Hij slaapt eindelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef Belana het volgende:
ow we komen wel hoor, wat dat betreft maakt het met die kleintjes niet zo veel uit wat je doet, maar hij wil dus de hele dag al niet slapen terwijl ie doodmoe is. eten en drinken gaat ook slecht. maar gelukkig net een fles erin weten te krijgen en ik hoop dat ie nu in slaap valt... helaas hoor ik nog steeds geklets van boven...
nou ja, we zien wel, maar komen doen we hoor
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:13 schreef Belana het volgende:
ow mammietje, tinka is er 1 he
ach ja, dat slapen... ik "lig er maar niet wakker van"
Ezra is dus nu weer strontverkouden en heeft tanden en kiezen die doorkomen en dat helpt ook niet![]()
is wel sneu. door verstopte neus kan ie slecht drinken, door pijn in zijn mond kan ie slecht eten. (en ja we zijn in de weer met tandenspullie en neusspray, maarja, dat helpt ook maar een beetje) nou ja, gaat wel weer over
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jakkes, dat lijkt me eng zeg! Mja, die dingen gebeuren nu eenmaal. En vaak ook, hoor!
Dus zeg dat maar tegen die arme papa van Sara
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Dat zei de dokter ook al maar toch....![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:58 schreef Belana het volgende:
wat is een bijoortje MeNicole?
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pestenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:17 schreef Belana het volgende:
ow! is me nooit opgevallen zeg! misschien wel makkelijker om het weg te laten halen nu hij nog zo klein is ja
daar zou ik ook bang voor zijn denk ik, en misschien is het wel iets heel makkelijks om weg te halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja daarom willen we nu ook even vragen. We zijn er dan toch. Maar het word nu wel steeds groter en ik ben ook bang dat als we er niks aan doen dat het straks voor anderen wel op gaat vallen en dat ze hem er later misschien mee gaan pesten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |