Dat gebeurde in het verleden wel iddquote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef EvEs0r het volgende:
[..]
Misschien toch niet hoorde ik net...zou kunnen dat deze tijden verrekend worden in de einduitslag

Klein natuurlijk, al weet ik niet hoe goed die winkelhock rijdt. Maar Spyker zijn nou niet bepaald top auto'squote:Op zondag 22 juli 2007 14:22 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hoe groot is de kans dat Spyker nu punten gaat halen????

Live timing ff gechecked, Hamilton staat inderdaad op +1 lap.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi, hij heeft dus geen kans op punten meer.

Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.

Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotischquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.

Ik werd zo boos toen toen Verstappen er af vloogquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaar

Klopt, datzelfde zinnetje zei ik ook tijdens die GP. Twee van die uiterst bizarre GP's binnen een paar maandenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotisch

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |