Of ik haal een diepvriespizza.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Dan maar friet eh.
quote:Waarom denk je er trouwens nu al aan wat je op de 31ste gaat eten?
Ja, Den Haag.quote:Op zondag 28 december 2008 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hier is Domino tot 20.00 geopend.
Woon je in een dorp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Welke moet ik dan nemen?quote:
Vertel.quote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of ik haal een diepvriespizza.
[..]
Daar kijk ik altijd naar uit als ik een pizza ga eten. Ik heb ook al bedacht welke film ik ga kijken.
The Living Daylights.quote:
Da's heel aardig, maar ik wil mijn parkiet niet alleen laten.quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je mag wel bij mij komen eten hoor, en tevens andere fokkers ook. PM me even!
sterkte dan, ik zal aan je denkenquote:Op zondag 28 december 2008 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's heel aardig, maar ik wil mijn parkiet niet alleen laten.
1 glas maarquote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
The Living Daylights.En als het bijna 00.00 uur is, ga ik met een glas Johnny Walker Gold Label en chocola naar een aflevering van CSI:NY kijken.
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
sterkte dan, ik zal aan je denken
Nee, twee.quote:
Ohhh vet gezellieeee!!1quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je mag wel bij mij komen eten hoor, en tevens andere fokkers ook. PM me even!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |