paar jaar... Is inmiddels alweer 9 jaar terug hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Doet me echt denken aan belgie van een paar jaar geleden

Zou het je verbazen met al die nieuwe en gewijzigde regeltjes??quote:Op zondag 22 juli 2007 14:29 schreef MonoSynth het volgende:
ik hoop trouwens niet dat ze nu tijden bij elkaar op gaan tellen zodat coureurs elkaar virtueel in gaan halen en meer van die onzin.

Nou, normaal is het zo dat je geen hulp mag hebben...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()

Alleen als je op een gevaarlijk punt staat en de motor draait nog.. Als je ergens anders er af vliegt is t idd gewoon overquote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()

Nee, uitgevallen = uitgevallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Button z'n auto op tijd terug in de pits is gebracht, en ze kunnen hem maken..., mag ie dan weer starten??

Die zullen ze nog wel even afwachten dan.quote:

quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()

Ja, maar dat was het duwen van 2 marshalls, dit was een hele takelwagen. Het principe blijft wel hetzelfde, en ik vind het niet mogen. Maar misschien dat de regels minder strikt zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
Wat Hamilton heeft gedaan .. dat heeft Schumacher toch ook eens gehad. Dat de marshalls hem hadden aangeduwd. Destijds is MS er mee weggekomen dacht ik.
Waarom zou je iemand niet terug de baan opsturen als de motor nog werkt. ? Het is toch spektakel. Ik zou het toelaten als motor dus nog draait.

Ik ook! de man heeft alles in zich om een hele grote te worden dat is wel duidelijk !quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()

Dat was hem nooit geluktquote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Stel dat CA nu op pole had gestaan... dat zou wel lachen zijn geweest.

[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:
waar kan ik het vorige topic vinden? (dus van voor 14.18 uur)
ik kom er net pas in en wil teruglezen hoe het allemaal gegaan is.
en ik ben niet zo thuis in de F1-topics.... (dacht dat het een apart subforum was)

Hij raakte hem niet?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Lekke band Hamilton was dus door die spinnende bmw..

thanks Darklight!quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2

[F1]2007: Grand Prix van Europa deel 2quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:
waar kan ik het vorige topic vinden? (dus van voor 14.18 uur)
ik kom er net pas in en wil teruglezen hoe het allemaal gegaan is.
en ik ben niet zo thuis in de F1-topics.... (dacht dat het een apart subforum was)

Ik hoop 't niet..quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die zullen ze nog wel even afwachten dan.

het heeft geregendquote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:
Kan iemand vertellen... WATSKEBEURT?

Lees even terug...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:

quote:Op zondag 22 juli 2007 14:32 schreef klausch het volgende:
quote:
GO TO EARLIER STORY GO TO THE NEWS INDEX
European GP red-flagged after downpour
By Pablo Elizalde Sunday, July 22nd 2007, 12:18 GMT
The European Grand Prix was red-flagged just four laps into the race after the weather conditions made it almost impossible to drive.
A huge downpour hit the German track right after the start and several drivers crashed as a river formed at the first corner.
Jenson Button, Tonio Liuzzi, Scott Speed, Nico Rosberg and Adrian Sutil retired while championship leader Lewis Hamilton was helped by a crane to return to the track and keep going after spinning off at the first corner.
Liuzzi was lucky not to hit the safety car, but his Toro Rosso made slight contact with a crane.
Formula One rookie Markus Winkelhock benefited from having started with wet weather tyres from the pitlane to move into the lead as all drivers pitted when the rain started to fall.
The safety car was intimately deployed, but the race was red flagged moments later.

gvd ik dacht nou dat de race van VS was ofzo.. zag daar reclame van vanacht.. kut zooi eerste deel gemist dusquote:

Mits het juiste gedeelte van de baan...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:33 schreef Atreidez het volgende:
Mooi voor al die fokkers die er nu zitten trouwensDie worden getrakteerd op een mooi spektakel!

quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:
eej, een vrouwelijke engineer bij Redbull![]()

Ja, zag er goed uit.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:

shitquote:

Ja die zal David zelf wel gekeurd hebbenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:

quote:Op zondag 22 juli 2007 14:34 schreef vw_caddy het volgende:

3 rondes geef ik hemquote:Op zondag 22 juli 2007 14:35 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat die Winkelhock de Ferrari's een tijdje achter zich weet te houden, maar dat zal toch wel niet.

Nopequote:Op zondag 22 juli 2007 14:36 schreef Dos37 het volgende:
Heej DS heb je geen screenshot van die engineer

Geef hem 6 bochten en dan is het over, maar.... als het nu echt weer gaat regenen dan kan het nog wel eens wat langer duren.quote:

O, ik gaf hem maar 7 meter...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geef hem 6 bochten en dan is het over, maar.... als het nu echt weer gaat regenen dan kan het nog wel eens wat langer duren.

Oh, nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:40 schreef roelofjan het volgende:
Hm, Hamilton heeft al 1 ronde achterstand.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |