Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaarquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.
Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotischquote:Op zondag 22 juli 2007 14:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is toch wel de meest bizarre race sinds Brazilie 2003, en we zijn nog maar net bezig.
Ik werd zo boos toen toen Verstappen er af vloogquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Met als grootste overeenkomst al die schuivers op dezelfde plek, alleen gingen deze nóg sneller achter elkaar
Klopt, datzelfde zinnetje zei ik ook tijdens die GP. Twee van die uiterst bizarre GP's binnen een paar maandenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:26 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Nou, Canada was toch ook behoorlijk chaotisch
paar jaar... Is inmiddels alweer 9 jaar terug hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef appelsientje het volgende:
Doet me echt denken aan belgie van een paar jaar geleden
Zou het je verbazen met al die nieuwe en gewijzigde regeltjes??quote:Op zondag 22 juli 2007 14:29 schreef MonoSynth het volgende:
ik hoop trouwens niet dat ze nu tijden bij elkaar op gaan tellen zodat coureurs elkaar virtueel in gaan halen en meer van die onzin.
Nou, normaal is het zo dat je geen hulp mag hebben...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()
Alleen als je op een gevaarlijk punt staat en de motor draait nog.. Als je ergens anders er af vliegt is t idd gewoon overquote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef OA het volgende:
Iemand de baan opduwen, met de hand, kan toch niet verboden zijn...
Het is toch niet zo, dat als je in de grindbak belandt, je race automatusch over is...![]()
Nee, uitgevallen = uitgevallen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Button z'n auto op tijd terug in de pits is gebracht, en ze kunnen hem maken..., mag ie dan weer starten??
Die zullen ze nog wel even afwachten dan.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()
Ja, maar dat was het duwen van 2 marshalls, dit was een hele takelwagen. Het principe blijft wel hetzelfde, en ik vind het niet mogen. Maar misschien dat de regels minder strikt zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
Wat Hamilton heeft gedaan .. dat heeft Schumacher toch ook eens gehad. Dat de marshalls hem hadden aangeduwd. Destijds is MS er mee weggekomen dacht ik.
Waarom zou je iemand niet terug de baan opsturen als de motor nog werkt. ? Het is toch spektakel. Ik zou het toelaten als motor dus nog draait.
Ik ook! de man heeft alles in zich om een hele grote te worden dat is wel duidelijk !quote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef vingerplant het volgende:
Ik trek trouwens bij deze mijn 'Winkelhock' posts in
![]()
Dat was hem nooit geluktquote:Op zondag 22 juli 2007 14:30 schreef -Hans- het volgende:
Stel dat CA nu op pole had gestaan... dat zou wel lachen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |