quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:
Geen vredelievende TT's graag.
Zul je Sidekick van je af moeten slaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben aan de Moni.
Ja, 1000 euro voor jou.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand een goeie MP4 to WMV converter?
Hij is je zat.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
Ja, godverdegadver, mijn DVD-lezer zit te kloten...
http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,2131457,00.htmlquote:Spanish police were ordered to raid newsagents across the country yesterday to remove copies of a satirical magazine deemed to have offended the country's royal family by publishing a cartoon of the heir to the throne having sex.
Beetje naar die ping pong miep kijken?quote:
Wie niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben aan de Moni.
Vreet je teen op.quote:
Zeg, luister eens. Kun je niet beter naar GC gaan? Ik trek dit niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring als je zegt dat het al dan niet lekker is?
Misschien moet je 'ns bij jezelf beginnenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, luister eens. Kun je niet beter naar GC gaan? Ik trek dit niet meer.
Neen. Je nutteloze Monidique-achtige non-nieuws of non-mededelingen hebben geen zier meer met politiek te maken. Wat boeit het dat je honger hebt? Moet Balkenende ingrijpen? Moet Wilders kamervragen gaan stellen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien moet je 'ns bij jezelf beginnen
Wat was jouw laatste post met politieke inhoud?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neen. Je nutteloze Monidique-achtige non-nieuws of non-mededelingen hebben geen zier meer met politiek te maken. Wat boeit het dat je honger hebt? Moet Balkenende ingrijpen? Moet Wilders kamervragen gaan stellen?
Ik ben bezig met het verzet tegen het treurige niveau. Dat is één en al politiek.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat was jouw laatste post met politieke inhoud?
Lukt je niet echt van hartequote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het verzet tegen het treurige niveau. Dat is één en al politiek.
Lees nog maar eens terug, klowntjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
De enige die in dit deeltje zelfs maar iets politieks heeft gepost is Monidique
Zolang er breezers als jij hier "ik heb honger!" komen blaten vrees ik dat je gelijk hebt.quote:
Mislukte zin? Lukt je niet echt, van hartequote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang er breezers als jij hier "ik heb honger!" komen blaten vrees ik dat je gelijk hebt.
Volgens mij voldoet een ieder aan deze kwalificatie, zonder uitzondering.quote:Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Dus alles mag?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij voldoet een ieder aan deze kwalificatie, zonder uitzondering.
Hoe weet jij nu of ze thuis niet aanslaan, ik probeer ze uit op jou. Ze moeten dus steviger zeg je?quote:En je zielige beledigingen mag je thuis proberen, ze slaan niet echt aan
De Japanse wijnbessen zijn rijpquote:
quote:Belgische premier in spe begaat publieke flater
Uitgegeven: 22 juli 2007 20:46
AMSTERDAM - Yves Leterme, de Belgische politicus die waarschijnlijk premier wordt, heeft een blunder begaan. Toen televisieverslaggevers hem zaterdag vroegen het Belgische volkslied ten gehore te brengen, begon hij La Marseillaise te zingen - het Franse volkslied.
Leterme werd bovendien gefilmd terwijl hij mobiel aan het bellen was tijdens een kerkdienst ter herdenking van de onafhankelijkheid die België in 1830 verwierf op Nederland. Delen van het interview met Leterme stonden zondag op YouTube.
Leterme, de leider van de Vlaamse christen-democraten, onderhandelt momenteel over een coalitieregering. Zijn partij won de meeste stemmen bij de verkiezingen van ruim een maand geleden en dus is hij de gedoodverfde nieuwe premier.
Leterme wekte vorig jaar de wrevel van Franstalige Belgen door te stellen dat Franstaligen rond Brussel intellectueel kennelijk niet in staat zijn om Nederlands te leren. Ook zei hij dat Frans- en Nederlandstalige Belgen alleen de koning, het nationale voetbalteam en sommige merken bier gemeen hebben.
(c) Novum
Zekerquote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De Japanse wijnbessen zijn rijp. Al gehad?
Hij wist ook niet goed uti te leggen waar de nationale feeestdag precies op sloeg.quote:
En daarna wordt het steeds erger?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
Jeugd is een hel.
Nee, dat zou ik niet zeggen.quote:
Maar dat stadium ben jij al voorbij.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
Jeugd is een hel.
Nou en ofquote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar dat stadium ben jij al voorbij.
Nicht das Geld ist im Menschen innerhalb des Kreditverhältnisses aufgehoben, sondern der Mensch selbst ist in Geld verwandelt, oder das Geld ist in ihm inkorporiert. Die menschliche Individualität, die menschliche Moral ist sowohl selbst zu einem Handelsartikel geworden, wie zum Material, worin das Geld existiert, Statt Geld, Papier ist mein eignes persönliches Dasein, mein Fleisch und Blut, meine gesellige Tugend und Geltung die Materie, der Körper des Geldgeistes. Der Kredit scheidet den Geldwert nicht mehr in Geld, sondern in menschliches Fleisch und in menchliches Herz.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet zeggen.
Compleet ander onderwerp: ik heb er een salarisverhoging van 650 euro uit weten te slepen.
Dank, maar het is nauwelijks een felicitatie waard, zoals je zult begrijpen. Er verandert helemaal niets, alleen het getal dat maandelijks ergens op een papiertje opduikt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Nicht das Geld ist im Menschen innerhalb des Kreditverhältnisses aufgehoben, sondern der Mensch selbst ist in Geld verwandelt, oder das Geld ist in ihm inkorporiert. Die menschliche Individualität, die menschliche Moral ist sowohl selbst zu einem Handelsartikel geworden, wie zum Material, worin das Geld existiert, Statt Geld, Papier ist mein eignes persönliches Dasein, mein Fleisch und Blut, meine gesellige Tugend und Geltung die Materie, der Körper des Geldgeistes. Der Kredit scheidet den Geldwert nicht mehr in Geld, sondern in menschliches Fleisch und in menchliches Herz.
Oh, ook nog gefeliciteerd
Je bent al die jaren besodemieterd.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
Compleet ander onderwerp: ik heb er een salarisverhoging van 650 euro uit weten te slepen.
Uit Friesland vertrekken.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil graag decadent zijn, wat moet ik doen?
Je moeder verkopen voor een jonge slet.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Ooooooooh nee, maar je moet toch morgen vroeg op voor de tandarts?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:38 schreef Monidique het volgende:
Toch maar even een biertje gepakt.
Toen jij nog met mama een glaasje limonade dronk dronken we daar bier bij.quote:
Nou ja, bestuurd....quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Monidique het volgende:
"Nederland wordt bestuurd door de linkse ambtenaartjes, de linkse politici en hun handlangers in de linkse media en de linkse subsidieclubjes."
!!!
.
Wees blij dat jij dat kunt zeggen. Terwijl jij zo lui bier zit te drinken werken andere mensen hard aan het behoud van de aarde!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Monidique het volgende:
Het is weer rustig deze avond...
http://nl.youtube.com/watch?v=H6Vw402IaIIquote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Monidique het volgende:
Het is weer rustig deze avond...
Ben je nog wezen kijken Mutant?quote:Aboutaleb koninklijk onderscheiden in Marokko
(Novum) - Staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb (PvdA) is zaterdag tijdens zijn vakantie in Marokko koninklijk onderscheiden. De bewindsman kreeg van koning Mohammed VI een onderscheiding vergelijkbaar met een lintje in Nederland voor zijn bijdrage aan een positieve beeldvorming van Marokkanen in ons land.
Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Sociale Zaken zondagavond. De staatssecretaris werd zaterdag in de kustplaats al-Hoceima door de koning verrast. Volgens de woordvoerder voelt Aboutaleb zich zeer vereerd met de onderscheiding.
Het is een wonder!quote:GRENOBLE - Bedevaart in de dood: Tijdens een pelgrimstocht met een bus in Frankrijk zijn zondagochtend 26 Polen om het leven gekomen. Hun bus stortte in de Alpen bij het Oost-Franse Grenoble in een afgrond en brandde uit.
http://www.destentor.nl/d(...)pageNumber=2#reactiequote:,,Er is besloten om geen mensen aan te houden’’, zei Nieuwerth. ,,Om nog grotere problemen te voorkomen.’’
Hand of God?quote:
Blijkbaar. Volgens mij is de kans dat je onderweg naar zo'n bedevaartsoord onder een auto sterft of ter plekke een ernstige ziekte oploopt (het is een verzamelplek van ziektes) veel groter dan dat je geamputeerde been er weer aangroeit, maar goed.quote:
Het stenen tijdperk.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
In Mekka gooien ze elkaar dood met die stenen...
Waarschijnlijk teveel Marokkanen.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:08 schreef Autodidact het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/21400/d9cf23e6/index.html
[..]
http://www.destentor.nl/d(...)pageNumber=2#reactie
Er lag al een gedenkplaat van de vorige keer. Die bocht is heiligquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef Monidique het volgende:
Speciaal voor mijn geliefde, Sidekick: Tolerantie van 'politieke incorrectheid' neemt erg snel af ,.
Ook zo'n naam: Pepepepepepepeppijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 10:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb een hekel aan de naam Stefan.
Of Jochem....quote:Op maandag 23 juli 2007 10:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb een hekel aan de naam Stefan.
Wat dacht je van Rijkman (Groenink)quote:Op maandag 23 juli 2007 10:48 schreef Apropos het volgende:
Ook aan de namen Dominique en Jort, trouwens.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sieglinde is wel een mooie naam.
Pas als je de sagen rond der Ringen des Nibelungen leest kom je dat soort namen tegen. En helaas zijn die nogal onpopulair sinds ene meneer Adolf er fan van was.quote:
Aha, vandaar....... Maar niettemin vind ik het wel een deftige naam.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pas als je de sagen rond der Ringen des Nibelungen leest kom je dat soort namen tegen. En helaas zijn die nogal onpopulair sinds ene meneer Adolf er fan van was.
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:48 schreef Apropos het volgende:
Ook aan de namen Dominique en Jort, trouwens.
Bertusquote:Op maandag 23 juli 2007 11:09 schreef du_ke het volgende:
Coen is ook niet echt een succes.
Ik heb hem dan ook niet onthuld.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:09 schreef du_ke het volgende:
Coen is ook niet echt een succes.
"Erwin" is 1000 maal beter.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Elwin is ook zo apart.......
Geloof me, ik wist het echt niet. Ik ben trouwens geen fervent SC bezoeker, ik kan het dus makkelijk gemist hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, maar dat is al zo vaak voorbijgekomen dat het mij bevreemd dat het nog niet bij iedereen bekend was.
En je dacht: "Die laat ik lekker liggen?"quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Fastmatti het volgende:
In mijn keukenkastje ligt dus gewoon een mandarijn in verre staat van ontbinding![]()
Kan CSI er nog wat mee?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Fastmatti het volgende:
In mijn keukenkastje ligt dus gewoon een mandarijn in verre staat van ontbinding![]()
Ben vorige week dinsdag naar mijn ouders gegaanquote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En je dacht: "Die laat ik lekker liggen?"
Is het merkbaarquote:Op maandag 23 juli 2007 11:58 schreef Elseetje het volgende:
Fastmatti, jij was blond, toch?
quote:Nederlander steekt gevonden mobiel in eigen zak
(Novum) - Nederlanders houden een gevonden mobieltje maar wat graag voor zichzelf. In de grootste steden van 32 landen werden bijna duizend mobiele telefoons op drukke openbare plaatsen gelegd. Amsterdam bungelt onderaan de lijst: zestien van de dertig mobieltjes werden in eigen zak gestoken. Ook Roemenen, Maleisiërs en Hongkongers scoren slecht in het wereldwijde onderzoek van het Amerikaanse tijdschrift Reader's Digest.
Het doel van het onderzoek was om eerlijkheid te testen. Slovenië wint glansrijk: in Ljubljana, met 267 duizend inwoners de kleinste stad van het onderzoek, werden 29 van de dertig mobieltjes teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar. Toronto in Canada, Seoul in Zuid-Korea en Stockholm in Zweden doen amper onder voor de Slovenen en staan keurig in de topvijf. In totaal werden 654 van de 960 mobieltjes teruggegeven, een percentage van 68 procent.
In Amsterdam pikte een bejaard echtpaar op de Damrak het mobieltje in, terwijl in New York een 16-jarige jongen met dreadlocks de telefoon zonder te twijfelen teruggaf. Leeftijd speelt bij eerlijkheid geen bepalende rol, concludeert Reader's Digest. In Amsterdam liepen twee politieagenten met een grote boog om een rinkelend mobieltje in de Kalverstraat heen, en in Mumbai mobiliseerde een winkelier een groep vrienden om een oneerlijke vinder tot de orde te roepen.
Toeristen zorgden ervoor dat Amsterdam niet helemaal onderaan de lijst zou staan: vier toeristen stuitten in Amsterdam op een mobieltje en alle vier bleken ze eerlijk. Amsterdam viel om uiteenlopende redenen op. Zo zou een jongen van rond de 10 zijn ouders met een kus en een glimlach hebben overtuigd om de telefoon te mogen houden. In Sao Paolo in Brazilië liet een moeder juist weten dat haar drie kinderen 'zullen weten wat eerlijkheid is'.
quote:
Waarom?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:00 schreef Fastmatti het volgende:
Noem een getal onder de 12
Gok maar op het voorjaarquote:Op maandag 23 juli 2007 12:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan de maand niet lezen7, 8 en 9 is het niet
![]()
Ik kan er momenteel even niet van genietenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net even op postbank.nl gekeken, lekker veel geld,. Altijd leuk om te zien, geniet ik van. Smerige materialistische kapitalist die ik ben.
Zeker. Geld is goed. Veel geld. Kun je veel spullen mee kopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net even op postbank.nl gekeken, lekker veel geld,. Altijd leuk om te zien, geniet ik van. Smerige materialistische kapitalist die ik ben.
Word.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zeker. Geld is goed. Veel geld. Kun je veel spullen mee kopen.
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Ik wil 2Gb DDR-2 erbij kopen...
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Ik wil 2Gb DDR-2 erbij kopen...
Commander Keenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.
Unreal Tournament is toch iets van tien jaar oud? Nee, daar heb ik het niet voor gekocht. Ik ga er ook geen Commander Keen op zetten.
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.quote:
Misschien moet je een keertje schoonmakenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.
Verder stinkt voor mijn gevoel alles naar schimmel. Ik had beter in bed kunnen blijven liggen![]()
wAT BETEkent dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.
Er lopen hier meerdere vrouwen in huis rond dus het is schoonquote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien moet je een keertje schoonmaken
Nee, heb hier namelijk geen huistelefoon.quote:Kan je niet een paar dagen zonder telefoon?
Je kunt een huisgenoot of vriend vragen om te betalen en hem/haar dan contant terug betalen. Je kunt toch nog wel pinnen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Fastmatti het volgende:
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.
Verder stinkt voor mijn gevoel alles naar schimmel. Ik had beter in bed kunnen blijven liggen![]()
Niet als je via internet wilt bestellenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je kunt een huisgenoot of vriend vragen om te betalen en hem/haar dan contant terug betalen. Je kunt toch nog wel pinnen?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Tenslotte moet de temperatuur op aarde blijven stijgen. (...) Vooral dat laatste is omstreden. Het lijkt er immers op dat de gemiddelde temperatuur op aarde sinds 1998 nauwelijks meer toeneemt.
Ach, leren op de harde manier is de bestequote:Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet als je via internet wilt bestellenBovendien wil ik eigenlijk ook wel weten hoelang mijn huidige abbo al loopt
![]()
Ja, jullie zien het al. Grote problemen hier![]()
Hoe lager de CAS latency, hoe sneller de data uit het geheugen gehaald wordt. Bij DDR twee is dat momenteel langzamer.quote:
Oh ja, dat klopt volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef Monidique het volgende:
Maar ik heb al 2Gb DDR2, dus dan moet ik er toch gewoon DDR2 bij kopen? En die sockets kunnen niets anders aan?
hitman 2 en scarface !quote:Op maandag 23 juli 2007 12:13 schreef Autodidact het volgende:
Heeft iemand trouwens tips voor goeie games? Ik ben al jaren uit de scene maar met mijn superdeluxe computer die binnenkort binnen komt (met lampies in de behuizing) kan ik veel spellen aan, dus als ik het nu alvast kan downloaden
.
Okey, ik ga... een HD TV kopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:40 schreef Monidique het volgende:
Ik wil... ik wil... ik wil... Stelletje verkaasde StefanPtjes.
Kan dat niet wat minder vals?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:00 schreef Monidique het volgende:
Lalalala...
Weet je hoe duur een Full HD is.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neem je wel een Full HD tv? Niet HD ready?
Jaquote:
Is 450 euro voor een HD-ready veel dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:09 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja
Maar beter dan over een paar jaar spijt hebben dat je zo'n stom HD Ready ding hebt gekocht, die echte HD tv niet aankan
Of gewoon nog even wachten...
Als je er maar twee jaar blij mee bent wel, dan is het 225 per jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is 450 euro voor een HD-ready veel dan?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je er maar twee jaar blij mee bent wel, dan is het 225 per jaar
Zoveel invloed moet je me niet gevenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pff nu begin ik te twijfelen. Full HD TV kost ongeveer 1200 euro. Dan maar ff wachten i guess.
Gewoon kopen en tegen de tijd dat je full HD wil doorschuiven naar de slaapkamer.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pff nu begin ik te twijfelen. Full HD TV kost ongeveer 1200 euro. Dan maar ff wachten i guess.
Vraag me dan wel een beetje af waarom mijn zus dan een tv van 4 mille heeft hangenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vraag me dan wel een beetje af waarom mijn zus dan een tv van 4 mille heeft hangen![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Mwah ik wilde hem aan mn XBox 360 koppelen eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zoveel invloed moet je me niet geven
Maar moet je een nieuwe tv hebben, of heb je er gewoon zin in?
Decadent vind ik schoenen van 4000 euroquote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef Monidique het volgende:
Een tv van 4000 euro?
Denk je dat het geld op mn rug groeit ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 14:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gewoon kopen en tegen de tijd dat je full HD wil doorschuiven naar de slaapkamer.
Als dit geen realistische optie is moet je sowieso geen nieuwe TV kopen. Zo belangrijk is dat niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je dat het geld op mn rug groeit ofzo
Precies. Voorlopig verknipt de NOS breedbeelduitzendingen toch nog tot 4:3quote:Op maandag 23 juli 2007 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als dit geen realistische optie is moet je sowieso geen nieuwe TV kopen. Zo belangrijk is dat niet.
Jouw zus is zeker ook blond?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Decadent vind ik schoenen van 4000 euro![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:48 schreef Fastmatti het volgende:
Heb echt mijn dag vandaag. Nu is ook mijn TU-account geblokkeerd![]()
Ik geloof het wel, als ze een tv van 4000 heeft hangenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog de meeste mensen geloven niet eens dat we familie zijn![]()
Ach, ze moet haar geld toch ergens aan uitgevenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, als ze een tv van 4000 heeft hangen
Geld uitgevenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach, ze moet haar geld toch ergens aan uitgevenHoop dat ik het over een jaartje of 7 ook zo goed heb
![]()
ook niet als je een XBOX erop aansluitquote:Op maandag 23 juli 2007 14:51 schreef Autodidact het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen HD tv en gewone tv....en da's wel zo goedkoop.
Ik heb er geen, maar van wat ik bij anderen gezien heb (X-box360 + HD) was ik niet echt onder de indruk. Maar misschien ligt het aan mijn waarneming. Waarschijnlijk zijn videofielen met beeld zoals honden met geluid voor mij: ik merk de helft niet op.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ook niet als je een XBOX erop aansluit
Neuh eerder gewoon onnozel. Van dat geld kan je veel meer en leukere dingen doen. Net als van deie dwazen die tienduizenden euro´s besteden aan auto´squote:
Zonde hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh eerder gewoon onnozel. Van dat geld kan je veel meer en leukere dingen doen. Net als van deie dwazen die tienduizenden euro´s besteden aan auto´s![]()
Zeker dat laatste is toch leuk. De dag dat ik afgestudeerd ben komt er een nieuwe autoquote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh eerder gewoon onnozel. Van dat geld kan je veel meer en leukere dingen doen. Net als van deie dwazen die tienduizenden euro´s besteden aan auto´s![]()
Geld stoppen in auto's is echt dom. Het is gewoon een bodemloze put. Zo'n slechte investering, het kost alleen maar geld, en je krijgt er nooit wat voor terug.quote:
Jawel, driving funquote:Op maandag 23 juli 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geld stoppen in auto's is echt dom. Het is gewoon een bodemloze put. Zo'n slechte investering, het kost alleen maar geld, en je krijgt er nooit wat voor terug.
Die koop je niet die krijg jequote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zeker dat laatste is toch leuk. De dag dat ik afgestudeerd ben komt er een nieuwe auto![]()
Enkel compensatie uiteraard.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel, driving funBovendien is het natuurlijk een verlengstuk
![]()
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geld stoppen in auto's is echt dom. Het is gewoon een bodemloze put. Zo'n slechte investering, het kost alleen maar geld, en je krijgt er nooit wat voor terug.
Republikeinenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
"During the early June Republican presidential debate in South Carolina, nine of the 10 candidates supported making a pre-emptive nuclear strike against Iran, a country of 75 million people, which has not declared war on the United States, and has no nuclear weapons."
En wij maken ons druk over 15jarige breezer drinkers.
Die ene tegenstander was de libertariër Ron Paul, uiteraard.
Kijk, ik snap de lol wel van een mooie grote auto met een flinke motor en flink wat pk, maar je gaat er toch geen ton aan uitgeven?quote:
Achja, sommige mensen kunnen niks beters verzinnenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel, driving funBovendien is het natuurlijk een verlengstuk
![]()
quote:Een duidelijk nee tegen de militairen
Eric Outshoorn
Analyse Seculier Turkije
De Turkse kiezers besloten zondag dat premier Erdogan zijn karwei mag afmaken. Ze zeiden nee tegen de militairen.
AMSTERDAM De uitslag van de Turkse parlementsverkiezingen mag dan niet zo verrassend zijn, één ding is zondag duidelijk geworden: het ingrijpen van de machtige strijdkrachten – die zelf benoemde hoeders van de seculiere republiek – in het kiezen van een nieuwe president heeft averechts gewerkt.
De Turkse kiezer heeft laten zien zijn buik vol te hebben van een ongecontroleerde macht die in zijn eentje bepaalt wat goed is voor het land. Toen eind april de regerende AKP van premier Tayyip Erdogan minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Gül voordroeg als haar presidentskandidaat, stond het seculiere establishment op zijn achterste benen.
Deze elite, die bestaat uit de strijdkrachten, de rechterlijke macht en een flink deel van de ambtenarij, zag in Gül en diens behoofddoekte vrouw Hayrünisa een acuut gevaar voor het voortbestaan van Turkije. Erdogan – die aanvankelijk zelf president wilde worden, maar zich vanwege de te verwachten tegenstand terugtrok – en zijn partij worden ervan verdacht de sharia te willen invoeren.
De strijdkrachten verspreidden via hun officiële website een onomwonden waarschuwing dat zij zouden ingrijpen indien een presidentskandidaat (lees: Gül) niet beschikte over de vereiste seculiere gezindheid. Deze boodschap heet in de wandeling het E-memorandum.
Ironisch genoeg heeft het E-memorandum de AKP eerder versterkt dan verzwakt. ‘Zonder deze actie van de strijdkrachten zou de AKP niet in staat zijn geweest deze zege te behalen, meent een politieke waarnemer in Ankara.
De gezaghebbende commentator Hasan Cemal zei op televisie dat de verkiezingsuitslag ‘het Memorandum van de kiezer was’.
Wat valt er van de volgende regering- Erdogan te verwachten? Zal zij na de stagnatie van het afgelopen jaar haar pro-Europese koers hervatten? En, wellicht nog een belangrijker vraag: zal de AKP na de jongste overwinning zich opeens ontpoppen als een partij die Turkije inderdaad in de richting van de sharia duwt, zoals de oppositie niet moe wordt te herhalen?
Er is geen enkel redelijk bewijs dat Erdogan c.s. dat willen, laat staan kunnen in het Turkije van vandaag. De fundamentalistische Gelukzaligheidspartij (Saadet) is dood na zondag, wat inhoudt dat echte islamisten nauwelijks meetbare steun hebben in het land.
Ofschoon uit onderzoek is gebleken dat het overgrote deel van de Turken heel tevreden is met de seculiere republiek en de sharia geheel afwijst, is de polarisatie gigantisch.
Diegenen die op de AKP heben gestemd, zien het evenwel niet gebeuren dat de sharia wordt ingevoerd.
De overwinning van de AKP schept een bijzondere verantwoordelijkheid voor Erdogan.
Daarom is het verstandig dat hij gisteravond zijn aanhangers opriep niet te triomfantelijk te zijn.
‘Jullie vreugde moet andersdenkenden niet kwetsen.’
En daarom is het verstandig als hij een nieuwe presidentskandidaat van de AKP uitzoekt die ook aanvaardbaar is voor de seculiere oppositie, in en buiten het parlement.
Want dan kan hij de strijdkrachten opnieuw de wind uit de zeilen nemen. Daarvoor heeft hij zondag permissie gekregen van de kiezer.
Ach dan nog heb ik meer met de klassieke modellen die hebben nog uitstraling. Tegenwoordig is het allemaal 13 in een dozijn met vooral veel plastic.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kijk, ik snap de lol wel van een mooie grote auto met een flinke motor en flink wat pk, maar je gaat er toch geen ton aan uitgeven?
Met een dure TV, een Xbox en een auto.quote:
Ik werk hardquote:Op maandag 23 juli 2007 15:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een dure TV, een Xbox en een auto.
Net terug van z´n vakantie in Marokko.
Ik zeg maar niets
Jij zeg wel watquote:Op maandag 23 juli 2007 15:34 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg ook niets.
Nou, tegen een ritje in een Bugatti Veyron of een Aston Martin Vanquish zeg ik geen nee hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan nog heb ik meer met de klassieke modellen die hebben nog uitstraling. Tegenwoordig is het allemaal 13 in een dozijn met vooral veel plastic.
Waaromquote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Maar ik moet me nog even scheren eigenlijk.
Of echt nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mja... mja... het oeft ook niet echt, natuurlijk...
Ja de planten knippen en laten drogen is flink wat werk.quote:
Somsquote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Na een weekje begint het toch wel... soms... beetje nodig te worden...
Denk je dat ik de ambitie heb om loonslaaf te wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dan nog heb ik meer met de klassieke modellen die hebben nog uitstraling. Tegenwoordig is het allemaal 13 in een dozijn met vooral veel plastic.
Niet de ambitie, wel de potentiequote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk je dat ik de ambitie heb om loonslaaf te worden![]()
Hoe zou dat toch kunnen komen...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is het hier vandaag een stuk gezelliger
Stel je voor, straks wordt je nog voor westers aangezienquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil niet als kapitalistische zwijn gezien worden, dus laat ik de TV voorlopig nog even achterwege.
NIETquote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat alleen de wereldverbeteraars aanwezig zijn.
Fastmatti is er ook hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat alleen de wereldverbeteraars aanwezig zijn.
Oh, Hepie en Hepie?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zal vast niet iets met Peppi en Kokki te maken hebben.
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil niet als kapitalistische zwijn gezien worden, dus laat ik de TV voorlopig nog even achterwegen.
Protectie.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
LPF heeft de handdoek in de ring gegooid
Waarom las ik hoofddoek ipv handdoek.
Schaf geld af en ga over tot een ander betaalmiddel. Gebruik bijv. speeksel. Iedereen heeft dat. Zo hebben we geen armoede meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.
De wereld kan niet zonder kapitalistische zwijnen, er kunnen er niet genoeg van zijn.
Ruileconomiequote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schaf geld af en ga over tot een ander betaalmiddel. Gebruik bijv. speeksel. Iedereen heeft dat. Zo hebben we geen armoede meer.
Moet jij niet zeggen dat belasting diefstal isquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.
De wereld kan niet zonder kapitalistische zwijnen, er kunnen er niet genoeg van zijn.
Als je na je afstuderen voor jezelf wilt beginnen denk ik dat een nieuwe auto niet de beste investering isquote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk je dat ik de ambitie heb om loonslaaf te worden![]()
Wow!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is het hier vandaag een stuk gezelliger
Tuurlijk wel. Dan zien ze hoe succesvol je bent en dus krijg je opdrachten. Ow, wacht dit is Nederland zo werkt het hier nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je na je afstuderen voor jezelf wilt beginnen denk ik dat een nieuwe auto niet de beste investering is![]()
Betekent dat dat je kan instemmen met mijn constatering, of ben je verbaasd dat ik in staat ben tot constateringen?quote:
Heb je niks leukersquote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f8DBxXsNL38&mode=related&search=
Wat een chantage zegquote:'Libië wil geld EU in ruil voor vrijlating Bulgaren'
Uitgegeven: 23 juli 2007 14:17
Laatst gewijzigd: 23 juli 2007 14:18
BRUSSEL - Libië wil dat de Europese Unie met geld over de brug komt in ruil voor de vrijlating van vijf Bulgaarse verpleegsters en een Palestijns-Bulgaarse arts in een geruchtmakende hiv-zaak.
ANP
Cécilia Sarkozy, de vrouw van de Franse president Nicolas Sarkozy, is in Libië om te pleiten voor de vrijlating van de verpleegsters en de arts.
Zij arriveerde zondag in de Libische hoofdstad Tripoli in het gezelschap van de Europese commissaris voor externe aangelegenheden, Benita Ferrero-Waldner. De Europese Commissie kon maandag niet duidelijk maken waarom juist Cécilia Sarkozy naar Libië is gereisd.
Het is de tweede keer deze maand dat Cécilia probeert de Libische leider Moamer Kadaffi te overreden. Woensdag wordt haar man, die zich intensief bemoeit met de zaak sinds hij in mei president werd, in Tripoli verwacht om druk uit te oefenen.
Sarkozy zei maandag dat de onderhandelingen over de vrijlating zeer moeizaam verlopen. Een Franse diplomaat zei dat Libië geld van de Europese Unie wil zien, onder meer voor het moderniseren van een ziekenhuis in Benghazi, waar de met hiv-geïnfecteerde kinderen kunnen worden behandeld.
Doodstraf
De verpleegsters en de arts waren ter dood veroordeeld wegens het besmetten van honderden kinderen met het virus, maar de doodstraf werd vorige week omgezet in levenslang.
De veroordeelden, die al sinds 1999 vastzitten, hebben altijd gezegd dat ze onschuldig zijn en ook buitenlandse experts hebben sterke twijfels. De kinderen zouden al voor de komst van de buitenlanders besmet zijn geraakt in het ziekenhuis in Benghazi.
De doodstraf van de zes is omgezet in levenslang omdat een financiële regeling met de nabestaanden van de slachtoffers is getroffen. EU-lid Bulgarije heeft donderdag bij Libië officieel om uitlevering gevraagd van het zestal.
Bij het verzoek baseert de Bulgaarse regering zich op het verdrag dat Sofia in 1984 met de Libische regering in Tripoli sloot over de uitwijzing van gevangenen.
(c) ANP
Ik wou net zeggen enige kwaliteit kan ook geen kwaadquote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan zien ze hoe succesvol je bent en dus krijg je opdrachten. Ow, wacht dit is Nederland zo werkt het hier niet![]()
Mja ik heb een vreemd soort humor, maar ik lag hier dus te huilen van het lachen.quote:
Nouja, in je eentje lol kan ook leuk zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mja ik heb een vreemd soort humor, maar ik lag hier dus te huilen van het lachen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, in je eentje lol kan ook leuk zijn
Jawel, maar ik rol echt niet over grond van het lachenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs in je eentje geen lol?
Ik heb de PVV ooit horen zeuren over belastinggeldverspilling enzo... Zouden ze zichzelf niet moeten opheffenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:25 schreef kLowJow het volgende:
Ik wachtte er al op: Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2).
Gun die jongen z'n lolquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel, maar ik rol echt niet over grond van het lachen![]()
Mwoa, niet echt, nee. Kan Sc dan gezellig zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Betekent dat dat je kan instemmen met mijn constatering, of ben je verbaasd dat ik in staat ben tot constateringen?
Meestal is het wat je er zelf van maakt, mits er geen stoorzenders zijn. De meeste SC's zijn supergezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 16:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt, nee. Kan Sc dan gezellig zijn?
Ik hoop dat niemand dat gelezen heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, het ging natuurlijk eigenlijk om wat er voor de edit stond
Behalve dan in de slangenkuil van FOkquote:Op maandag 23 juli 2007 16:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meestal is het wat je er zelf van maakt, mits er geen stoorzenders zijn. De meeste SC's zijn supergezellig
Sorry, welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand dat gelezen heeft![]()
En toch hè? Het kan welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Behalve dan in de slangenkuil van FOk
Juist.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Behalve dan in de slangenkuil van FOk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |