Dan pak ik mijn pentagram en zet ik ze in brand.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!
Die vrouwen zijn dan toch stiekem mannen?quote:
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
In Tilburg, en dan niet even de trein naar Breda pakken ofzo. Nee.
Ja, goed punt wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Burdie het volgende:
We komen al jullie huis warmen. Isn't that enough?
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Breda is veul toffer dan Tilburg.
Op Brabantniveau.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef Burdie het volgende:
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik kiezen voor Eindhoven.
Nee man! PSV!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.
Oja, NAC is niet zo goed geloof ik. Vooruit dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef Burdie het volgende:
Nee man! PSV!
quote:
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!quote:
voetbalquote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja, laten we massaal F1 gaan kijken en Spyker uitlachen.
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uitquote:Op maandag 23 juli 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan. [afbeelding]
Held!quote:
Tsja, da's dan weer jammer. Maar wel erg leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uit [afbeelding]
Plaatjes posten van de kat?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks doen waar ik goed in ben
Juist. Handtekeningenactie?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Je corrigeert netjes dawg.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?![]()
Ik denk dat je mij verwart met een andere SC...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ow?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?quote:
was wel interessant en leukquote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...quote:
Is absoluut waar, we (ik) gaan wel naar het buitenland van alles bezichtigen maar verzuimen het om onze eigen stad beter te leren kennen..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met jou en je moeder cara?
dus nog steeds niet ok?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Weinig verandering.. bedankt voor het vragen..![]()
Nee..quote:
Bah naar hoorquote:
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bah naar hoor
(ik heb geloof ik gemist wat ze had of dat heb je hier niet gepost maar doet er ook niet toe, t blijft naar)
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijdquote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..![]()
Nee hoor dat denk ik niet..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijd
haha wat leukquote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet..![]()
Maar als ie me ziet begint ie te grijnzen en te zwaaien en dan moet ik binnenkomen om wat te drinken..
Hij is 4 jaar en Peter Pan is zijn held..dat lees ik m voor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |