Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
stom is dat, als je hele weekend in gezelschap hebt verkeerd enzo.
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gaat wel weer over als je dingen te doen hebt enzo.
Je moet jezelf ook zien te vermaken dan denk ik.
Tuurlijk is dat even wennen, is ook niets verkeerds aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja i know gaat ook wel weer over maar in t begin ist altijd weer ff wennen ofzo en ik vermaak mezelf prima hoor
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er nog niet hoor.
Maar ik moet wel ook zo vroeg opstaan omdat ik natuurlijk veel tijd nodig heb om op gang te komen.
Als ik me 's ochtends teveel haast moet ik geheid overgeven, dus dat probeer ik te beperken.
Mijn bus gaat pas om 7.45.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kost mij ook een boel moeite maar ik woon wat dichter bij het station dus ik heb ook wat meer tjid.
The queen of trash.quote:
M'n grapje, wat doe je?quote:
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef liefie_ het volgende:
ikke?
Oprollen is toch ook keileuk!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
en ze spint keihard, gekke beest, ze ligt helemaal opgerolt
Voel je je nu beter?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik 'woorden' als pica echt verschrikkelijk vind?
Niet dat je daar wat mee moet doen ofzo. Ik moest het gewoon even kwijt.
Ja, erg opgelucht.quote:
nee maar liefmeisje is ook niet mn nickquote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Zie jij nog iemand met liefie als nick dan?
Nou, ik zal nog eens een verkapt compliment geven.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar liefmeisje is ook niet mn nick
vandaar de verwarring
Et tu, Burdie!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:16 schreef Burdie het volgende:
Werk. Toedels!
Buurman!quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Bwech... Waardeloos... Trustekusje!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Ja op zich wel, maar ik kan me er momenteel niet druk om maken.quote:
Stom!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, alweer terug. Degene die de tests bij me moest doen was ziek (), dus ik kon halverwege weer terug.
Slapen.![]()
Wat een vijandigheid!quote:Op maandag 23 juli 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Stik er allemaal maar in
.
Stadsgenoot.quote:Op maandag 23 juli 2007 07:21 schreef nixxx het volgende:
wat later beginnen met werken vandaag.. eerst naar makelaar
Dat staat er toch ook helemaal nietquote:Op maandag 23 juli 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
JD hou je tong uit Burdie. Wil je. [afbeelding].
Goedemorgen verder enzo.
Verkapt.quote:
Daar doe ik het niet voor hoorquote:
Now we're talking.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef JDude het volgende:
Er is nog ruimte onder m'n bureau!
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".quote:Op maandag 23 juli 2007 10:08 schreef liefie_ het volgende:
er word net aangebelt... dus ik doe open (nog in mn piama wat inhoud een boxer van mn ex en een lang shirt van pink ribbon)
staan er een stel chrisenen met een foldertje over hoe ik de duivel uit mn leven kan bannen en god binnen kan laten en blabla... of ik een keer naar een bijeenkomst van ze kom
goeiemorgen!
Ou est ici?quote:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Je had moeten zeggen: "Kun je niet zien dat ik net heb geneukt alsof ik God was".
Nofi Godt.
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
Dan rennen ze gillend weg, of ze steken een preek tegen je af..
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?quote:
Weinig, maar het is toch boring.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah nice, komt er uberhaupt wel iets van werk terecht dan?
Vrouwen? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:21 schreef liefie_ het volgende:
nah ik ben wel blij
ik heb een mooie folder met jezus er op
ik zal er aan denken als ik vanavond knappe vrouwen ga versieren
Dan zetten ze er gauw zoeen Nike Air Jeruzalem tussen!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Als ze beginnen te preken moet je gewoon de deur dichtgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |