Ik krijg er weer een kleur van...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:10 schreef nixxx het volgende:
of twisted dromen over Airwin!
het is ook een compliment van de hoogste categoriequote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is ook een compliment van de hoogste categorie
Nog steeds natuurlijk!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:24 schreef Q. het volgende:
Alweer of nog steeds?
Die Belg van jou...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Wie droomt er níet over Twisted...
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Mokster het volgende:
Ach ja... Wie droomt er níet over Twisted...
Maar als hij haar zou kennen...quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
Die Belg van jou...
Psies, weghouden dus!quote:
Hij woont in België, dus daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef AirwiN het volgende:
Psies, weghouden dus!
dat doen wel meer belgenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij woont in België, dus daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.
helemaal toppie!quote:
ja, dat was niet echt heel moeilijk.. goed getraind enzo..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Zag dat je dat gekke eind gelopen hebt?
Ah knap hoor. Ik kan dat niet, veul te saai lijkt me dat.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:24 schreef nixxx het volgende:
ja, dat was niet echt heel moeilijk.. goed getraind enzo..
dat vond ik de derde dag ook.. wat saai dat wandelenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah knap hoor. Ik kan dat niet, veul te saai lijkt me dat.
gewoon op stampen!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:paps en mams zijn weer onderweg en hier zat voor het eerste blok een heel groto naar ranzig beest, schorpioenachtig ofzo echt bah
ben snel er langs gerend
![]()
tis buiten dus geen last van maar t zag er vrij exotisch uit dus vind het wel naarquote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Of de stofzuiger erop zetten.
Ik was waarschijnlijk ook hard doorgelopen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef Memento-Mori het volgende:
tis buiten dus geen last van maar t zag er vrij exotisch uit dus vind het wel naarmaar geen zin t van dichterbij te bekijken bah
en t was grootquote:Op zondag 22 juli 2007 17:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk ook hard doorgelopen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t was grootvraag me wel alleen echt af wat het was en waar het vandaan kwam
maar de laatste des te meer!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef TwistedDarling het volgende:
De eerste zin klopt idd niet echt. Echt niet.![]()
Zo'n vliegend hert hing een keer aan m'n grote teen toen we op vakantie waren in Frankrijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef nixxx het volgende:
een meikever misschien? http://erwin.bruulsema.com/natuur/gewone%20meikever%202.jpg
of een vliegend hert? http://www.geocities.com/thuisindenatuur/VliegendHertMannetje.jpg
hij vond je g..l leuk!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo'n vliegend hert hing een keer aan m'n grote teen toen we op vakantie waren in Frankrijk.
Paniek.!
Het klinkt als uitvaart.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe was de rondvaart MM?
Tof, was er nog een beetje service bij ollie?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Rondvaart was best interessant enzowel leuk en biertjes gedronken bij olievjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |