Hij slaapt eindelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef Belana het volgende:
ow we komen wel hoor, wat dat betreft maakt het met die kleintjes niet zo veel uit wat je doet, maar hij wil dus de hele dag al niet slapen terwijl ie doodmoe is. eten en drinken gaat ook slecht. maar gelukkig net een fles erin weten te krijgen en ik hoop dat ie nu in slaap valt... helaas hoor ik nog steeds geklets van boven...
nou ja, we zien wel, maar komen doen we hoor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef Belana het volgende:
ow mammietje, tinka is er 1 he
ach ja, dat slapen... ik "lig er maar niet wakker van"
Ezra is dus nu weer strontverkouden en heeft tanden en kiezen die doorkomen en dat helpt ook niet![]()
is wel sneu. door verstopte neus kan ie slecht drinken, door pijn in zijn mond kan ie slecht eten. (en ja we zijn in de weer met tandenspullie en neusspray, maarja, dat helpt ook maar een beetje) nou ja, gaat wel weer over
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jakkes, dat lijkt me eng zeg! Mja, die dingen gebeuren nu eenmaal. En vaak ook, hoor!
Dus zeg dat maar tegen die arme papa van Sara
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:58 schreef Belana het volgende:
wat is een bijoortje MeNicole?
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Belana het volgende:
ow! is me nooit opgevallen zeg! misschien wel makkelijker om het weg te laten halen nu hij nog zo klein is ja
daar zou ik ook bang voor zijn denk ik, en misschien is het wel iets heel makkelijks om weg te halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pesten![]()
nou, het was ff slikken en weer doorgaan. ik ben dan ook weer een nuchter mens en weer eens rustig kunnen slapen en niet meer zo stil hoeven doen is ook wel fijn, dat weegt opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef Mammietje het volgende:
En Belana....wat stoer van jullie...
Ook van Ezra natuurlijk...
Kan me voorstellen dat je een traantje moest wegpinken. Wel goed geslapen of meer met je gedachten op Ezra's kamer gezeten?
Wij stellen het nog even uit tot na onze vakantie.
![]()
hij kan er wle een littekentje van krijgen. Maar het is nu ook weer niet zo'n heel groot ding. Ze snijden het eraf en dan 1 hechting erin. Of ze gaan het plakken dat gaan ze ter plekke beijken. En ik vind een klein litteken bij zijn oor (wat precies in de richel valt) dan niet zo heel erg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijgt Mika nou geen enorm litteken dan? Je weet toch niet hoe dat geneest? Dan heeft hij straks een groot litteken in zijn gelaat. Niet als kritiek bedoeld, maar meer als vraag. Heeft de dokter je verzekerd dat dit niet zal gebeuren?
Nierenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zat ook een beetje te googlen, maar ik word er weinig wijs uit. Wat heeft het te maken met de nieren?
Ik denk dat dat van de nieren gewoon stom toeval is. Maar mischien bedoelt ze dt als de nieren net goed waren dat de kleine dan niet onder narcose mag ofzoquote:
Randy is met 3 maanden oud aan een (ernstige, anders doen ze het nog niet op die leeftijd) liesbreuk geholpen. Het litteken hebben ze in de 'bikini'plooi (bovenrand dan!) gemaakt. Dat kunnen (zullen) ze bij het oortje ook doen en ze zullen het ongetwijfeld plakken. Na ruim een jaar toen een dokter hem onderzocht en vroeg naar het litteken, kon papa hem niet eens meer aanwijzen en riep mij bij de onderzoekstafel! Ik weet waar hij precies zit en kan hem daarom nog aanwijzen, maar je moet wel heel goed kijken, wil je hem nog zien. Kinderhuid geneest gewoon heel erg snel en goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Krijgt Mika nou geen enorm litteken dan? Je weet toch niet hoe dat geneest? Dan heeft hij straks een groot litteken in zijn gelaat. Niet als kritiek bedoeld, maar meer als vraag. Heeft de dokter je verzekerd dat dit niet zal gebeuren?
Lief dat je even informeert naar Tinka!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Mammietje hoe gaat het met Tinka?
Arwen begint echt steeds meer te praten, en volgens mij ook bessef te krijgen, als ik vraag wie is ikke dan is het mama en als ik vraag wie is arwen zegt ze aaaju en wijst ze zichzelf aan![]()
![]()
Ieuwwwww, dat is vies (of had hij ze eerst in de knoflook gedooptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef dutchie het volgende:
Cas likt naaktslakken,
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Kendahl staat nu heel zoet en geïntrigeerd naar de Teletubbies te kijken
Idd knap van Mika, ik sta er iedere keer weer van te kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef PM-girl het volgende:
Wat knap van Mikael!
Paradijsvogeltje, wat lief, ook gewoon blijven staan he! Ik vond het erg leuk jullie even te hebben ontmoet afgelopen zondag!
Dat ondeugende loopt hier ook de spuigaten uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind het wel leuk dat jullie het allemaal zo knap vinden van Mikael. Want dat praten is ook zo'n beetje het enige wat ie doet hoor. Ok hij begint nu met langs de tafel lopen enzo maar soms dan denk ik ook och wat is Mikael langzaam vergeleken bij sommige. Maar ja hij kan natuurlijk niet alles tegelijk.
Maar hij is zo vreselijk ondeugendHet liefst zou ik hem de hele dat filmen en dat aan jullie laten zien zodat jullie allemaal zien dat ik het aller- alles leukste kind heb van allemaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |