Grrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het gaat nu al een tijdje goed! Vorige week heeft ze de hele week bij mijn vader en zijn vriendin geslapen. Manlief was op kamp en ik draaide 7 vroege diensten, dus dan ben ik al weg voor ik d'r naar de opvang kan brengen. Ik ging dan na mijn werk naar mijn paps en verzorgde haar lekker zelf, zelf in bedje doen. Ze sliep daar hele nachten, tot half 9 's morgens!
De laatste dagen thuis gaat het gelukkig zo door, ze slaapt 's morgens tot een uurtje of 8 en de hele nacht gewoon door, echt super dus!
Nou, ik vind het niet stout ofzo... Maar de tegels in de tuin zijn niet bepaald zacht en dan zo'n naakt babyhuidje.... Misschien wel een idee om er badlakens omheen te leggen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef bixister het volgende:
dat is toch ook niet zo erg, dat ze er uit klimmen?
Schrijf voor jezelf eens op wat ze over een week verdeeld eet. Meestal valt het dan reuze mee en blijkt dat ze ongemerkt nog best veel binnenkrijgt. Waarom ben je er zo opgebrand dat ze ook van de aardappels en groente eet (in mijn ogen is tomaat ook groente trouwens). En als ze maar een half toetje heeft gegeten had ze misschien gewoon niet zo'n honger?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat ze alleen tomaat en vlees eet, maar aardappels en groente niet..
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet stout ofzo... Maar de tegels in de tuin zijn niet bepaald zacht en dan zo'n naakt babyhuidje.... Misschien wel een idee om er badlakens omheen te leggen...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...
Misschien wel... hij zal nu toch idd wel oorzaak-gevolg weten hé?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan vanzelf wel toch? Als het niet prettig voelt aan zijn knieën zal hij er waarschijnlijkniet een tweede keer uitkruipen...
Heb je weleens geprobeerd brood te geven als ze zo slecht eet Vicky? Hier was dat een uitkomst met het warme weer en toen ze koorts had.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat ze alleen tomaat en vlees eet, maar aardappels en groente niet..
In principe maakt ieder ingeent kind de ziekte in lichte vorm door, meestal hebben ze daar geen last van. De inentingen bevatten dode vaccins, behalve de BMR-prik, deze bevat levende afgezwakte virussen (van bof, rode hond en mazelen dus). Ze maken dan de ziekte (met name de mazelen geloof ik) in lichte vorm door om zo antistoffen aan te maken. Tinka maakte het dus wat heftiger door, wat ik stom genoeg al wel verwacht had. Ze reageert altijd behoorlijk op inentingen, ook op die met de dode vaccins. Aan de ene kant vind ik dat doodeng, aan de andere kant maar goed dat ze dan gevaccineerd is. Want hoe zou ze wel niet reageren als ze een niet-afgezwakt-virus op zou lopen?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:48 schreef Fuente het volgende:
Mammietje, fijn dat de vlekjes wegzijnIk wist helemaal niet dat ze dan echt de mazelen kunnen krijgen joh, wat raar eigenlijk. Fijn dat het weer over is
![]()
Juist Cattie, ik bekeek het als optie voor een ochtend omdat de psz nog niet kan ivm leeftijd. En inderdaad moet ik het dan zelf betalen (ik werk niet) en dan kom ik zo op jouw bedrag uit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:20 schreef cattie het volgende:
Voor 2 dagen in de week betaal ik netto (dus kosten opvang - teruggaaf) ¤ 139. En bij veel kinderdagverblijven is 2 dagen per week het minimum. Ik vind het nogal veel als je het enkel wilt gebruiken als speelzaal.
Daarbij komt dat Pixels volgens mij niet werkt, dus dan krijgt ze niets retour van de belastingdienst en kost het dus al snel ¤ 484 per maand voor 2 dagen in de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |