Evenstar, is het niet een idee om de fabriek van de koekjes aan te schrijven met je verhaal? Misschien kan je nog een laatste voorraad
kopen/krijgen?
Ingrid, dat is raar zeg... Randy loopt ook ongelooflijk naar 'binnen' met zijn voeten (ik neem aan dat je de bedoeld dat ze meer op de binnenkant staat) maar dat geeft toch geen verschil in de pasvorm van de voeten?
![]()
Heel vreemd. Zijn Kim's voetjes wel ongeveer even groot, en ook de wreef even hoog?
Over de tegels buiten:
Randy heeft zichzelf tot 1,5 jaar op zijn knieen verplaatst -kon dat net zo snel als zijn leeftijdsgenootjes lopend, erg komisch gezicht- en had daardoor een flinke eeltlaag op zijn knieen! Hij had geen last van de tegels. Tinka daarentegen had ik tot voor een maand terug steeds een lange spijkerbroek aangedaan voor buiten om haar knietjes te sparen. Toen ik haar een maandje terug toch een korte broek aan deed, vond ze het duidelijk heeeeeelemaal niets en ging ze op handen en voeten lopen!
![]()
Vanaf dat moment liep ze ook binnen no-time los en het lijkt nu alsof ze nooit anders gedaan heeft! Ze sjokt de hele dag door het huis heen en je mag haar alleen een handje geven als je haar ergens mee naar toe neemt! En als ze nu achter haar poppenbuggy loopt en even omdraait en lachend met die 2 grappige staartjes naar me zwaait, ben ik ernstig flieft!
![]()
Echt, ze is zo schattig ondanks het zeer duidelijke eigen willetje! Ze wijst nu trouwens van alles aan wat je aan haar vraagt. Ze praat nog niet tot nauwelijks, ze kan wel mama en papa zeggen en wijst ook de goede aan als we vragen 'waar is mama' maar roept ons niet bewust. (Tenzij in bed met dorst!
![]()
) Ook Randy kan ze aanwijzen en die vindt het hoog tijd dat ze zijn naam leert zeggen terwijl hij het zelf nog steeds uitspreekt als Nennie!
![]()
Pfff... kan nog wel een paar pagina's volkletsen over haar... ze is zo leuk!