Denken te weten wat Pim zou hebben gewild is zoooo 2002 ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:40 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat Pim die hele parij liever niet had gehad.
Net zo kaal hoor.quote:
En dat heeft met dit bericht te maken want?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:49 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik vraag me af of die angst voor het extreemrechtse niet overdreven wordt?
quote:
quote:De Nationale Alliantie wilde een partij zijn van het volk en besloot zich daardoor gematigder te profileren. Van binnen zouden we niet veranderen, maar het ging louter om het profileren naar buiten toe.
(..)
Hoe we ook ons best bleven doen, we kwamen altijd slecht in het nieuws. Dit is te wijten aan de linksfascistische media, maar ook te wijten aan velen van onszelf. Door te gaan demonstreren met een kaal hoofd, kisten met witte veters en “white power symbolen”, bevestig je nu eenmaal hetgeen de media uitbrabbelt. Daarbij is een demonstratie een manier om het volk te bereiken en geen modeshow, niet de eigen belangen maar de belangen van het volk horen hierbij bovenaan te staan. Dit is dan ook de reden dat we ermee gaan stoppen.
http://www.nationalealliantie.com/
Rosenmüller destijds over Fortuyn: 'dit is niet rechts, maar dit is extreemrechts'.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
En dat heeft met dit bericht te maken want?
Ja dat klopt maar dit topic gaat niet over de angst voor de LPF of over extreem rechts maar over de opheffing.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:55 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Rosenmüller destijds over Fortuyn: 'dit is niet rechts, maar dit is extreemrechts'.
Vandaar dat ik die vraag poneer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dit topic gaat niet over de angst voor de LPF of over extreem rechts maar over de opheffing.
Nou, eigenlijk zijn het natuurlijk mensen die een lichamelijk gebrek te compenseren hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:49 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik vraag me af of die angst voor het extreemrechtse niet overdreven wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |