Kan erfelijk zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Evenstar duidelijk uitgelegd.Ben er dus gewoon benieuwd naar. Gelukkig dat de aardappel iig goed gaat!
Weet jij toevallig iets van pinda/noten allergie af? Of het erfelijk is.
Ok. tnx. Was het ook nog lang niet van plan hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Kan erfelijk zijn.
Ik zou iigm wel voorzichtig zijn en geen producten met noten/pinda aanbieden voor de 3 jaar
Dat is een achternaam. MIjn man zijn overgrootmoeder is bij de burgelijke stand in Suriname (dus way way back in time) vergeten de eerste letter I in de naam Vieira door te geven.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef milo07 het volgende:
Ik ben oom geworden van een dreumes genaamd.. Vieira! Nee, tis geen neger of Portugees gewoon een Hollands jongetje met een mooie naam!![]()
en een trotse oom
en blijkbaar nu dus ook een voornaam.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat is een achternaam.
Het gaat nu al een tijdje goed! Vorige week heeft ze de hele week bij mijn vader en zijn vriendin geslapen. Manlief was op kamp en ik draaide 7 vroege diensten, dus dan ben ik al weg voor ik d'r naar de opvang kan brengen. Ik ging dan na mijn werk naar mijn paps en verzorgde haar lekker zelf, zelf in bedje doen. Ze sliep daar hele nachten, tot half 9 's morgens!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoe gaat ut met Sara en het slapen Fuente ?!
dat ze alleen tomaat en vlees eet, maar aardappels en groente niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef nebelung het volgende:
Maar wat is het drama dan?
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef _evenstar_ het volgende:
ik snap best je zorgen, maar lieve vicky wees blij dat ze IETS eet..
Is toch niet zo gek? Op deze leeftijd eten ze toch al niet zo geweldig over het algemeen. Ik zou er geen drama van maken, denk ik (maar volgens mij ben jij niet degene die het echt vervelend vindt of niet?).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat ze alleen tomaat en vlees eet, maar aardappels en groente niet..
Grrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het gaat nu al een tijdje goed! Vorige week heeft ze de hele week bij mijn vader en zijn vriendin geslapen. Manlief was op kamp en ik draaide 7 vroege diensten, dus dan ben ik al weg voor ik d'r naar de opvang kan brengen. Ik ging dan na mijn werk naar mijn paps en verzorgde haar lekker zelf, zelf in bedje doen. Ze sliep daar hele nachten, tot half 9 's morgens!
De laatste dagen thuis gaat het gelukkig zo door, ze slaapt 's morgens tot een uurtje of 8 en de hele nacht gewoon door, echt super dus!
Nou, ik vind het niet stout ofzo... Maar de tegels in de tuin zijn niet bepaald zacht en dan zo'n naakt babyhuidje.... Misschien wel een idee om er badlakens omheen te leggen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
dat is toch ook niet zo erg, dat ze er uit klimmen?
Schrijf voor jezelf eens op wat ze over een week verdeeld eet. Meestal valt het dan reuze mee en blijkt dat ze ongemerkt nog best veel binnenkrijgt. Waarom ben je er zo opgebrand dat ze ook van de aardappels en groente eet (in mijn ogen is tomaat ook groente trouwens). En als ze maar een half toetje heeft gegeten had ze misschien gewoon niet zo'n honger?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet stout ofzo... Maar de tegels in de tuin zijn niet bepaald zacht en dan zo'n naakt babyhuidje.... Misschien wel een idee om er badlakens omheen te leggen...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...
Misschien wel... hij zal nu toch idd wel oorzaak-gevolg weten hé?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...
Heb je weleens geprobeerd brood te geven als ze zo slecht eet Vicky? Hier was dat een uitkomst met het warme weer en toen ze koorts had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
In principe maakt ieder ingeent kind de ziekte in lichte vorm door, meestal hebben ze daar geen last van. De inentingen bevatten dode vaccins, behalve de BMR-prik, deze bevat levende afgezwakte virussen (van bof, rode hond en mazelen dus). Ze maken dan de ziekte (met name de mazelen geloof ik) in lichte vorm door om zo antistoffen aan te maken. Tinka maakte het dus wat heftiger door, wat ik stom genoeg al wel verwacht had. Ze reageert altijd behoorlijk op inentingen, ook op die met de dode vaccins. Aan de ene kant vind ik dat doodeng, aan de andere kant maar goed dat ze dan gevaccineerd is. Want hoe zou ze wel niet reageren als ze een niet-afgezwakt-virus op zou lopen?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef Fuente het volgende:
Mammietje, fijn dat de vlekjes wegzijnIk wist helemaal niet dat ze dan echt de mazelen kunnen krijgen joh, wat raar eigenlijk. Fijn dat het weer over is
![]()
Juist Cattie, ik bekeek het als optie voor een ochtend omdat de psz nog niet kan ivm leeftijd. En inderdaad moet ik het dan zelf betalen (ik werk niet) en dan kom ik zo op jouw bedrag uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef cattie het volgende:
Voor 2 dagen in de week betaal ik netto (dus kosten opvang - teruggaaf) ¤ 139. En bij veel kinderdagverblijven is 2 dagen per week het minimum. Ik vind het nogal veel als je het enkel wilt gebruiken als speelzaal.
Daarbij komt dat Pixels volgens mij niet werkt, dus dan krijgt ze niets retour van de belastingdienst en kost het dus al snel ¤ 484 per maand voor 2 dagen in de week.
jawel, anders heb je het officieel niet nodig dus vergoedt de overheid 't niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:36 schreef Jojogirl het volgende:
Ook geen man/partner aanwezig die werkt? Je hoeft niet allebei te werken volgens mij
Dat soort dingen doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:07 schreef MeNicole het volgende:
Mikael wilde net zijn brood niet dus heb ik het door de fruit gemengtHij had het niet eens door
![]()
Oh wat vervelend en onhandigquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
.
grrr de koekjesn die arwen mag worden uit den handel genomen![]()
zucht.. nieuwe zoektocht.
Voor de meet mag ze lekker chipjes![]()
![]()
nee das geen optie. Hij heeft gewoon een slaappatroon en die wil ik niet weer gaan veranderen omdat ie gaat duimen. Maar we puzzelen gewoon even met wat het beste is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:47 schreef bixister het volgende:
misschien een combinatie: zodra hij gaat duimen: speentje geven en naar bed brengen.
Dan hier ook nog maar een keer. Als ze al onder de douche mag daar ff lekker laten staan. Dan weekt het misschien wel iets losser.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ breekt ff in, zonder alles te lezen.
Een (spoed) vraag.
Kim heeft dus over haar voorhoofd een pleister. Nouja, eingenlijk zijn het 2 brede, lange stukken hansaplast. Hoe kunnen we die zo pijnloos mogelijk verwijderen? In 1 keer araf rukken lukt niet, mag ook niet. We hebben een klein stukje los gekregen, dat deed al megazeer.
Het zit er nu trouwens bijna een week op.
Medicinale badolie? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
weet niet ofdat het mag, maar met medicinale badolie de pleister natdeppen, dan laat het misschien los?
Da's echt een verschil, merk het ook in mijn omgeving. Sara plast en poept regelmatig op de WC (is nog lang niet zindelijk, maar sommige dagen ineens wel). Terwijl de jochies echt later zijn! Grappig eigenlijk, ik vraag me wel eens af hoe dat kan, iemand die het weet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:41 schreef renzell het volgende:
Wat knap Vicky! Wat een heldin, die kleine van jou.Juul heeft nog NOOIT op het potje of op de wc geplast of gepoept.
Ha, nou, da's het verschil tussen meiden en jongens zullen we maar zeggen.
![]()
De dokter zei dat het voorzichtig moet. Maar we gaan eerst proberen om het met babyolie in te smeren enzo, als het dan niet wil, goed natmaken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:34 schreef kozakken het volgende:
Ingrid, van wie mag het niet dan? (Dat eraf trekken)
Als het alleen niet van Kim mag, zou ik toch gaan voor de snelle optie.
Douche, natmaken (of met warm washandje) en dan:
Vasthouden, trekken en troosten.
Er is al een puntje los, dat scheelt! Dacht misschien als ze slaapt voorzichtig proberen. Mooi niet dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef Mammietje het volgende:
Wowwwww... Amber al op de wc gepoept!!!Das knap zeg!
En voor de rest lijkt ze me BIJNA net zo leuk als Tinka!
![]()
![]()
Ingrid... Ik heb zoiets eens aan de hand gehad met Randy toen die met 3 maanden oud aan een liesbreuk geholpen werd. Toen zaten er een stuk of 3, 4 stickers op zijn buik waar de hartdraadjes (euh...?) aan vast hadden gezeten. Die krengen zaten werkelijk muurvast en met zo'n jong teer huidje zou ik zelfs zonder waarschuwing wel voorzichtig zijn geweest.
Het hielp toen om een puntje los te peuteren en in plaats van aan de pleister te trekken, juist het vel ervan af te duwen. Dus sticker niet bewegen maar met je vingers op de huid eronder duwen, steeds een stukje verder, zodat het er van los komt. Ging eigenlijk heel goed. Nou weet ik natuurlijk niet hoeveel geduld Kim heeft, want het duurt wel wat langer. De babyolie en natmaken kan natuurlijk sowieso geen kwaad, maar misschien kan het zo zonder houdgreep!
Ow... en het schoot me te binnen dat ze het misschien voor een spiegel wel minder eng zou vinden omdat ze dan mee kan kijken en ziet dat het een stukje verder gaat en hoever het nog moet? Heeft ze er nog last van trouwens?
Ja! De gouden tip is babyolie erop smeren! 10 minuten in laten trekken. En dan voorzichtig eraf trekken. Ging redeljk snel. Wel in de houdgreep. Ziet er best raar uit nu, maar volgens mij geneest het goed. Zal wel een litteken worden. Maarja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef cattie het volgende:
Ingrid, heb je de pleister al los bij Kim?
Ik denk dat het niet zo veel met ondernemendheid te maken heeft zoals pinquit zegt, maar eerder met gemakzucht. Juul weet echt prima wanneer hij moet plassen en poepen, hij gaat er zelfs voor op de gang staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef Fuente het volgende:
Da's echt een verschil, merk het ook in mijn omgeving. Sara plast en poept regelmatig op de WC (is nog lang niet zindelijk, maar sommige dagen ineens wel). Terwijl de jochies echt later zijn! Grappig eigenlijk, ik vraag me wel eens af hoe dat kan, iemand die het weet?
Zo doe ik het ook. Alleen gooi ik het er gewoon bij, schattend...quote:Op zondag 29 juli 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ik geef pap in een aventfles met een papspeen (3 standenspeen) 220 cc melk en 4 eetlepels pap. tussendoor nog eens schudden en dat gaat best
onze anna heeft ook nooit pap gehad, was gewoon nooit nodig. en laatst wilde ze wel een keer pap proberen, maar ze vond het echt uitspuugmateriaal. (dat lag denk ik vooral aan de structuur, dat is ze zo niet gewend).quote:Op zondag 29 juli 2007 20:23 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft nog nooit pap op.
Nu heb ik de Ive foto's mist. Mag ik ze nog zien Cattie?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef MeNicole het volgende:
Hoe leg je een bijna dreumes uit dt ie geen sultana in een cd rom laatje mag proppen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef _evenstar_ het volgende:grijpgrage handjes
en pap, elk kindje is anders, andere behoeftes.
Arwen snapt potjes nog niet zo goed, ze riep bah, toen ik op de wc zat en ik zei wil je ook? dus luier uit op het potje ( is zon stoeltjes potje)
staat ze op, gaat ze IN het potje staan en plassen.![]()
Intussen klappen in de handjes, om vervolgens er uit te stappen en all in der nakie rondrennend de vloer het tapijt de bank te voorzien van plasjes
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
voorlopig nog niet. Ik zou het cd-rom laadje onbereikbaar maken.
Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hier in huis word niks onbereikbaar gemaakt voor grijpgrage handje
Afblijven moet ie
![]()
Hij kreeg zijn hand ertussen en was er meteen klaar mee![]()
Ja dat gebeurd hier ook geregeld. Maar dat vind ik allemaal niet zo erg. Hij moet toch allemaal leren wat wel en wat niet mag. Maar hij heeft wel heel vaak dat als ie iets doet wat niet mag dat ie door zijn stiekeme gedoe zichzelf pijn doet en dan doet ie dat niet meerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat principe hanteerden wij ook een tijdje.... nu niet meer...Maar sommige dingen zijn nu eenmaal niet weg te stoppen. Zo zit ik hier nog regelmatig op fok midden in een zin en dan ... zoem... Kennemans heeft het knopje van de pc ontdekt. Leuk zo'n afsluitmelodietje van windows!
Advies: geef de dreumes geen banaan in de buurt van een videorecorder...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef MeNicole het volgende:
Hoe leg je een bijna dreumes uit dt ie geen sultana in een cd rom laatje mag proppen![]()
Kim ook!quote:
Ja, Kendahl doet elke dag wat leuksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Kim ook!![]()
Bij de kinderarts op controle geweest. Alles is goed. Ze ziet er goed uit en doet alles goed.
Tis een echt charmeurtje. Kinderarts was helemaal weg van haar. Ze is nu 82 cm en weegt 10 kilo en geloof 50 gram.
Heeft hij nog iets leuks gedaan vandaag?
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat is toch instoppen en weg gaan. Als hij dan huilt na 5 minuten terug gaan en instoppen, dan weg gaan en 10 minuten wachten enz?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 06:29 schreef Sugar het volgende:
Cattie, heb je weleens geprobeerd om een tijdje de 5-10-15-minutenmethode te doen? Ik heb er (uiteindelijk) best goede ervaringen mee. Wie weet helpt het Ive en jullie ook om het gaan slapen wat te verbeteren. Sterkte ermee.![]()
Herkenbaar. Tinka sliep als baby ook nauwelijks, 2 keer een half uurtje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
Finn slaapt nog twee keer op een dag. Af en toe is het maar 1 keer, maar dat is meestal omdat het dan raar uitkomt (als we ergens heen gaan ofzo). Dat houdt ie dan wel vol, maar dat kan geen 2 dagen achter elkaar. Hij slaapt nu trouwens meer overdag dan toen ie een half jaar was, want toen was 3 keer een half uur vaak lang zat, terwijl ie nu rustig twee keer anderhalf uur slaapt.
Volgens het cb is Mikael heel vroeg. Kinderen kunnen of het een of het ander heel goed. Mikael was qau omrollen, kruipen (schuiven op billen), staan enzo heel laat maar met praten heel vroeg. Nu ie meer begint met lopen word het praten even weer wat minder.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Is Mika er gewoon vroeg bij met communiceren of doen andere dreumesjes dit ook al?
Soms ben ik ineens heel onzeker over de ontwikkelingen van Ken. 't Komt ook wel een beetje door mensen die op straat verbaasd reageren wanneer ik zeg dat hij 1 jaar is. 'Hij is zo klein..'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:53 schreef cattie het volgende:
Veel beterschap voor Finn!![]()
PV, volgens mij is Mikael met praten heel vlug, ik heb dat nog nooit eerder gehoord over of gezien bij een kind van 1. Ive brabbelt met veel plezier en langzamerhand komen er meer echte woordjes bij, maar echt doelgericht dingen zeggen doet hij nog niet (behalve papa tegen papa en poes tegen poes).
Ive heeft trouwens al twee nachten achter elkaar van half 8 tot 7 aan 1 stuk door geslapen!![]()
Hij slaapt eindelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef Belana het volgende:
ow we komen wel hoor, wat dat betreft maakt het met die kleintjes niet zo veel uit wat je doet, maar hij wil dus de hele dag al niet slapen terwijl ie doodmoe is. eten en drinken gaat ook slecht. maar gelukkig net een fles erin weten te krijgen en ik hoop dat ie nu in slaap valt... helaas hoor ik nog steeds geklets van boven...
nou ja, we zien wel, maar komen doen we hoor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef Belana het volgende:
ow mammietje, tinka is er 1 he
ach ja, dat slapen... ik "lig er maar niet wakker van"
Ezra is dus nu weer strontverkouden en heeft tanden en kiezen die doorkomen en dat helpt ook niet![]()
is wel sneu. door verstopte neus kan ie slecht drinken, door pijn in zijn mond kan ie slecht eten. (en ja we zijn in de weer met tandenspullie en neusspray, maarja, dat helpt ook maar een beetje) nou ja, gaat wel weer over
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jakkes, dat lijkt me eng zeg! Mja, die dingen gebeuren nu eenmaal. En vaak ook, hoor!
Dus zeg dat maar tegen die arme papa van Sara
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:58 schreef Belana het volgende:
wat is een bijoortje MeNicole?
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Belana het volgende:
ow! is me nooit opgevallen zeg! misschien wel makkelijker om het weg te laten halen nu hij nog zo klein is ja
daar zou ik ook bang voor zijn denk ik, en misschien is het wel iets heel makkelijks om weg te halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pesten![]()
nou, het was ff slikken en weer doorgaan. ik ben dan ook weer een nuchter mens en weer eens rustig kunnen slapen en niet meer zo stil hoeven doen is ook wel fijn, dat weegt opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Mammietje het volgende:
En Belana....wat stoer van jullie...
Ook van Ezra natuurlijk...
Kan me voorstellen dat je een traantje moest wegpinken. Wel goed geslapen of meer met je gedachten op Ezra's kamer gezeten?
Wij stellen het nog even uit tot na onze vakantie.
![]()
hij kan er wle een littekentje van krijgen. Maar het is nu ook weer niet zo'n heel groot ding. Ze snijden het eraf en dan 1 hechting erin. Of ze gaan het plakken dat gaan ze ter plekke beijken. En ik vind een klein litteken bij zijn oor (wat precies in de richel valt) dan niet zo heel erg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijgt Mika nou geen enorm litteken dan? Je weet toch niet hoe dat geneest? Dan heeft hij straks een groot litteken in zijn gelaat. Niet als kritiek bedoeld, maar meer als vraag. Heeft de dokter je verzekerd dat dit niet zal gebeuren?
Nierenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zat ook een beetje te googlen, maar ik word er weinig wijs uit. Wat heeft het te maken met de nieren?
Ik denk dat dat van de nieren gewoon stom toeval is. Maar mischien bedoelt ze dt als de nieren net goed waren dat de kleine dan niet onder narcose mag ofzoquote:
Randy is met 3 maanden oud aan een (ernstige, anders doen ze het nog niet op die leeftijd) liesbreuk geholpen. Het litteken hebben ze in de 'bikini'plooi (bovenrand dan!) gemaakt. Dat kunnen (zullen) ze bij het oortje ook doen en ze zullen het ongetwijfeld plakken. Na ruim een jaar toen een dokter hem onderzocht en vroeg naar het litteken, kon papa hem niet eens meer aanwijzen en riep mij bij de onderzoekstafel! Ik weet waar hij precies zit en kan hem daarom nog aanwijzen, maar je moet wel heel goed kijken, wil je hem nog zien. Kinderhuid geneest gewoon heel erg snel en goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijgt Mika nou geen enorm litteken dan? Je weet toch niet hoe dat geneest? Dan heeft hij straks een groot litteken in zijn gelaat. Niet als kritiek bedoeld, maar meer als vraag. Heeft de dokter je verzekerd dat dit niet zal gebeuren?
Lief dat je even informeert naar Tinka!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Mammietje hoe gaat het met Tinka?
Arwen begint echt steeds meer te praten, en volgens mij ook bessef te krijgen, als ik vraag wie is ikke dan is het mama en als ik vraag wie is arwen zegt ze aaaju en wijst ze zichzelf aan![]()
![]()
Ieuwwwww, dat is vies (of had hij ze eerst in de knoflook gedooptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef dutchie het volgende:
Cas likt naaktslakken,
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Kendahl staat nu heel zoet en geïntrigeerd naar de Teletubbies te kijken
Idd knap van Mika, ik sta er iedere keer weer van te kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef PM-girl het volgende:
Wat knap van Mikael!
Paradijsvogeltje, wat lief, ook gewoon blijven staan he! Ik vond het erg leuk jullie even te hebben ontmoet afgelopen zondag!
Dat ondeugende loopt hier ook de spuigaten uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind het wel leuk dat jullie het allemaal zo knap vinden van Mikael. Want dat praten is ook zo'n beetje het enige wat ie doet hoor. Ok hij begint nu met langs de tafel lopen enzo maar soms dan denk ik ook och wat is Mikael langzaam vergeleken bij sommige. Maar ja hij kan natuurlijk niet alles tegelijk.
Maar hij is zo vreselijk ondeugendHet liefst zou ik hem de hele dat filmen en dat aan jullie laten zien zodat jullie allemaal zien dat ik het aller- alles leukste kind heb van allemaal
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
belsen zegt trouwens ook altijd dat kinderen uit twee soorten probleemoplossers bestaan:
* soort één lost het op door te gaan praten en te vragen om dingen.
* soort twee lost het op door er zelf op uit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |