Ik kan er momenteel even niet van genietenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net even op postbank.nl gekeken, lekker veel geld,. Altijd leuk om te zien, geniet ik van. Smerige materialistische kapitalist die ik ben.
Zeker. Geld is goed. Veel geld. Kun je veel spullen mee kopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
Ik heb net even op postbank.nl gekeken, lekker veel geld,. Altijd leuk om te zien, geniet ik van. Smerige materialistische kapitalist die ik ben.
Word.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zeker. Geld is goed. Veel geld. Kun je veel spullen mee kopen.
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Ik wil 2Gb DDR-2 erbij kopen...
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef Monidique het volgende:
Ik wil 2Gb DDR-2 erbij kopen...
Commander Keenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.
Unreal Tournament is toch iets van tien jaar oud? Nee, daar heb ik het niet voor gekocht. Ik ga er ook geen Commander Keen op zetten.
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.quote:
Misschien moet je een keertje schoonmakenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.
Verder stinkt voor mijn gevoel alles naar schimmel. Ik had beter in bed kunnen blijven liggen![]()
wAT BETEkent dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op dat bij DDR2 de CAS latency doorgaans hoger is.
Er lopen hier meerdere vrouwen in huis rond dus het is schoonquote:Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien moet je een keertje schoonmaken
Nee, heb hier namelijk geen huistelefoon.quote:Kan je niet een paar dagen zonder telefoon?
Je kunt een huisgenoot of vriend vragen om te betalen en hem/haar dan contant terug betalen. Je kunt toch nog wel pinnen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:36 schreef Fastmatti het volgende:
Het volgt nog steeds uit een wat dom foutje van een half uurtje geleden. Moet dus nog steeds een nieuwe telefoon hebben. Nu zie ik er eentje staan voor de helft van de prijs, maar ik kan dus niet betalen.
Verder stinkt voor mijn gevoel alles naar schimmel. Ik had beter in bed kunnen blijven liggen![]()
Niet als je via internet wilt bestellenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je kunt een huisgenoot of vriend vragen om te betalen en hem/haar dan contant terug betalen. Je kunt toch nog wel pinnen?
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:Tenslotte moet de temperatuur op aarde blijven stijgen. (...) Vooral dat laatste is omstreden. Het lijkt er immers op dat de gemiddelde temperatuur op aarde sinds 1998 nauwelijks meer toeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |