Ik denk dat het niet zo veel met ondernemendheid te maken heeft zoals pinquit zegt, maar eerder met gemakzucht. Juul weet echt prima wanneer hij moet plassen en poepen, hij gaat er zelfs voor op de gang staan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:56 schreef Fuente het volgende:
Da's echt een verschil, merk het ook in mijn omgeving. Sara plast en poept regelmatig op de WC (is nog lang niet zindelijk, maar sommige dagen ineens wel). Terwijl de jochies echt later zijn! Grappig eigenlijk, ik vraag me wel eens af hoe dat kan, iemand die het weet?
Zo doe ik het ook. Alleen gooi ik het er gewoon bij, schattend...quote:Op zondag 29 juli 2007 07:55 schreef Belana het volgende:
ik geef pap in een aventfles met een papspeen (3 standenspeen) 220 cc melk en 4 eetlepels pap. tussendoor nog eens schudden en dat gaat best
onze anna heeft ook nooit pap gehad, was gewoon nooit nodig. en laatst wilde ze wel een keer pap proberen, maar ze vond het echt uitspuugmateriaal. (dat lag denk ik vooral aan de structuur, dat is ze zo niet gewend).quote:Op zondag 29 juli 2007 20:23 schreef YPPY het volgende:
Anna heeft nog nooit pap op.
Nu heb ik de Ive foto's mist. Mag ik ze nog zien Cattie?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef MeNicole het volgende:
Hoe leg je een bijna dreumes uit dt ie geen sultana in een cd rom laatje mag proppen![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:22 schreef _evenstar_ het volgende:grijpgrage handjes
en pap, elk kindje is anders, andere behoeftes.
Arwen snapt potjes nog niet zo goed, ze riep bah, toen ik op de wc zat en ik zei wil je ook? dus luier uit op het potje ( is zon stoeltjes potje)
staat ze op, gaat ze IN het potje staan en plassen.![]()
Intussen klappen in de handjes, om vervolgens er uit te stappen en all in der nakie rondrennend de vloer het tapijt de bank te voorzien van plasjes
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
voorlopig nog niet. Ik zou het cd-rom laadje onbereikbaar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |