Fastmatti is er ook hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat alleen de wereldverbeteraars aanwezig zijn.
Oh, Hepie en Hepie?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zal vast niet iets met Peppi en Kokki te maken hebben.
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil niet als kapitalistische zwijn gezien worden, dus laat ik de TV voorlopig nog even achterwegen.
Protectie.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
LPF heeft de handdoek in de ring gegooid
Waarom las ik hoofddoek ipv handdoek.
Schaf geld af en ga over tot een ander betaalmiddel. Gebruik bijv. speeksel. Iedereen heeft dat. Zo hebben we geen armoede meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.
De wereld kan niet zonder kapitalistische zwijnen, er kunnen er niet genoeg van zijn.
Ruileconomiequote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schaf geld af en ga over tot een ander betaalmiddel. Gebruik bijv. speeksel. Iedereen heeft dat. Zo hebben we geen armoede meer.
Moet jij niet zeggen dat belasting diefstal isquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daarmee onthou je de leverancier, de distributeur alsmede een hoop Chinese arbeidertjes een hoop geld.
De wereld kan niet zonder kapitalistische zwijnen, er kunnen er niet genoeg van zijn.
Als je na je afstuderen voor jezelf wilt beginnen denk ik dat een nieuwe auto niet de beste investering isquote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Denk je dat ik de ambitie heb om loonslaaf te worden![]()
Wow!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Elseetje het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is het hier vandaag een stuk gezelliger
Tuurlijk wel. Dan zien ze hoe succesvol je bent en dus krijg je opdrachten. Ow, wacht dit is Nederland zo werkt het hier nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je na je afstuderen voor jezelf wilt beginnen denk ik dat een nieuwe auto niet de beste investering is![]()
Betekent dat dat je kan instemmen met mijn constatering, of ben je verbaasd dat ik in staat ben tot constateringen?quote:
Heb je niks leukersquote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f8DBxXsNL38&mode=related&search=
Wat een chantage zegquote:'Libië wil geld EU in ruil voor vrijlating Bulgaren'
Uitgegeven: 23 juli 2007 14:17
Laatst gewijzigd: 23 juli 2007 14:18
BRUSSEL - Libië wil dat de Europese Unie met geld over de brug komt in ruil voor de vrijlating van vijf Bulgaarse verpleegsters en een Palestijns-Bulgaarse arts in een geruchtmakende hiv-zaak.
ANP
Cécilia Sarkozy, de vrouw van de Franse president Nicolas Sarkozy, is in Libië om te pleiten voor de vrijlating van de verpleegsters en de arts.
Zij arriveerde zondag in de Libische hoofdstad Tripoli in het gezelschap van de Europese commissaris voor externe aangelegenheden, Benita Ferrero-Waldner. De Europese Commissie kon maandag niet duidelijk maken waarom juist Cécilia Sarkozy naar Libië is gereisd.
Het is de tweede keer deze maand dat Cécilia probeert de Libische leider Moamer Kadaffi te overreden. Woensdag wordt haar man, die zich intensief bemoeit met de zaak sinds hij in mei president werd, in Tripoli verwacht om druk uit te oefenen.
Sarkozy zei maandag dat de onderhandelingen over de vrijlating zeer moeizaam verlopen. Een Franse diplomaat zei dat Libië geld van de Europese Unie wil zien, onder meer voor het moderniseren van een ziekenhuis in Benghazi, waar de met hiv-geïnfecteerde kinderen kunnen worden behandeld.
Doodstraf
De verpleegsters en de arts waren ter dood veroordeeld wegens het besmetten van honderden kinderen met het virus, maar de doodstraf werd vorige week omgezet in levenslang.
De veroordeelden, die al sinds 1999 vastzitten, hebben altijd gezegd dat ze onschuldig zijn en ook buitenlandse experts hebben sterke twijfels. De kinderen zouden al voor de komst van de buitenlanders besmet zijn geraakt in het ziekenhuis in Benghazi.
De doodstraf van de zes is omgezet in levenslang omdat een financiële regeling met de nabestaanden van de slachtoffers is getroffen. EU-lid Bulgarije heeft donderdag bij Libië officieel om uitlevering gevraagd van het zestal.
Bij het verzoek baseert de Bulgaarse regering zich op het verdrag dat Sofia in 1984 met de Libische regering in Tripoli sloot over de uitwijzing van gevangenen.
(c) ANP
Ik wou net zeggen enige kwaliteit kan ook geen kwaadquote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan zien ze hoe succesvol je bent en dus krijg je opdrachten. Ow, wacht dit is Nederland zo werkt het hier niet![]()
Mja ik heb een vreemd soort humor, maar ik lag hier dus te huilen van het lachen.quote:
Nouja, in je eentje lol kan ook leuk zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mja ik heb een vreemd soort humor, maar ik lag hier dus te huilen van het lachen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, in je eentje lol kan ook leuk zijn
Jawel, maar ik rol echt niet over grond van het lachenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs in je eentje geen lol?
Ik heb de PVV ooit horen zeuren over belastinggeldverspilling enzo... Zouden ze zichzelf niet moeten opheffenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:25 schreef kLowJow het volgende:
Ik wachtte er al op: Partij Voor de Vrijheid kamervragen... (deel 2).
Gun die jongen z'n lolquote:Op maandag 23 juli 2007 16:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel, maar ik rol echt niet over grond van het lachen![]()
Mwoa, niet echt, nee. Kan Sc dan gezellig zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Betekent dat dat je kan instemmen met mijn constatering, of ben je verbaasd dat ik in staat ben tot constateringen?
Meestal is het wat je er zelf van maakt, mits er geen stoorzenders zijn. De meeste SC's zijn supergezelligquote:Op maandag 23 juli 2007 16:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt, nee. Kan Sc dan gezellig zijn?
Ik hoop dat niemand dat gelezen heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, het ging natuurlijk eigenlijk om wat er voor de edit stond
Behalve dan in de slangenkuil van FOkquote:Op maandag 23 juli 2007 16:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meestal is het wat je er zelf van maakt, mits er geen stoorzenders zijn. De meeste SC's zijn supergezellig
Sorry, welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand dat gelezen heeft![]()
En toch hè? Het kan welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Behalve dan in de slangenkuil van FOk
Juist.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Behalve dan in de slangenkuil van FOk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |