Ik krijg er weer een kleur van...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef nixxx het volgende:
of twisted dromen over Airwin!
het is ook een compliment van de hoogste categoriequote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is ook een compliment van de hoogste categorie
Nog steeds natuurlijk!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef Q. het volgende:
Alweer of nog steeds?
Die Belg van jou...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Wie droomt er níet over Twisted...
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Wie droomt er níet over Twisted...
Maar als hij haar zou kennen...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
Die Belg van jou...
Psies, weghouden dus!quote:
Hij woont in België, dus daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef AirwiN het volgende:
Psies, weghouden dus!
dat doen wel meer belgenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij woont in België, dus daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.
helemaal toppie!quote:
ja, dat was niet echt heel moeilijk.. goed getraind enzo..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Zag dat je dat gekke eind gelopen hebt?
Ah knap hoor. Ik kan dat niet, veul te saai lijkt me dat.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef nixxx het volgende:
ja, dat was niet echt heel moeilijk.. goed getraind enzo..
dat vond ik de derde dag ook.. wat saai dat wandelenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah knap hoor. Ik kan dat niet, veul te saai lijkt me dat.
gewoon op stampen!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:paps en mams zijn weer onderweg en hier zat voor het eerste blok een heel groto naar ranzig beest, schorpioenachtig ofzo echt bah
ben snel er langs gerend
![]()
tis buiten dus geen last van maar t zag er vrij exotisch uit dus vind het wel naarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Of de stofzuiger erop zetten.
Ik was waarschijnlijk ook hard doorgelopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
tis buiten dus geen last van maar t zag er vrij exotisch uit dus vind het wel naarmaar geen zin t van dichterbij te bekijken bah
en t was grootquote:Op zondag 22 juli 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk ook hard doorgelopen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t was grootvraag me wel alleen echt af wat het was en waar het vandaan kwam
maar de laatste des te meer!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef TwistedDarling het volgende:
De eerste zin klopt idd niet echt. Echt niet.![]()
Zo'n vliegend hert hing een keer aan m'n grote teen toen we op vakantie waren in Frankrijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef nixxx het volgende:
een meikever misschien? http://erwin.bruulsema.com/natuur/gewone%20meikever%202.jpg
of een vliegend hert? http://www.geocities.com/thuisindenatuur/VliegendHertMannetje.jpg
hij vond je g..l leuk!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo'n vliegend hert hing een keer aan m'n grote teen toen we op vakantie waren in Frankrijk.
Paniek.!
Het klinkt als uitvaart.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe was de rondvaart MM?
Tof, was er nog een beetje service bij ollie?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Rondvaart was best interessant enzowel leuk en biertjes gedronken bij olievjee
ging snel hoor en bediening was ook goed eigenlijkquote:Op zondag 22 juli 2007 18:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tof, was er nog een beetje service bij ollie?
Ik ben gewend dat je daar heel lang moet wachten op bediening van niks.
wrom dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgen om half 7 opstaan.
Je doet mij na.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Morgen om half 7 opstaan.
Misschien hebben ze er dan eindelijk wat verbetering in aangebracht, dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ging snel hoor en bediening was ook goed eigenlijken vanochtend nog bij graaf floris ofzo wat gedronken (het ging storten en we waren daar dus in de buurt
) op de vismarkt, alwaar ook een kat zat
en nog even de domkerk ingeweest enzo
Moet weer naar Driebergen. 2 uur lang vragenlijsten invullen en weet ik veel wat.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
wrom dat?! das best vroeg! zo staat mijn wekker ongeveer.. al duurt het wel een ruime 20 minuten voor ik eruit kom
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Moet weer naar Driebergen. 2 uur lang vragenlijsten invullen en weet ik veel wat.
En ik moet 2 weken met een enkelband gaan rondlopen om te meten hoe actief ik ben.
Als het goed is id dat ding maar zo groot als een luciferdoosje, maar toch.
Ja charmant he.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
net alsof je electronisch huis arrest hebt ! BassAssTwistedBitch!
eerder ruigquote:
Daar heb ik dergelijke dingen toch niet voor nodig.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
eerder ruigik zou een paar ruige opplak tatoeages erbij gaan zoeken..
mensen bang maken
nou.. jij maakt niemand bang hoor, zo een schattig meisje ben jequote:Op zondag 22 juli 2007 18:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar heb ik dergelijke dingen toch niet voor nodig.
ik zou het niet weten.. weet niet hoe je wasquote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is er toch van mij geworden de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik heb 2 bladzijdes donald duck gelezen gister toen viel ik in slaap van moeheid dus straks lekker lezen
als ik bij de chinees of tandarts moet wachten dan zoek ik em op jaquote:
das niet gezondquote:
alles hangt goed hierquote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef liefie_ het volgende:
zo harry uit!
morgen roze maandag
lekker leventje hoor!
hoe staat het hier?
3 maaltijden op regelmatige tijden welquote:
jaquote:
fotoooooooooooooooo [/voorspelbaar]quote:Op zondag 22 juli 2007 20:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan wel in een horrorfilm met m'n gezichtsmasker.
Jij kan zonder gezichtsmasker in een horrorfilm!quote:
Nee whehe, dat laat ik aan de fantasie overquote:
right back at you!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan zonder gezichtsmasker in een horrorfilm!![]()
Dat wordt een film om over te dromen.quote:
Ik als de knappe held en jij als het afzichtelijke monster!quote:
dan word je nat wakker, maar niet van het angstzweet zekerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat wordt een film om over te dromen.
Dat zeg je toch niet tegen een schattig meisje.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan word je nat wakker, maar niet van het angstzweet zeker
ow.. en nu ben je ineens wel een schattig meisjequote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een schattig meisje.
Wat een monster is het toch!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen een schattig meisje.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. en nu ben je ineens wel een schattig meisje
ik beken: ik ben een vreselijk persoon...quote:
jamaar...!! .. jij vond jezelf toch geen schattig meisje?quote:
Ik hoop altijd alleen maar dat ik niet schattig ben, vroeger werd dat nog wel eens gelooft maar tegenwoordig val ik altijd door de mand.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamaar...!! .. jij vond jezelf toch geen schattig meisje?
misschien moet je wel weer stekeltjes nemenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoop altijd alleen maar dat ik niet schattig ben, vroeger werd dat nog wel eens gelooft maar tegenwoordig val ik altijd door de mand.
Nee, hetzelfde kapsel als de hoofdfoto in het fotoboek... Met de hoofdband!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet je wel weer stekeltjes nemen(zonder baardje)
Ik wil het juist weer wat minder braaf.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde kapsel als de hoofdfoto in het fotoboek... Met de hoofdband!
Zo braaf vind ik die foto niet anders... Hij straalt agressie, dominantie en arrogantie uit...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het juist weer wat minder braaf. [afbeelding]
Nee, maar dat kapsel is wel braaf.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo braaf vind ik die foto niet anders... Hij straalt agressie, dominantie en arrogantie uit...
Zoals je je haar had bij ons eerste gezamenlijke Spinvis optreden mag ook natuurlijk!![]()
Creatief zou ik het eerder willen noemen. Volgens mih zijn er nog wel ergens foto's van...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, maar dat kapsel is wel braaf.
Hoe had ik m'n haar toen? Rommelig opgestoken?
Dan zal het idd als een grote rotzooi op m'n hoofd zijn opgestoken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Creatief zou ik het eerder willen noemen. Volgens mih zijn er nog wel ergens foto's van...
Je ziet, ik heb er goed aan gedaan om geen carrière als kapper te beginnen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan zal het idd als een grote rotzooi op m'n hoofd zijn opgestoken.
Nouja, ik weet ook niet of ik zoiets wel opgestoken mag noemen. (Ik ben tenslotte ook geen kapster).quote:Op zondag 22 juli 2007 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet, ik heb er goed aan gedaan om geen carrière als kapper te beginnen...![]()
je hebt pas nog m-m geknipt, dus kapster genoegquote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, ik weet ook niet of ik zoiets wel opgestoken mag noemen. (Ik ben tenslotte ook geen kapster).
En dat zonder opleidingquote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt pas nog m-m geknipt, dus kapster genoeg
doet mijn ma soms ook bij mijquote:
Twisted Haircuts... Ik zie de hippe salons zo voor me...quote:
Voor als een carrière als schrijfster/kluizenares mislukt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twisted Haircuts... Ik zie de hippe salons zo voor me...
Uiteraard ben jij degene die het grote geld opstrijkt... En daarmee kan je prima kluizenaren... Laat anderen het werk maar doen!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voor als een carrière als schrijfster/kluizenares mislukt.
Hoezo?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef nixxx het volgende:
whehehe mislukte kluizenaar.. dat is echt zielig...
niet perse op jouw situatie toegespitst maar het concept van mislukken als kluizenaar he..quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoezo?
Nu lijkt het me wel een relaxte manier van leven, maar straks blijkt het toch niets voor me te zijn.![]()
Ja oké. Mislukken was wat kluizenaar betreft dan een verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet perse op jouw situatie toegespitst maar het concept van mislukken als kluizenaar he..
mislukken in het ontwijken van mensen![]()
schattige slapende meisjesquote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
Arme Kuuks... zo gesloopt van vannacht. Heb d'r net in bed gelegd en hoor al niets meer...
Ah. Maar het ging wel wat beter toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
Arme Kuuks... zo gesloopt van vannacht. Heb d'r net in bed gelegd en hoor al niets meer...
Ja, voedsel, mij ongenadig verslaan met Guitar Hero en in slaap vallen op de bank heeft d'r goed gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah. Maar het ging wel wat beter toch?
Met jouw goede zorgen.
veel muizen?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa zit heel gebiologeerd naar de smaakpolitie te kijken
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
laat eens zien!
Ga je de volgende keer weer mee?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
Jep, dat was best zoeen toffe reden om de Heinekenmuziekbunker eens te bezoeken.
Mits lichtgevende armbandjes, ja! En dit keer spreken we van te voren af of we gaan zoenen of niet. En hoe vaak.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaan we dan weer onwennig voetenschuifelend gedagzwaaien op het station?
Oeh, dat wist ik nog niet... Gelukkig heeft mijn broertje het ook, dus daar kan mee samengespeeld worden!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:26 schreef JDude het volgende:
Truste!
Had ik trouwens al verteld dat Guitar Hero nog toffer is als je ontdekt dat je met een gewone PS-controller de baspartij kunt meespelen?
Met de 4 knoppen bovenop kun je de eerste vier fretknoppen bedienen, en met een gewone controller hoef je dan niet nog een aparte knop te gebruiken om de noot aan te slaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, dat wist ik nog niet... Gelukkig heeft mijn broertje het ook, dus daar kan mee samengespeeld worden!
quote:
Hoe laat ben jij morgen op het station?quote:
quote:
7:31 de trein, spoor 11.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij morgen op het station?
Oh, dan ben ik er nog niet hoor.quote:
Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
stom is dat, als je hele weekend in gezelschap hebt verkeerd enzo.
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.
Je moet jezelf ook zien te vermaken dan denk ik.
Tuurlijk is dat even wennen, is ook niets verkeerds aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoor
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er nog niet hoor.
Maar ik moet wel ook zo vroeg opstaan omdat ik natuurlijk veel tijd nodig heb om op gang te komen.
Als ik me 's ochtends teveel haast moet ik geheid overgeven, dus dat probeer ik te beperken.
Mijn bus gaat pas om 7.45.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.
The queen of trash.quote:
M'n grapje, wat doe je?quote:
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef liefie_ het volgende:
ikke?
Oprollen is toch ook keileuk!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en ze spint keihard, gekke beest, ze ligt helemaal opgerolt
Voel je je nu beter?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik 'woorden' als pica echt verschrikkelijk vind?
Niet dat je daar wat mee moet doen ofzo. Ik moest het gewoon even kwijt.
Ja, erg opgelucht.quote:
nee maar liefmeisje is ook niet mn nickquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?
Nou, ik zal nog eens een verkapt compliment geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar liefmeisje is ook niet mn nick
vandaar de verwarring
Et tu, Burdie!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:16 schreef Burdie het volgende:
Werk. Toedels!
Buurman!quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Bwech... Waardeloos... Trustekusje!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Ja op zich wel, maar ik kan me er momenteel niet druk om maken.quote:
Stom!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Wat een vijandigheid!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Stik er allemaal maar in
.
Stadsgenoot.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Dat staat er toch ook helemaal nietquote:Op maandag 23 juli 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
JD hou je tong uit Burdie. Wil je. [afbeelding].
Goedemorgen verder enzo.
Verkapt.quote:
Daar doe ik het niet voor hoorquote:
Now we're talking.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Er is nog ruimte onder m'n bureau!
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef liefie_ het volgende:
er word net aangebelt... dus ik doe open (nog in mn piama wat inhoud een boxer van mn ex en een lang shirt van pink ribbon)
staan er een stel chrisenen met een foldertje over hoe ik de duivel uit mn leven kan bannen en god binnen kan laten en blabla... of ik een keer naar een bijeenkomst van ze kom
goeiemorgen!
Ou est ici?quote:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".
Nofi Godt.
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af..
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?quote:
Weinig, maar het is toch boring.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?
Vrouwen? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nah ik ben wel blij
ik heb een mooie folder met jezus er op
ik zal er aan denken als ik vanavond knappe vrouwen ga versieren
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.
Dan pak ik mijn pentagram en zet ik ze in brand.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!
Die vrouwen zijn dan toch stiekem mannen?quote:
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
In Tilburg, en dan niet even de trein naar Breda pakken ofzo. Nee.
Ja, goed punt wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Burdie het volgende:
We komen al jullie huis warmen. Isn't that enough?
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Breda is veul toffer dan Tilburg.
Op Brabantniveau.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef Burdie het volgende:
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik kiezen voor Eindhoven.
Nee man! PSV!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.
Oja, NAC is niet zo goed geloof ik. Vooruit dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef Burdie het volgende:
Nee man! PSV!
quote:
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!quote:
voetbalquote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja, laten we massaal F1 gaan kijken en Spyker uitlachen.
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uitquote:Op maandag 23 juli 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan. [afbeelding]
Held!quote:
Tsja, da's dan weer jammer. Maar wel erg leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uit [afbeelding]
Plaatjes posten van de kat?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks doen waar ik goed in ben
Juist. Handtekeningenactie?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Je corrigeert netjes dawg.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?![]()
Ik denk dat je mij verwart met een andere SC...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ow?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?quote:
was wel interessant en leukquote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...quote:
Is absoluut waar, we (ik) gaan wel naar het buitenland van alles bezichtigen maar verzuimen het om onze eigen stad beter te leren kennen..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met jou en je moeder cara?
dus nog steeds niet ok?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Weinig verandering.. bedankt voor het vragen..![]()
Nee..quote:
Bah naar hoorquote:
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bah naar hoor
(ik heb geloof ik gemist wat ze had of dat heb je hier niet gepost maar doet er ook niet toe, t blijft naar)
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijdquote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..![]()
Nee hoor dat denk ik niet..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijd
haha wat leukquote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet..![]()
Maar als ie me ziet begint ie te grijnzen en te zwaaien en dan moet ik binnenkomen om wat te drinken..
Hij is 4 jaar en Peter Pan is zijn held..dat lees ik m voor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |