Ik weet het. Get ging erom dat het niet "weaths" isquote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wets = intermediate
Full Wets = regenbanden

En dan weer een rode vlag (Y)quote:Op zondag 22 juli 2007 14:58 schreef arexes het volgende:
Nou dat was het danIk zeg op naar een nieuwe regenbui

Weinig benzine denk ik, hij had niet voor niets pole...quote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef -Hans- het volgende:
Kimi gaat wel heel erg hard...

Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schovenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En dan weer een rode vlag (Y)
F1 is bij deze voor dezelfde mietjes als de champcars

precies. Moest er niet aan denken als zo'n auto zo'n marshall had geraakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schoven![]()

Alles stond prima aan de kant.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dwaas, die rode vlag was omdat de marshalls hun werk niet konden doen zonder dat er autootjes langs hun heen schoven![]()

Denk het eerlijk gezegd ook want hij is zoveel sneller in sector 1 en 3.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weinig benzine denk ik, hij had niet voor niets pole...

Alonso is denk ik ook wel redelijk licht, ik denk (en hoopquote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd ook want hij is zoveel sneller in sector 1 en 3.

Die auto's moeten daar toch weg. Als je daarna nog rechtdoor schiet en zo'n auto raakt is wat anders dan de bandenstapelsquote:

Sow, durf jij met slicks op een natte oval met +300kph?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:59 schreef Coencordia het volgende:
[..]
En dan weer een rode vlag (Y)
F1 is bij deze voor dezelfde mietjes als de champcars

Die vond ik leuker dan de Michael Schumacher grapquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef mroijjoijoi het volgende:
"Je gulp staat open..."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |