Als Rasmussen niet ontslagen was.. dan had hij ook in Wateringen gereden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb te vroeg geschreeuwd... Zelf op fok wordt er over de Wateringse Wielerdag gepraat. En ik maar zoeken op Wielerronde...
http://www.wateringsewielerdag.nl/
Boogerds laatste race in de buurt waar hij opgroeide.. dat is van te voren afgesproken.. en ik vind het niet eens zo heel erg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Boogerd![]()
Toch vraag ik me wel ernstig af of hier geen sprake is van afgesproken werk
Boogaard wint toch elk jaar ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boogerds laatste race in de buurt waar hij opgroeide.. dat is van te voren afgesproken.. en ik vind het niet eens zo heel erg.
Hij heeft hem alleen in 1996 en 2001 gewonnen bij de Profs. In 1993 bij de Elite/Beloftes en 1990 bij de nieuwelingenquote:
Pils drinken met je rug richting het waterquote:
Ze hebben wel mooi weer er voor,...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Pils drinken met je rug richting het waterIk heb dus echt al meerdere mensen gehoord die naar lui gaan die aan de route wonen. Barbeques, tappen, alles wordt tevoorschijn getoverd 'voor het corso'
Ja, het werd eens tijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ThaRooP het volgende:
Was trouwens wel weer lekker op t strand![]()
Morgen en overmorgen weer![]()
Nog één en dan gaan we heenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef Toempf het volgende:
Zo dan,het varemd corzo was bar gezellig. vanaf 5 uur op de poelkade gezeten . Een paar gozers die bij mij op de laan wonen die gaven een soort van feestje n.a.v. het varend corso. ik ga nou echt naar mijn graf, ben kapot.
Mooi roze is niet lelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nog één en dan gaan we heen
Zo, net wilde ik ff m'n ikea spullen in elkaar gaan zetten, blijkt dat m'n bureaustoel die ik gekocht had, roze is ipv zwart. Kortom, we kunnen weer terug![]()
In een blauwachtige kamer wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mooi roze is niet lelijk![]()
half 2 bij sander voor t strand
Vanmorgen naar oma in Maasland gereden. Vanaf Westerlee tot aan Maasland stond het vast op de A20. Op de terugweg hoorde ik dat er geen parkeercapaciteit meer was in het Westland langs de kust.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
nee denk het ook niet![]()
Zonaanbidders uit heel Nederland stonden zondagochtend al snel in de file als zij een kustplaats wilden bereiken. Rond 11 uur waren er alleen maar files richting de kust, liet de ANWB weten.
Richting badplaats Scheveningen stond het verkeer rond dat tijdstip helemaal vast. Ook stroomden de wegen naar stranden in het Westland vol.
telegraaf.nl
Nog één dagje werken, dan vakantiequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:33 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb geslapen tot 5 uur
En daarna met een jointje in de tuin gezeten, even schoongemaakt, nu computeren, straks een paar slaappillen in mijn mik en ik ga weer een nachtje plat
Heb er nu al zin in
Genoeg drinken dan, dat verdooft de pijn vanzelfquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef dubidub het volgende:
Feescht!
Rij ik vanochtend met een heftruck over m'n eigen poot heen, soort van.. Hij knalde op m'n hak, 't is nou helemaal blauw
Maar dat mag de pret in Lloret niet drukken
Lloret
quote:Op 7 augustus speelt het Westlands Elftal tegen Sparta (19.00 uur).
ah kijk eens aan, merciquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef mr_cucumber het volgende:
7 uur als ik me niet vergis
edit: en inderdaad
[..]
Ja..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:22 schreef mr_cucumber het volgende:
Was deze al gepost? http://www.youtube.com/watch?v=SSvOiu2sgCM
vv hoek van holland. normaal zou ik er niet om geven maar een kennis zit in het westlands elftal, dus misschien dat we even gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Waar is die wedstrijd eigenlijk?
Was pas om 7 uur uit mijn werk, dus heb het ook niet helemaal geredquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Wij zijn niet gegaan, ik had er geen zin in![]()
Westland Elftal thuis... altijd lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik hoor net dat Sparta maar met 3-0 gewonnen heeft![]()
en niet alle spelers zijn Westlandersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Westland Elftal thuis... altijd lastigen officieel ze spelen niet eens in het Westland
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |