quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema 'Westland'. Er wordt dan besloten dat het bandje 'Bakkie pleur' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in 'Kromme jongens'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als 'Rond van boven', 'Ronde mis' en 'Schuurfeest' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk 'k wil weer naar het Westland gaan', met als dubbele A-kant 'Julia'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
De oprichters staan er niet bijquote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had net even niks te doen en heb dit gemaakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/WOS
Beetje en knippen en plakken van de WOS-site mocht niet van de modjes daar, dus ik heb het zelf een beetje herschreven.
Dit is dan ook het eerste opstapje naar een Wikipedia-pagina voor Ton Kolmeijer![]()
De WOS op Wikipediaquote:Op zondag 22 juli 2007 20:25 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik had net even niks te doen en heb dit gemaakt
http://nl.wikipedia.org/wiki/WOS
Beetje en knippen en plakken van de WOS-site mocht niet van de modjes daar, dus ik heb het zelf een beetje herschreven.
Dit is dan ook het eerste opstapje naar een Wikipedia-pagina voor Ton Kolmeijer![]()
Eigenlijk moeten er nog wat radio- en televisieprogramma's bij. Ik ken er alleen niet zoveel. En natuurlijk een lijstje met corifeeën.quote:
WOS Sport... Ooit eens ruim 1 minuut lang achter elkaar op de WOS Sport geweest.. en een paar keer een glimquote:Op maandag 23 juli 2007 10:54 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er nog wat radio- en televisieprogramma's bij. Ik ken er alleen niet zoveel. En natuurlijk een lijstje met corifeeën.
Plus Televisie
Effe tuinen...
etc.
+ Oogquote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef PieterBas het volgende:
De Imker
Effe Tuinen
Inside & Out
Kijk in bedrijf
Weekoverzicht
WOS Report
WOS Sport
Zomaar Zomer
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
zo sta ik wel en zo sta ik niet in het lijstje![]()
Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:10 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Allemaal druk aan het werk he![]()
Of vakantie![]()
Radio 1quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...
Volgende week begint mijn vakantiewerk. 2,5 dag werken op de universiteit. Dus kan ik gelukkig deze week de tour nog een beetje blijven volgen. Kijkt hier iemand het nog?
Heb je werk gevonden op de eur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, zou bootje ook op vakantie zijn bijvoorbeeld. Een hele tijd al niet meer gezien hierzo...
Volgende week begint mijn vakantiewerk. 2,5 dag werken op de universiteit. Dus kan ik gelukkig deze week de tour nog een beetje blijven volgen. Kijkt hier iemand het nog?
Ik volg het wel ja, mooie finale weer vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik word studentassistent. De vakken worden opnieuw ingedeeld en vanaf augustus begint dat al. Daarna in november en december mag ik zelfs gaan lesgevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Heb je werk gevonden op de eur?![]()
Wat ga je daar doen dan?
Een Tour om nooit te vergeten / snel te vergeten... doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Strychnine het volgende:
MIJN TOUR, WAT DOEN ZE!
Ik begrijp het ook niet..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar wat ben ik SPRAKELOOS nou! Ongelofelijk, die Rasmussen!!
Bootje was wel op vakantie..maar volgens mij is alweer terug...quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Strychnine het volgende:
MIJN TOUR, WAT DOEN ZE!
Het vreemde was.. Rasmussen na de Tour over contractverlenging zou gaan spreken.. (stond laatst in de krant).quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:56 schreef keijz het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik wakker ben gebleven om de avondetappe af te kijken
Jij bent echt verslaafd aan fok, je ben net thuis, gelijk weer achter die computer :pquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:08 schreef dubidub het volgende:
'k ben kapot. Scouting is echt slecht voor je. 40 kratten in 'n week, vanavond in het winikeltje nog een nabespreking.
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erstequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:56 schreef Toempf het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan fok, je ben net thuis, gelijk weer achter die computer :p
Nou moe, ook stom. maar je wil toch niet zeggen dat je nog heb zitten zuipen gisteren? Ik lag om 22 uur in bed en dat beviel me prima, ik had het hard nodig. Vanmiddag effe beginnen met theorie leren, dinsdag is het zoverquote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erste'
Ik ken nog een leuke (matige) grap voor op de rommelmarktquote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef Strychnine het volgende:
Gisteren even snel naar de braderie in de hoek geweest, vandaag naar de rommelmarkt daar
Strychrommelmarkten
Henk Oorsmeer? Je bedoelt van snackbar de Kroon?quote:Op zondag 29 juli 2007 04:27 schreef dubidub het volgende:
[..]
Moooi, net henk oorsmer die ff géén broodje gehaktstaaf voor me wil maken. D'r zat 3 man te smeken om het genot, hij zeg: 'Morgen, 12 uur ben je de erste'
Uh, dat wil ik wel zeggen, toen ik naar de winkel liep ( met chris ron en wout) dacht ik echt dat ik moest kotsen, en dat ik een collaatje zou drinken en weer naar huis zou gaan. Maar het ging 'mirakels'. Ik had nl. nog ff flink lang zitte pilzen op de scouting + pizza gegeten, toen ff een half uurtje getukt, toen een biertje bij miij thuis gedronken en toen naar de winkel, met janus en tom z. Half 5 thuisquote:Op zondag 29 juli 2007 12:54 schreef Toempf het volgende:
[..]
Nou moe, ook stom. maar je wil toch niet zeggen dat je nog heb zitten zuipen gisteren? Ik lag om 22 uur in bed en dat beviel me prima, ik had het hard nodig. Vanmiddag effe beginnen met theorie leren, dinsdag is het zover![]()
Ja, heel vreemd. Die gast gaat altijd dicht op de drukke tijden. Ik vroeg het laast nog toen zat ik in de Ouwe op vrijdagavond. Had ik zin in een lekker broodje frikandel. Zie ik hem daar ook zitten, ipv dat hij in z'n snackbar zit... Dus ik zei maar ff tegen hem dat ik dan maar naar de Hoogenhoeck ging...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
En kassenbouwer henk oorsmeer is idd de vent van de kroon.
Haha, eet ie van je bord mee?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
HenkKroon
de man die rokend naast je komt zitten als je lekker zit te eten
en van je bord meeeet
Daar is het een beter weer dan hierquote:
45 graden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar is het een beter weer dan hier![]()
Het is best te doen hier, rond de 20 graden maar wel genoeg wind..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:22 schreef Heinekenner het volgende:
Is het zulk slecht weer dan in Nederland?![]()
Want hier in zuid frankrijk is het nog goed te doen![]()
Ja, maar daar stopte hij mee toen ik mn peuk op zn hand uit dreigde te drukkenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, eet ie van je bord mee?
Als ik wel eens met 'm praat, is ie altijd wel aardig verder hoor...
Live gezien op Sensation White...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat nummer van Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand remix)
ZO goud!
http://nl.youtube.com/watch?v=J-HTB8MlpsQ
Ringtonequote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:02 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat nummer van Ida Corr - Let me think about it (Fedde Le Grand remix)
ZO goud!
http://nl.youtube.com/watch?v=J-HTB8MlpsQ
't niveau van de reacties daar is ook niet meer wat het geweest is. Dat plaatje is trouwens ook al oud, blijft leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Het Westland wordt weer eens genoemd op GeenStijl
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:07 schreef GotC het volgende:
KosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKosKos
Wil je ons gek hebben ofzo, eerst een knipperde avatar waar je debiel van word en nu dit weerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:07 schreef GotC het volgende:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wil je ons gek hebben ofzo, eerst een knipperde avatar waar je debiel van word en nu dit weer
Ey vipergts, weet jij waarom die trucks van Lievaart Transport een groene sticker met een a erop en een groene sticker met een d erop op hun bakken hebben? Op de deuren aan de achterkant hetzelfde, de linkerdeur een a, de rechter een d. Weet jij waarom?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wil je ons gek hebben ofzo, eerst een knipperde avatar waar je debiel van word en nu dit weer
Volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:30 schreef GotC het volgende:
Lloret. Ben je daar al geweest? Ik vond er echt niks aan eerlijk gezegd
. Effe 20 eu entree betalen..
Ach, ik ga het wel naar m'n zin makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef GotC het volgende:
Ik was er ook maar 1 avond, maar ivm Blanes is het te veel. Qua alles![]()
Da's kut, dan stel ik m'n theorie nog maar 2 weken uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef Toempf het volgende:
Shit gezakt voor mijn theorie vanochtend. Misschien is totaal ongeveer 3.5 uur leren toch iets te weinig![]()
Theorie is zo makkelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef Toempf het volgende:
Shit gezakt voor mijn theorie vanochtend. Misschien is totaal ongeveer 3.5 uur leren toch iets te weinig![]()
Beetje oud nieuws... aangezien het al enigszins is versoepeld.. Bij strandtenten kan je nog gewoon een biertje drinkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Het Westland wordt weer eens genoemd op GeenStijl
Ik ook.. Met de bus van Beachmasters en in een rap tempo 5-6 tenten gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef GotC het volgende:
Ik was er ook maar 1 avond, maar ivm Blanes is het te veel. Qua alles![]()
Dat ken ik ergens van... en dan om 10 uur 's-ochtends je appartement uit zijn..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ach, ik ga het wel naar m'n zin makenHeenvlucht is 19.25
Terug is het 22.15 ofzo
Ik betaalde 20 eu en we mochten ons appartement tot t bittere eind bezettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van... en dan om 10 uur 's-ochtends je appartement uit zijn..
Ze vond mij niet zo heel lief meer... omdat ik een beetje boos was geworden omdat wij 1,5 dag geen stromende water hadden.. en de Hong Kong Special een beetje verkeerd was gevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik betaalde 20 eu en we mochten ons appartement tot t bittere eind bezetten. Gewoon effe lief vragen
Nee weet ik niet heeft iets met de koeling te maken dacht ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgende week dinsdagJe meot ook zo'n clubpas halen, hoef je geen intree te betalen
vipergts, zoals dit:
[afbeelding]
Oh ok, heel raar, ik zag het pas ook op wagens van andere transporteurs staanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 06:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee weet ik niet heeft iets met de koeling te maken dacht ik
No Comment kan er nog wel wat van hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:32 schreef vanBnaarC het volgende:
OMG westlandse muziek wordt echt steeds erger
http://www.youtube.com/watch?v=hSBLJKE171E
Dit is ieder geval nog beter dan Zwaardskiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:32 schreef vanBnaarC het volgende:
OMG westlandse muziek wordt echt steeds erger
http://www.youtube.com/watch?v=hSBLJKE171E
Ik heb te vroeg geschreeuwd... Zelf op fok wordt er over de Wateringse Wielerdag gepraat. En ik maar zoeken op Wielerronde...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe laat de wielerronde in Wateringen begint en wat de route is?
Ik kan nergens een site ofzo vinden...
Als Rasmussen niet ontslagen was.. dan had hij ook in Wateringen gereden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb te vroeg geschreeuwd... Zelf op fok wordt er over de Wateringse Wielerdag gepraat. En ik maar zoeken op Wielerronde...
http://www.wateringsewielerdag.nl/
Boogerds laatste race in de buurt waar hij opgroeide.. dat is van te voren afgesproken.. en ik vind het niet eens zo heel erg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Boogerd![]()
Toch vraag ik me wel ernstig af of hier geen sprake is van afgesproken werk
Boogaard wint toch elk jaar ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boogerds laatste race in de buurt waar hij opgroeide.. dat is van te voren afgesproken.. en ik vind het niet eens zo heel erg.
Hij heeft hem alleen in 1996 en 2001 gewonnen bij de Profs. In 1993 bij de Elite/Beloftes en 1990 bij de nieuwelingenquote:
Pils drinken met je rug richting het waterquote:
Ze hebben wel mooi weer er voor,...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pils drinken met je rug richting het waterIk heb dus echt al meerdere mensen gehoord die naar lui gaan die aan de route wonen. Barbeques, tappen, alles wordt tevoorschijn getoverd 'voor het corso'
Ja, het werd eens tijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ThaRooP het volgende:
Was trouwens wel weer lekker op t strand![]()
Morgen en overmorgen weer![]()
Nog één en dan gaan we heenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef Toempf het volgende:
Zo dan,het varemd corzo was bar gezellig. vanaf 5 uur op de poelkade gezeten . Een paar gozers die bij mij op de laan wonen die gaven een soort van feestje n.a.v. het varend corso. ik ga nou echt naar mijn graf, ben kapot.
Mooi roze is niet lelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nog één en dan gaan we heen
Zo, net wilde ik ff m'n ikea spullen in elkaar gaan zetten, blijkt dat m'n bureaustoel die ik gekocht had, roze is ipv zwart. Kortom, we kunnen weer terug![]()
In een blauwachtige kamer wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mooi roze is niet lelijk![]()
half 2 bij sander voor t strand
Vanmorgen naar oma in Maasland gereden. Vanaf Westerlee tot aan Maasland stond het vast op de A20. Op de terugweg hoorde ik dat er geen parkeercapaciteit meer was in het Westland langs de kust.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
nee denk het ook niet![]()
Zonaanbidders uit heel Nederland stonden zondagochtend al snel in de file als zij een kustplaats wilden bereiken. Rond 11 uur waren er alleen maar files richting de kust, liet de ANWB weten.
Richting badplaats Scheveningen stond het verkeer rond dat tijdstip helemaal vast. Ook stroomden de wegen naar stranden in het Westland vol.
telegraaf.nl
Nog één dagje werken, dan vakantiequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:33 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb geslapen tot 5 uur
En daarna met een jointje in de tuin gezeten, even schoongemaakt, nu computeren, straks een paar slaappillen in mijn mik en ik ga weer een nachtje plat
Heb er nu al zin in
Genoeg drinken dan, dat verdooft de pijn vanzelfquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef dubidub het volgende:
Feescht!
Rij ik vanochtend met een heftruck over m'n eigen poot heen, soort van.. Hij knalde op m'n hak, 't is nou helemaal blauw
Maar dat mag de pret in Lloret niet drukken
Lloret
quote:Op 7 augustus speelt het Westlands Elftal tegen Sparta (19.00 uur).
ah kijk eens aan, merciquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef mr_cucumber het volgende:
7 uur als ik me niet vergis
edit: en inderdaad
[..]
Ja..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Was deze al gepost? http://www.youtube.com/watch?v=SSvOiu2sgCM
vv hoek van holland. normaal zou ik er niet om geven maar een kennis zit in het westlands elftal, dus misschien dat we even gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Waar is die wedstrijd eigenlijk?
Was pas om 7 uur uit mijn werk, dus heb het ook niet helemaal geredquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wij zijn niet gegaan, ik had er geen zin in![]()
Westland Elftal thuis... altijd lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik hoor net dat Sparta maar met 3-0 gewonnen heeft![]()
en niet alle spelers zijn Westlandersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Westland Elftal thuis... altijd lastigen officieel ze spelen niet eens in het Westland
![]()
Nou, inderdaad. Ik was ook gelijk op mijn gestolen quad gesprongen om ze te gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:24 schreef keijz het volgende:
Gelukkig zijn die meisjes gevonden vanmiddag
Ik had nog een schuit liggen, dus ik ben daar ff mee gaan varen. Toen dat niks opleverde ben ik op m'n nieuwe gillera runner verder gaan zoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:18 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Ik was ook gelijk op mijn gestolen quad gesprongen om ze te gaan zoeken
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik had nog een schuit liggen, dus ik ben daar ff mee gaan varen. Toen dat niks opleverde ben ik op m'n nieuwe gillera runner verder gaan zoeken
zo'n vermoedde had ik alquote:
Het is Joretquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:36 schreef ThaRooP het volgende:
En ik ook weer terug van LLoret
Gaaf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is JoretEn het is tof! En ik ben verrot. En ik ben verbrand.
Cartoons, Oranjecafé, St Trop, nog wat meer tenten met disco/kroegentocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:02 schreef kurk_droog het volgende:
Waar ben je allemaal geweest in lloret?
hehe, wat ben ik blij met mijn ouders. Die weten wel dat ik me heb klemgezopen afgelopen week van zondag-donderdag elke avond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Cartoons, Oranjecafé, St Trop, nog wat meer tenten met disco/kroegentocht.
Zo, ik had net ff biertje gedaan op me werk. Vraagt m'n vader hoeveel ik er op heb. 't waren d'r een stuk, of 8, dus ik denk, ik zeg een stuk of 5, gaat 'ie helemaal uit z'n pan over het feit dat ik wel 5 biertjes drink in 2,5 uur
hehe geen tijd gehad om bij te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
eindelijk een beetje bijgekomen van 4 weken vakantie. Eerst Lloret de Mar en daarna Eurotrip
Ja, normaal doen ze er ook niet moeilijk over, maar nou opeens, mss doordat m'n vader een bierje/rosé ophad dat het daardoor kwam. Ach, waait wel weer over. Ze weten ook wel dat als ik tot 12 uur werk en ik om half 3 thuiskom dat er geen 2,5 uur cola wordt gedronken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hehe, wat ben ik blij met mijn ouders. Die weten wel dat ik me heb klemgezopen afgelopen week van zondag-donderdag elke avond.
Ze weten ook dat ik me volgend jaar klem ga zuipen bij het USC.
Jaja, de tenten bij de doors staan er alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef vipergts het volgende:
het gaat langzaam hier volgende week Lierse feestweek
quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:58 schreef Toempf het volgende:
[..]
Potentieel kandidaat voor de nieuwe Skihut cd?
Poolparty in de dijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:01 schreef keijz het volgende:
Vanavond maar weer eens stelling teejater cafe
Ik ben echt al heel lang niet in Naaldwijk uit geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:01 schreef keijz het volgende:
Vanavond maar weer eens stelling teejater cafe
Ik ook, alleen één keer na scoutingkamp,daarvoor ook al 5 weken nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik ben echt al heel lang niet in Naaldwijk uit geweest
Zo, van hardlopen ga je pas kapotquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef dubidub het volgende:
Best feestje, aardig verrot. Snap er geen klote van![]()
Ik heb ff de ergste regen vanochtend afgewacht, was alsnog wel aardig nat op m'n wekr, ff me jas in het ketelhuis gehangen, die was met 12 uur weer droog. Toen ik om 5 uur uitgebadged had, vroeg me baas of ik nog ff een container kon verrijden. Ik dacht, ach, wat kan het voor kwijt. Ben ik halverwege de daaropvolgende fietsreis, begint het weer te spetterenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef mr_cucumber het volgende:
Gvd vanochtend naar mijn werk in de pisregen, hele dag droog, vanavond uit werk weer in de pisregen. Beter wordt het de hele septembermaand 30 graden.
Ik heb speciaal 4 dagen vrij genomen voor de feestweekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef dubidub het volgende:
Ik kreeg nog een aanbod om vanavond te gaan, maar ik wil zaterdag ook nog in een staat zijn om te kunenn gaan, dus ik heb zowaar (voor het eerst deze vakantie) een uitnodiging om een biertje te drinken, afgeslagen
Dus jij begint vanavond met een goudgele pretcilinder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik heb speciaal 4 dagen vrij genomen voor de feestweek![]()
Valt me van je tegen dub!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef dubidub het volgende:
Ik kreeg nog een aanbod om vanavond te gaan, maar ik wil zaterdag ook nog in een staat zijn om te kunenn gaan, dus ik heb zowaar (voor het eerst deze vakantie) een uitnodiging om een biertje te drinken, afgeslagen
Ouders begonnen pas ook al moeilijk te doen. Stomme lui.quote:
Ja, ik heb dan precies introductieweek in rijswijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
volgende week is het toch feestweek in Naaldwijk?
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan precies introductieweek in rijswijk
Veel plezierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.
Lichtpuntje is dat ik sinds gister een royale kamer in Utrecht geregeld heb, weet alleen nogniet wanneer ik erin kanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
Veel succes, hopelijk pakken ze je niet te hard aan![]()
Lekker twee weken met een badmats oplopen zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen ontgroening bij het USC, ik ga het zo hard krijgen.
Om 8u alquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef dubidub het volgende:
vanavond om 8 uur maar 'es met Toempf naar de lier
Da's toch best?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:19 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Om 8u alDan ben je om 12u straalbezopen joh
![]()
En toempf![]()
He hoe kwam je daaraan dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's toch best?
Toempf
Alleen vorig jaar had ik niet eens superveel gezopen, en liep ik met een bloedende knie 3 kwartier m'n fiets te zoeken.
Ik zat ind e botsauto's, 's nachts en d'r kwam een bewaker met een hond aan, dus ik ging rennen en viel over een stoeprandje. Maar m'n knie was al kapot door een akkefietje op m'n werk, was allemaal niet zo leuk. Vooral niet toen ik het terrein van de grote tent weer opliep, en er allemaal security op me afkwam :pquote:
drugs are bad mmmkay...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Strychnine het volgende:
Mijn comic, wat doe je! De coffeeshop is wegens omstandigheden gesloten. Gisteravond ging ik dus voor niks erheen, en ik had dat papiertje niet gezien... dus vanmiddag pak ik weer de bus naar de Hoek, blijkt dat hij wegens omstandigheden gesloten is -_-'
Mijn wiet, wat doe je!
PB, veel plezier daar, hou je ons op de hoogte hoe het is?
Vorige week vrijdag gedaan, ik was een beetje 'nerveus' , maar 't was echt supergaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit gedaan en altijd al eens willen doen![]()
Vanmiddag heel de middag de binnenkant van me ogen bewondertquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef Toempf het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om vanavond naar De Lier te gaanwel jammer want er was weer iets met skihut-ellende
![]()
Zal wel wat foto's maken van de damesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef dubidub het volgende:
Oh en PB, veel plezier daarPost nog wat plaatjes van de vrouwen daar
Gisteren trouwens wlsandman nog gezienMaar ik moest ontzettend nodig naar de wc
't stinkt naar bier. Hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:23 schreef Toempf het volgende:
Gekkigheid.
Goedbezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef keijz het volgende:
Mijn reactievermogen liet me inderdaad even in de steek
Zo, ik zat in de bus, en daar stonk het pas naar bier, volgens mij kan jouw kamer daar niet tegen opquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zo, ik zat in de bus, en daar stonk het pas naar bier, volgens mij kan jouw kamer daar niet tegen op
Ik weet nog steeds niet of er nu gewoon een bierbom daar is ontploft of dat de chauffeur bezig is geweest
Ja, 'n donkerblauwe polo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Dubidub... Had je vanavond een blauw shirt aan in De Lier?
Dan heb ik je volgens mij van een afstandje gezien
Ze hadden neit voor niets dat hek op een kier staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:47 schreef keijz het volgende:
Stervesdruk? viel toch wel mee?
En toempf ik heb jou wel gezien
Op naar Naaldwijkquote:
Niet verkeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef Strychnine het volgende:
Zo....
Dinsdag naar de Lama's in het circustheater Scheveningen
Vrijdag naar Italie
Zondag jarig
Veel succes met slapen in de aulaquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:41 schreef dubidub het volgende:
Driedaagse introductie van de TH begint woensdag. Gewoon 2 dagen droog staanIk kan ntuurlijk nog naar de wielerronde van de poelek gaan. Alleen was de wielerronde van wateringen ook een ramp
Fietsenstalling toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Veel succes met slapen in de aula
dat is bijna 3 keer zo waar als hier.. in Zwedenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef Strychnine het volgende:
O ja, en ik ben vanaf morgen in het zonnige (35 graden) Florence
En daar vier ik ook mijn verjaardag
Dus als jullie willen komen...
Grand Hotel Florence
Al mooie vrouwen gespot ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is bijna 3 keer zo waar als hier.. in Zweden![]()
Ondersteund met beeldmateriaal uiteraard..quote:Al mooie vrouwen gespot ?![]()
Ja, een heleboel. Lopen wel een boel gothics hierzo, schijnt hier meer geaccepteerd te zijn dan in Nederlandquote:
Mijn ouders komen morgen langs met mijn digitale camera.. die was ik vergeten. Die krijgen jullie nog wel tegoedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ondersteund met beeldmateriaal uiteraard..![]()
Trieste bedoening die kermis, zelfs m'n zoons waren gauw uitgekeken (godzijdankquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef GotC het volgende:
Kermis is idd weer zielig dit jaar, nog wel leuk voor kinderen maar verder niet.
Nog steeds leuk, wij sluiten deze week om 8 uurNou er komen tientallen mensen nog rustig aanzetten om half 9 'Istie dicht?!'
![]()
.
Gelukkig maar, ben blij voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Trieste bedoening die kermis, zelfs m'n zoons waren gauw uitgekeken (godzijdank) En ik dacht dat we onze fietsen wel kwijt konden bij de Naald, moesten we betalen
![]()
Wat een kloteverhaal zeg... Om dat soort dingen kan ik ook altijd zo kwaad worden.quote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Mijn god wat een kansloze mongolen wonen er hier zeg. Ik ging om half 4 met mijn zusje weg van de scouting, (hebben we daar nog effe een biertje gedaan) blijkt dat allebei haar banden lek gestoken zijn, haar zadel omgedraaid en een slag in haar wiel.
En die klootzakken die het gedaan hebben stonden toen wij aankwamen nog een beetje bij te lachen ook, op dit moment kan ik er echt kwaad om worden, en ik ben nog in staat om terug te fietsen ook, om ze is wat goede manieren bij te brengen, Maarja op zo'n moment denk je ook, 12 tegen 3 is niet zo'n goed idee, dus toen hebben we niks gedaan, maar wat ben ik kwaad zeg, ongelofelijk wat triest![]()
Da's vertyftquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Mijn god wat een kansloze mongolen wonen er hier zeg. Ik ging om half 4 met mijn zusje weg van de scouting, (hebben we daar nog effe een biertje gedaan) blijkt dat allebei haar banden lek gestoken zijn, haar zadel omgedraaid en een slag in haar wiel.
En die klootzakken die het gedaan hebben stonden toen wij aankwamen nog een beetje bij te lachen ook, op dit moment kan ik er echt kwaad om worden, en ik ben nog in staat om terug te fietsen ook, om ze is wat goede manieren bij te brengen, Maarja op zo'n moment denk je ook, 12 tegen 3 is niet zo'n goed idee, dus toen hebben we niks gedaan, maar wat ben ik kwaad zeg, ongelofelijk wat triest![]()
dat is echt kut zegquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Vanmiddag ff rondje poeldijk nogquote:Op zondag 2 september 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Feestweken voorbij, morgen aan de bak op nieuwe school
Nog een beetje in shock toempf?quote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Toempf het volgende:
Nee, was zelf niet zo nuchter meer dus ik kan ze echt niet meer voor me halen, beetje jammer.
*edit* gaar, waarom post ik dit bericht weer?
quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
Tom: Hans teeuwen en die meiden van halal , wat ik gisteren zei![]()
Heldquote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
Tom: Hans teeuwen en die meiden van halal , wat ik gisteren zei![]()
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltjequote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef GotC het volgende:
Wie kwam er nou gister naar me toe van 'Ben jij gotc?'ik zat echt zo van wtf
![]()
.
Moest jij niet naar het dweilfeest? Ik ga nou wel effe kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltje
Jij heb toch ook geen ruggegraat. Ik ga niet, moet nog ff wat regelen mbt school. Alhoewel, het jeukt wel weerquote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Moest jij niet naar het dweilfeest? Ik ga nou wel effe kijken.
*quote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltje
Hmnee.. ik liep de winkel in... GotC eruit en wlsandman en keijz stonden voor me dus ik denk ik meld ff dat dat sandman is en die ander keijz enzoquote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Alsof ik dat kon verstaan daar mutsquote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Hmnee.. ik liep de winkel in... GotC eruit en wlsandman en keijz stonden voor me dus ik denk ik meld ff dat dat sandman is en die ander keijz enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |