JAquote:Op zondag 22 juli 2007 14:14 schreef Mike.Strutter het volgende:
Hoe zit het met een herstart, dan start Spyker toch op P1?
idd geniaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef Bruce117 het volgende:
Straks nog een keer een bui a.u.b.
Bij een herstart lijkt me van wel ja?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Mogen ze banden wisselen voor ze herstarten?
Is dat niet tegen de regels? Je mag toch niet geholpen worden om verder te gaan?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton wordt met een kraan weer op de baan gezet en toch mag ie verder rijden? Belachelijk.
Ja dat was echt geweldig geweestquote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef ericajax het volgende:
Ik ging kapot, Liuzzi
Jammer dat ie de SC niet echt ramde dan was ik echt uit me bed geflikkert
De velgen van Ferrari waren tijdens de vorige race ook al dicht... viel me toen op.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
Sinds wanneer (en waarom?) zijn die velgen dicht? Zie het voor het eerst nu. Of is dat alleen bij de (full)wets?
Tja hoor net omdat hij op een gevaarlijke plek staat, het wel mag.. (schumi deed dat ook een keer )quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de regels? Je mag toch niet geholpen worden om verder te gaan?
Ik weet het niet. Maar ze duwden hem naar achter, misschien mag ie van achteraan weer meedoen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de regels? Je mag toch niet geholpen worden om verder te gaan?
Misschien toch niet hoorde ik net...zou kunnen dat deze tijden verrekend worden in de einduitslagquote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef 2Drix het volgende:
Winkelhock had toch een dikke voorsprong, is alles weg nu![]()
Ja maar die kreeg alleen een duwtje, Hamilton werd met een kraan weer op de baan gezet. Nogal een verschil.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja hoor net omdat hij op een gevaarlijke plek staat, het wel mag.. (schumi deed dat ook een keer )
Ik begreep dat hij 17e stond op +1 lap? Dat noem ik behoorlijk achteraan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ze duwden hem naar achter, misschien mag ie van achteraan weer meedoen.
Is in het verleden ook een paar keer gebeurt bij Schumacher dus het zal wel mogen, mits de motor nog nog draait.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Kan voor leuke situaties zorgen jaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef ericajax het volgende:
Ik ging kapot, Liuzzi
Jammer dat ie de SC niet echt ramde dan was ik echt uit me bed geflikkert
Mooi, hij heeft dus geen kans op punten meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij 17e stond op +1 lap? Dat noem ik behoorlijk achteraan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hoe groot is de kans dat Spyker nu punten gaat halen????
Dat gebeurde in het verleden wel iddquote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef EvEs0r het volgende:
[..]
Misschien toch niet hoorde ik net...zou kunnen dat deze tijden verrekend worden in de einduitslag
Klein natuurlijk, al weet ik niet hoe goed die winkelhock rijdt. Maar Spyker zijn nou niet bepaald top auto'squote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hoe groot is de kans dat Spyker nu punten gaat halen????
Live timing ff gechecked, Hamilton staat inderdaad op +1 lap.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi, hij heeft dus geen kans op punten meer.
Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.
Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotischquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.
Ik werd zo boos toen toen Verstappen er af vloogquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaar
Klopt, datzelfde zinnetje zei ik ook tijdens die GP. Twee van die uiterst bizarre GP's binnen een paar maandenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotisch
paar jaar... Is inmiddels alweer 9 jaar terug hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Doet me echt denken aan belgie van een paar jaar geleden
Zou het je verbazen met al die nieuwe en gewijzigde regeltjes??quote:Op zondag 22 juli 2007 14:29 schreef MonoSynth het volgende:
ik hoop trouwens niet dat ze nu tijden bij elkaar op gaan tellen zodat coureurs elkaar virtueel in gaan halen en meer van die onzin.
Nou, normaal is het zo dat je geen hulp mag hebben...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()
Alleen als je op een gevaarlijk punt staat en de motor draait nog.. Als je ergens anders er af vliegt is t idd gewoon overquote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()
Nee, uitgevallen = uitgevallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Button z'n auto op tijd terug in de pits is gebracht, en ze kunnen hem maken..., mag ie dan weer starten??
Die zullen ze nog wel even afwachten dan.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()
Ja, maar dat was het duwen van 2 marshalls, dit was een hele takelwagen. Het principe blijft wel hetzelfde, en ik vind het niet mogen. Maar misschien dat de regels minder strikt zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
Wat Hamilton heeft gedaan .. dat heeft Schumacher toch ook eens gehad. Dat de marshalls hem hadden aangeduwd. Destijds is MS er mee weggekomen dacht ik.
Waarom zou je iemand niet terug de baan opsturen als de motor nog werkt. ? Het is toch spektakel. Ik zou het toelaten als motor dus nog draait.
Ik ook! de man heeft alles in zich om een hele grote te worden dat is wel duidelijk !quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()
Dat was hem nooit geluktquote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Stel dat CA nu op pole had gestaan... dat zou wel lachen zijn geweest.
[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:
waar kan ik het vorige topic vinden? (dus van voor 14.18 uur)
ik kom er net pas in en wil teruglezen hoe het allemaal gegaan is.
en ik ben niet zo thuis in de F1-topics.... (dacht dat het een apart subforum was)
Hij raakte hem niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Lekke band Hamilton was dus door die spinnende bmw..
thanks Darklight!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2
[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:
waar kan ik het vorige topic vinden? (dus van voor 14.18 uur)
ik kom er net pas in en wil teruglezen hoe het allemaal gegaan is.
en ik ben niet zo thuis in de F1-topics.... (dacht dat het een apart subforum was)
Ik hoop 't niet..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die zullen ze nog wel even afwachten dan.
het heeft geregendquote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:
Kan iemand vertellen... WATSKEBEURT?
Lees even terug...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:
quote:
GO TO EARLIER STORY GO TO THE NEWS INDEX
European GP red-flagged after downpour
By Pablo Elizalde Sunday, July 22nd 2007, 12:18 GMT
The European Grand Prix was red-flagged just four laps into the race after the weather conditions made it almost impossible to drive.
A huge downpour hit the German track right after the start and several drivers crashed as a river formed at the first corner.
Jenson Button, Tonio Liuzzi, Scott Speed, Nico Rosberg and Adrian Sutil retired while championship leader Lewis Hamilton was helped by a crane to return to the track and keep going after spinning off at the first corner.
Liuzzi was lucky not to hit the safety car, but his Toro Rosso made slight contact with a crane.
Formula One rookie Markus Winkelhock benefited from having started with wet weather tyres from the pitlane to move into the lead as all drivers pitted when the rain started to fall.
The safety car was intimately deployed, but the race was red flagged moments later.
gvd ik dacht nou dat de race van VS was ofzo.. zag daar reclame van vanacht.. kut zooi eerste deel gemist dusquote:
Mits het juiste gedeelte van de baan...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:33 schreef Atreidez het volgende:
Mooi voor al die fokkers die er nu zitten trouwensDie worden getrakteerd op een mooi spektakel!
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
eej, een vrouwelijke engineer bij Redbull![]()
Ja, zag er goed uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
shitquote:
Ja die zal David zelf wel gekeurd hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
3 rondes geef ik hemquote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat die Winkelhock de Ferrari's een tijdje achter zich weet te houden, maar dat zal toch wel niet.
Nopequote:Op zondag 22 juli 2007 14:36 schreef Dos37 het volgende:
Heej DS heb je geen screenshot van die engineer
Geef hem 6 bochten en dan is het over, maar.... als het nu echt weer gaat regenen dan kan het nog wel eens wat langer duren.quote:
O, ik gaf hem maar 7 meter...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef hem 6 bochten en dan is het over, maar.... als het nu echt weer gaat regenen dan kan het nog wel eens wat langer duren.
Oh, nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef roelofjan het volgende:
Hm, Hamilton heeft al 1 ronde achterstand.
Dat dusquote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijk!
Ten tijde van de rode vlag lag hij nog in dezelfde ronde ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijk!
Is juist goed, straks de baan weer helemaal droog dan krijg je nogmaals een spectakel van wie het langst door durft te gaan op droogweerbanden!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef appelsientje het volgende:
hmmm voorlopig geen regen.. jammer
Jammergenoeg de foute banden had hij eronder anders had hij misschien de eerste bocht wel gehaaldquote:
Hehe, het leek nog bijna of ie Alonso achter zich kon houdenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:44 schreef roelofjan het volgende:
Goed, dat duurde dus exact 9 seconden voordat Winkelhock z'n P1 kwijt was.
Free lap? stfuquote:Op zondag 22 juli 2007 14:45 schreef DarkShine het volgende:
En toen kwam het veld Lewis weer voorbij
ja iddquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil zijn plaatsen-grafiek wel eens willen zien
De verwachtingen mbt Spyker zijn altijd al vreemd geweest hier.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Z'n 1e GP, in de langzaamste wagen van het veld... had je wat anders verwacht?
Wets = intermediatequote:
Nee, dat niet...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat ie het langer als 6 meter vol zou houden?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:48 schreef roelofjan het volgende:
[..]
En dat met de snelste wagens.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef OA het volgende:
Massa en Alonso rijden wel ff hard weg van de rest zeg...![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil zijn plaatsen-grafiek wel eens willen zien
Voorlopig niet..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Komt er nou nog regen.
Hebben ze in duitsland ook buienradar.
eerste half uur GEEN regen!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Komt er nou nog regen.
Hebben ze in duitsland ook buienradar.
Jammerquote:
Laten we het hopenquote:
1-2 Ferrariquote:
Massa 1 Kimi 2quote:
Maarja nu iedereen weer op slicks staan. Zal het niet meer zo hard gaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:54 schreef roelofjan het volgende:
Hamilton rijdt in ieder geval weer in dezelfde ronde.
Nee nu rijdt hij gewoon achteraan. Hij zal dus wel iets van 10e worden ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maarja nu iedereen weer op slicks staan. Zal het niet meer zo hard gaan.
Jup, 't is nu een kwestie van de schade zo beperkt mogelijk te houden.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef MonoSynth het volgende:
40% van zijn actieve f1-carriere aan de leiding gelegen
Motor geploft.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:56 schreef Atreidez het volgende:
Spyker langs de baan
Neuh, maar 3 kwartier geleden stond 'ie nog stil in de grindbak.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik weet het. Get ging erom dat het niet "weaths" isquote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wets = intermediate
Full Wets = regenbanden
En dan weer een rode vlag (Y)quote:Op zondag 22 juli 2007 14:58 schreef arexes het volgende:
Nou dat was het danIk zeg op naar een nieuwe regenbui
Weinig benzine denk ik, hij had niet voor niets pole...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Kimi gaat wel heel erg hard...
Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schovenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En dan weer een rode vlag (Y)
F1 is bij deze voor dezelfde mietjes als de champcars
precies. Moest er niet aan denken als zo'n auto zo'n marshall had geraakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schoven![]()
Alles stond prima aan de kant.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schoven![]()
Denk het eerlijk gezegd ook want hij is zoveel sneller in sector 1 en 3.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig benzine denk ik, hij had niet voor niets pole...
Alonso is denk ik ook wel redelijk licht, ik denk (en hoopquote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd ook want hij is zoveel sneller in sector 1 en 3.
Die auto's moeten daar toch weg. Als je daarna nog rechtdoor schiet en zo'n auto raakt is wat anders dan de bandenstapelsquote:
Sow, durf jij met slicks op een natte oval met +300kph?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En dan weer een rode vlag (Y)
F1 is bij deze voor dezelfde mietjes als de champcars
Die vond ik leuker dan de Michael Schumacher grapquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
"Je gulp staat open..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |