Tja hoor net omdat hij op een gevaarlijke plek staat, het wel mag.. (schumi deed dat ook een keer )quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de regels? Je mag toch niet geholpen worden om verder te gaan?
Ik weet het niet. Maar ze duwden hem naar achter, misschien mag ie van achteraan weer meedoen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de regels? Je mag toch niet geholpen worden om verder te gaan?
Misschien toch niet hoorde ik net...zou kunnen dat deze tijden verrekend worden in de einduitslagquote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef 2Drix het volgende:
Winkelhock had toch een dikke voorsprong, is alles weg nu![]()
Ja maar die kreeg alleen een duwtje, Hamilton werd met een kraan weer op de baan gezet. Nogal een verschil.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja hoor net omdat hij op een gevaarlijke plek staat, het wel mag.. (schumi deed dat ook een keer )
Ik begreep dat hij 17e stond op +1 lap? Dat noem ik behoorlijk achteraan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ze duwden hem naar achter, misschien mag ie van achteraan weer meedoen.
Is in het verleden ook een paar keer gebeurt bij Schumacher dus het zal wel mogen, mits de motor nog nog draait.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Kan voor leuke situaties zorgen jaquote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef ericajax het volgende:
Ik ging kapot, Liuzzi
Jammer dat ie de SC niet echt ramde dan was ik echt uit me bed geflikkert
Mooi, hij heeft dus geen kans op punten meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij 17e stond op +1 lap? Dat noem ik behoorlijk achteraan.
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hoe groot is de kans dat Spyker nu punten gaat halen????
Dat gebeurde in het verleden wel iddquote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef EvEs0r het volgende:
[..]
Misschien toch niet hoorde ik net...zou kunnen dat deze tijden verrekend worden in de einduitslag
Klein natuurlijk, al weet ik niet hoe goed die winkelhock rijdt. Maar Spyker zijn nou niet bepaald top auto'squote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hoe groot is de kans dat Spyker nu punten gaat halen????
Live timing ff gechecked, Hamilton staat inderdaad op +1 lap.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi, hij heeft dus geen kans op punten meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |