Et tu, Burdie!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:16 schreef Burdie het volgende:
Werk. Toedels!
Buurman!quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Bwech... Waardeloos... Trustekusje!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Ja op zich wel, maar ik kan me er momenteel niet druk om maken.quote:
Stom!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Wat een vijandigheid!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Stik er allemaal maar in
.
Stadsgenoot.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Dat staat er toch ook helemaal nietquote:Op maandag 23 juli 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
JD hou je tong uit Burdie. Wil je. [afbeelding].
Goedemorgen verder enzo.
Verkapt.quote:
Daar doe ik het niet voor hoorquote:
Now we're talking.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Er is nog ruimte onder m'n bureau!
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef liefie_ het volgende:
er word net aangebelt... dus ik doe open (nog in mn piama wat inhoud een boxer van mn ex en een lang shirt van pink ribbon)
staan er een stel chrisenen met een foldertje over hoe ik de duivel uit mn leven kan bannen en god binnen kan laten en blabla... of ik een keer naar een bijeenkomst van ze kom
goeiemorgen!
Ou est ici?quote:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".
Nofi Godt.
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af..
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?quote:
Weinig, maar het is toch boring.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?
Vrouwen? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nah ik ben wel blij
ik heb een mooie folder met jezus er op
ik zal er aan denken als ik vanavond knappe vrouwen ga versieren
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.
Dan pak ik mijn pentagram en zet ik ze in brand.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!
Die vrouwen zijn dan toch stiekem mannen?quote:
Neequote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
In Tilburg, en dan niet even de trein naar Breda pakken ofzo. Nee.
Ja, goed punt wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Burdie het volgende:
We komen al jullie huis warmen. Isn't that enough?
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Breda is veul toffer dan Tilburg.
Op Brabantniveau.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:36 schreef Burdie het volgende:
Utrecht ook. Ik zie je punt niet.
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:38 schreef Burdie het volgende:
Dan zou ik kiezen voor Eindhoven.
Nee man! PSV!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het enige toffe aan E-town vind ik dat ze 2 skateboardshops hebben. Breda maar één.
Oja, NAC is niet zo goed geloof ik. Vooruit dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef Burdie het volgende:
Nee man! PSV!
quote:
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!quote:
voetbalquote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Ja, laten we massaal F1 gaan kijken en Spyker uitlachen.
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uitquote:Op maandag 23 juli 2007 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
Spyker heeft zondag nog wel even 1ste plaats gestaan. [afbeelding]
Held!quote:
Tsja, da's dan weer jammer. Maar wel erg leuk.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat was even schrikken! Gelukkig viel 'ie daarna gewoon uit [afbeelding]
Plaatjes posten van de kat?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks doen waar ik goed in ben
Juist. Handtekeningenactie?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon dat hele voetbal meteen afschaffen!![]()
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
Je corrigeert netjes dawg.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij Brabanders moeten elkaar steunen, in dit door Utrechtenaren gedomineerde topic.
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou lekker.. das fraai.. en ikke dan? what about me?![]()
Ik denk dat je mij verwart met een andere SC...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ow?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Mits AirwiN je laat gaan.
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?quote:
was wel interessant en leukquote:Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha M-M! Hoe was de rondvaart met pa en ma?
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...quote:
Is absoluut waar, we (ik) gaan wel naar het buitenland van alles bezichtigen maar verzuimen het om onze eigen stad beter te leren kennen..quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut... dat zouden meer mensen moeten doen, bezienswaardigheden in hun eigen stad bekijken...
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met jou en je moeder cara?
dus nog steeds niet ok?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Weinig verandering.. bedankt voor het vragen..![]()
Nee..quote:
Bah naar hoorquote:
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bah naar hoor
(ik heb geloof ik gemist wat ze had of dat heb je hier niet gepost maar doet er ook niet toe, t blijft naar)
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijdquote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. ik ben niet echt vrolijk... Enige lichtpuntje is dat ik een nieuw vriendje in het ziekenhuis heb gemaakt..![]()
Nee hoor dat denk ik niet..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iets blijvends ook? (ik bedoel dat je na deze fase contact houdt?) dat is inderdaad wel iets moois altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |