quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:
Geen vredelievende TT's graag.
Zul je Sidekick van je af moeten slaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben aan de Moni.
Ja, 1000 euro voor jou.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand een goeie MP4 to WMV converter?
Hij is je zat.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
Ja, godverdegadver, mijn DVD-lezer zit te kloten...
http://www.guardian.co.uk/international/story/0,,2131457,00.htmlquote:Spanish police were ordered to raid newsagents across the country yesterday to remove copies of a satirical magazine deemed to have offended the country's royal family by publishing a cartoon of the heir to the throne having sex.
Beetje naar die ping pong miep kijken?quote:
Wie niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
ik ben aan de Moni.
Vreet je teen op.quote:
Zeg, luister eens. Kun je niet beter naar GC gaan? Ik trek dit niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring als je zegt dat het al dan niet lekker is?
Misschien moet je 'ns bij jezelf beginnenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, luister eens. Kun je niet beter naar GC gaan? Ik trek dit niet meer.
Neen. Je nutteloze Monidique-achtige non-nieuws of non-mededelingen hebben geen zier meer met politiek te maken. Wat boeit het dat je honger hebt? Moet Balkenende ingrijpen? Moet Wilders kamervragen gaan stellen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien moet je 'ns bij jezelf beginnen
Wat was jouw laatste post met politieke inhoud?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neen. Je nutteloze Monidique-achtige non-nieuws of non-mededelingen hebben geen zier meer met politiek te maken. Wat boeit het dat je honger hebt? Moet Balkenende ingrijpen? Moet Wilders kamervragen gaan stellen?
Ik ben bezig met het verzet tegen het treurige niveau. Dat is één en al politiek.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat was jouw laatste post met politieke inhoud?
Lukt je niet echt van hartequote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het verzet tegen het treurige niveau. Dat is één en al politiek.
Lees nog maar eens terug, klowntjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
De enige die in dit deeltje zelfs maar iets politieks heeft gepost is Monidique
Zolang er breezers als jij hier "ik heb honger!" komen blaten vrees ik dat je gelijk hebt.quote:
Mislukte zin? Lukt je niet echt, van hartequote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zolang er breezers als jij hier "ik heb honger!" komen blaten vrees ik dat je gelijk hebt.
Volgens mij voldoet een ieder aan deze kwalificatie, zonder uitzondering.quote:Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Dus alles mag?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij voldoet een ieder aan deze kwalificatie, zonder uitzondering.
Hoe weet jij nu of ze thuis niet aanslaan, ik probeer ze uit op jou. Ze moeten dus steviger zeg je?quote:En je zielige beledigingen mag je thuis proberen, ze slaan niet echt aan
De Japanse wijnbessen zijn rijpquote:
quote:Belgische premier in spe begaat publieke flater
Uitgegeven: 22 juli 2007 20:46
AMSTERDAM - Yves Leterme, de Belgische politicus die waarschijnlijk premier wordt, heeft een blunder begaan. Toen televisieverslaggevers hem zaterdag vroegen het Belgische volkslied ten gehore te brengen, begon hij La Marseillaise te zingen - het Franse volkslied.
Leterme werd bovendien gefilmd terwijl hij mobiel aan het bellen was tijdens een kerkdienst ter herdenking van de onafhankelijkheid die België in 1830 verwierf op Nederland. Delen van het interview met Leterme stonden zondag op YouTube.
Leterme, de leider van de Vlaamse christen-democraten, onderhandelt momenteel over een coalitieregering. Zijn partij won de meeste stemmen bij de verkiezingen van ruim een maand geleden en dus is hij de gedoodverfde nieuwe premier.
Leterme wekte vorig jaar de wrevel van Franstalige Belgen door te stellen dat Franstaligen rond Brussel intellectueel kennelijk niet in staat zijn om Nederlands te leren. Ook zei hij dat Frans- en Nederlandstalige Belgen alleen de koning, het nationale voetbalteam en sommige merken bier gemeen hebben.
(c) Novum
Zekerquote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De Japanse wijnbessen zijn rijp. Al gehad?
Hij wist ook niet goed uti te leggen waar de nationale feeestdag precies op sloeg.quote:
En daarna wordt het steeds erger?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef sigme het volgende:
Jeugd is een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |