinig mee (Bella Napoli in Best). Ik laat hem gratis bezorgenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
9,15 kostte hij en ik heb 12 euro gegeven.Maar naar welke Italiaan ga je dan? En ga je hem halen of laat je hem bezorgen?
Hoe doe je dat dan? En mak je ook de bodem zelf?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik maak mijn pizza meestal zelf.
Oke, da's niet duur dan.quote:Als ik pizza bestel, bestel ik deze in een dorp hier uit de buurt, daar kun je waarschijnlijk vrij weinig mee (Bella Napoli in Best). Ik laat hem gratis bezorgen
Omdat het Oud & Nieuw was.quote:Waarom geef je trouwens 12 euro als de pizza 9 nogwat kost?
Bodem maak ik soms zelf, de laatste keer echter uit een pakje en dat was zeker zo lekker. Dan gewoon beleggen met alles wat je lekker vindt en zo de oven in.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? En mak je ook de bodem zelf?
[..]
Oke, da's niet duur dan.
[..]
Omdat het Oud & Nieuw was.
Wat voor bodem was dat die uit een pakje kwam? Heb je een merk voor me?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bodem maak ik soms zelf, de laatste keer echter uit een pakje en dat was zeker zo lekker. Dan gewoon beleggen met alles wat je lekker vindt en zo de oven in.
Nee weet ik zo niet. Maar bij de C1000 gekocht, er zal niet gek veel keuze zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat voor bodem was dat die uit een pakje kwam? Heb je een merk voor me?
Maar da's dus een kant-en-klare bodem, geen deeg ofzo waar je nog iets mee moet doen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee weet ik zo niet. Maar bij de C1000 gekocht, er zal niet gek veel keuze zijn.
Jawel, daar moet je nog wel iets mee doen. Staat allemaal op het pakje en is erg simpel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar da's dus een kant-en-klare bodem, geen deeg ofzo waar je nog iets mee moet doen?
Hoezo? Als ik bel gaat het ook altijd goed. De prijzen zijn inderdaad schandalig voor wat je krijgt. Iedereen zou deze pizzatenten moeten boycotten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat ik wel goed vind bij new york pizza is het online bestellen. Dan weet je ook vrijwel zeker dat de bestelling goed over komt.
Verder waardeloze pizza over het algemeen, althans voor die 10+ euro die je betaalt voor zo'n kleine flut pizza
Bij ons is het andersom gegaan, wij mogen hun niet meer bellen, akkefietje gehad over een pizza die er te lang overdeed, nu staan we op de zwarte lijst met telnummer en adres, ze zitten gelukkig niet ver weg dus kan er altijd nog 1 lopend halen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik bel gaat het ook altijd goed. De prijzen zijn inderdaad schandalig voor wat je krijgt. Iedereen zou deze pizzatenten moeten boycotten.
What de fuck moet je uitvreten om op een zwarte lijst te komenquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bij ons is het andersom gegaan, wij mogen hun niet meer bellen, akkefietje gehad over een pizza die er te lang overdeed, nu staan we op de zwarte lijst met telnummer en adres, ze zitten gelukkig niet ver weg dus kan er altijd nog 1 lopend halen!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
What de fuck moet je uitvreten om op een zwarte lijst te komen![]()
Heb je die pizza bezorger met de dood bedreigd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |