Op naar Naaldwijkquote:
Niet verkeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef Strychnine het volgende:
Zo....
Dinsdag naar de Lama's in het circustheater Scheveningen
Vrijdag naar Italie
Zondag jarig
Veel succes met slapen in de aulaquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:41 schreef dubidub het volgende:
Driedaagse introductie van de TH begint woensdag. Gewoon 2 dagen droog staanIk kan ntuurlijk nog naar de wielerronde van de poelek gaan. Alleen was de wielerronde van wateringen ook een ramp
Fietsenstalling toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Veel succes met slapen in de aula
dat is bijna 3 keer zo waar als hier.. in Zwedenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:53 schreef Strychnine het volgende:
O ja, en ik ben vanaf morgen in het zonnige (35 graden) Florence
En daar vier ik ook mijn verjaardag
Dus als jullie willen komen...
Grand Hotel Florence
Al mooie vrouwen gespot ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is bijna 3 keer zo waar als hier.. in Zweden![]()
Ondersteund met beeldmateriaal uiteraard..quote:Al mooie vrouwen gespot ?![]()
Ja, een heleboel. Lopen wel een boel gothics hierzo, schijnt hier meer geaccepteerd te zijn dan in Nederlandquote:
Mijn ouders komen morgen langs met mijn digitale camera.. die was ik vergeten. Die krijgen jullie nog wel tegoedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Ondersteund met beeldmateriaal uiteraard..![]()
Trieste bedoening die kermis, zelfs m'n zoons waren gauw uitgekeken (godzijdankquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef GotC het volgende:
Kermis is idd weer zielig dit jaar, nog wel leuk voor kinderen maar verder niet.
Nog steeds leuk, wij sluiten deze week om 8 uurNou er komen tientallen mensen nog rustig aanzetten om half 9 'Istie dicht?!'
![]()
.
Gelukkig maar, ben blij voor jequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Trieste bedoening die kermis, zelfs m'n zoons waren gauw uitgekeken (godzijdank) En ik dacht dat we onze fietsen wel kwijt konden bij de Naald, moesten we betalen
![]()
Wat een kloteverhaal zeg... Om dat soort dingen kan ik ook altijd zo kwaad worden.quote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Mijn god wat een kansloze mongolen wonen er hier zeg. Ik ging om half 4 met mijn zusje weg van de scouting, (hebben we daar nog effe een biertje gedaan) blijkt dat allebei haar banden lek gestoken zijn, haar zadel omgedraaid en een slag in haar wiel.
En die klootzakken die het gedaan hebben stonden toen wij aankwamen nog een beetje bij te lachen ook, op dit moment kan ik er echt kwaad om worden, en ik ben nog in staat om terug te fietsen ook, om ze is wat goede manieren bij te brengen, Maarja op zo'n moment denk je ook, 12 tegen 3 is niet zo'n goed idee, dus toen hebben we niks gedaan, maar wat ben ik kwaad zeg, ongelofelijk wat triest![]()
Da's vertyftquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Mijn god wat een kansloze mongolen wonen er hier zeg. Ik ging om half 4 met mijn zusje weg van de scouting, (hebben we daar nog effe een biertje gedaan) blijkt dat allebei haar banden lek gestoken zijn, haar zadel omgedraaid en een slag in haar wiel.
En die klootzakken die het gedaan hebben stonden toen wij aankwamen nog een beetje bij te lachen ook, op dit moment kan ik er echt kwaad om worden, en ik ben nog in staat om terug te fietsen ook, om ze is wat goede manieren bij te brengen, Maarja op zo'n moment denk je ook, 12 tegen 3 is niet zo'n goed idee, dus toen hebben we niks gedaan, maar wat ben ik kwaad zeg, ongelofelijk wat triest![]()
dat is echt kut zegquote:Op zondag 2 september 2007 03:58 schreef Toempf het volgende:
Vanmiddag ff rondje poeldijk nogquote:Op zondag 2 september 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
Feestweken voorbij, morgen aan de bak op nieuwe school
Nog een beetje in shock toempf?quote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Toempf het volgende:
Nee, was zelf niet zo nuchter meer dus ik kan ze echt niet meer voor me halen, beetje jammer.
*edit* gaar, waarom post ik dit bericht weer?
quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
Tom: Hans teeuwen en die meiden van halal , wat ik gisteren zei![]()
Heldquote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef dubidub het volgende:
Tom: Hans teeuwen en die meiden van halal , wat ik gisteren zei![]()
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltjequote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef GotC het volgende:
Wie kwam er nou gister naar me toe van 'Ben jij gotc?'ik zat echt zo van wtf
![]()
.
Moest jij niet naar het dweilfeest? Ik ga nou wel effe kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltje
Jij heb toch ook geen ruggegraat. Ik ga niet, moet nog ff wat regelen mbt school. Alhoewel, het jeukt wel weerquote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef Toempf het volgende:
[..]
Moest jij niet naar het dweilfeest? Ik ga nou wel effe kijken.
*quote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volgens mij was dat keijz/wlsandman. Dat zeiden ze geloof ik buiten tegen mij, dat ze je waren tegengekomen. Hoop fokkers, voor het winkeltje
Hmnee.. ik liep de winkel in... GotC eruit en wlsandman en keijz stonden voor me dus ik denk ik meld ff dat dat sandman is en die ander keijz enzoquote:Op zondag 2 september 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |