Ik wil het juist weer wat minder braaf.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde kapsel als de hoofdfoto in het fotoboek... Met de hoofdband!
Zo braaf vind ik die foto niet anders... Hij straalt agressie, dominantie en arrogantie uit...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil het juist weer wat minder braaf. [afbeelding]
Nee, maar dat kapsel is wel braaf.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo braaf vind ik die foto niet anders... Hij straalt agressie, dominantie en arrogantie uit...
Zoals je je haar had bij ons eerste gezamenlijke Spinvis optreden mag ook natuurlijk!![]()
Creatief zou ik het eerder willen noemen. Volgens mih zijn er nog wel ergens foto's van...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee, maar dat kapsel is wel braaf.
Hoe had ik m'n haar toen? Rommelig opgestoken?
Dan zal het idd als een grote rotzooi op m'n hoofd zijn opgestoken.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Creatief zou ik het eerder willen noemen. Volgens mih zijn er nog wel ergens foto's van...
Je ziet, ik heb er goed aan gedaan om geen carrière als kapper te beginnen...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan zal het idd als een grote rotzooi op m'n hoofd zijn opgestoken.
Nouja, ik weet ook niet of ik zoiets wel opgestoken mag noemen. (Ik ben tenslotte ook geen kapster).quote:Op zondag 22 juli 2007 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet, ik heb er goed aan gedaan om geen carrière als kapper te beginnen...![]()
je hebt pas nog m-m geknipt, dus kapster genoegquote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, ik weet ook niet of ik zoiets wel opgestoken mag noemen. (Ik ben tenslotte ook geen kapster).
En dat zonder opleidingquote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt pas nog m-m geknipt, dus kapster genoeg
doet mijn ma soms ook bij mijquote:
Twisted Haircuts... Ik zie de hippe salons zo voor me...quote:
Voor als een carrière als schrijfster/kluizenares mislukt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twisted Haircuts... Ik zie de hippe salons zo voor me...
Uiteraard ben jij degene die het grote geld opstrijkt... En daarmee kan je prima kluizenaren... Laat anderen het werk maar doen!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voor als een carrière als schrijfster/kluizenares mislukt.
Hoezo?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:34 schreef nixxx het volgende:
whehehe mislukte kluizenaar.. dat is echt zielig...
niet perse op jouw situatie toegespitst maar het concept van mislukken als kluizenaar he..quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoezo?
Nu lijkt het me wel een relaxte manier van leven, maar straks blijkt het toch niets voor me te zijn.![]()
Ja oké. Mislukken was wat kluizenaar betreft dan een verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet perse op jouw situatie toegespitst maar het concept van mislukken als kluizenaar he..
mislukken in het ontwijken van mensen![]()
schattige slapende meisjesquote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
Arme Kuuks... zo gesloopt van vannacht. Heb d'r net in bed gelegd en hoor al niets meer...
Ah. Maar het ging wel wat beter toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
Arme Kuuks... zo gesloopt van vannacht. Heb d'r net in bed gelegd en hoor al niets meer...
Ja, voedsel, mij ongenadig verslaan met Guitar Hero en in slaap vallen op de bank heeft d'r goed gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Ah. Maar het ging wel wat beter toch?
Met jouw goede zorgen.
veel muizen?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa zit heel gebiologeerd naar de smaakpolitie te kijken
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
laat eens zien!
Ga je de volgende keer weer mee?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef JDude het volgende:
Jep, dat was best zoeen toffe reden om de Heinekenmuziekbunker eens te bezoeken.
Mits lichtgevende armbandjes, ja! En dit keer spreken we van te voren af of we gaan zoenen of niet. En hoe vaak.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaan we dan weer onwennig voetenschuifelend gedagzwaaien op het station?
Oeh, dat wist ik nog niet... Gelukkig heeft mijn broertje het ook, dus daar kan mee samengespeeld worden!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:26 schreef JDude het volgende:
Truste!
Had ik trouwens al verteld dat Guitar Hero nog toffer is als je ontdekt dat je met een gewone PS-controller de baspartij kunt meespelen?
Met de 4 knoppen bovenop kun je de eerste vier fretknoppen bedienen, en met een gewone controller hoef je dan niet nog een aparte knop te gebruiken om de noot aan te slaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
Oeh, dat wist ik nog niet... Gelukkig heeft mijn broertje het ook, dus daar kan mee samengespeeld worden!
quote:
Hoe laat ben jij morgen op het station?quote:
quote:
7:31 de trein, spoor 11.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij morgen op het station?
Oh, dan ben ik er nog niet hoor.quote:
Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
stom is dat, als je hele weekend in gezelschap hebt verkeerd enzo.
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.
Je moet jezelf ook zien te vermaken dan denk ik.
Tuurlijk is dat even wennen, is ook niets verkeerds aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoor
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er nog niet hoor.
Maar ik moet wel ook zo vroeg opstaan omdat ik natuurlijk veel tijd nodig heb om op gang te komen.
Als ik me 's ochtends teveel haast moet ik geheid overgeven, dus dat probeer ik te beperken.
Mijn bus gaat pas om 7.45.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.
The queen of trash.quote:
M'n grapje, wat doe je?quote:
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef liefie_ het volgende:
ikke?
Oprollen is toch ook keileuk!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en ze spint keihard, gekke beest, ze ligt helemaal opgerolt
Voel je je nu beter?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik 'woorden' als pica echt verschrikkelijk vind?
Niet dat je daar wat mee moet doen ofzo. Ik moest het gewoon even kwijt.
Ja, erg opgelucht.quote:
nee maar liefmeisje is ook niet mn nickquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?
Nou, ik zal nog eens een verkapt compliment geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar liefmeisje is ook niet mn nick
vandaar de verwarring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |