quote:
quote:
Uiteraard voor enterquote:
Heb je echt Coldplay gekaraoke'd?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:28 schreef moemoe het volgende:
You can take a picture of something you seeeeeeeeeee.
Stoerquote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie nick voor een kloon [afbeelding]
Ik bedoel dat jij dan alweet wie ik ben.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatst geregistreerde account is koetjiekoetjie
En dat is al meer dan 40 minuten geleden
Nou niet Dickmagnet iigquote:Op zondag 22 juli 2007 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dan alweet wie ik ben.
Komt Rita Verdonk met een ghettoblaster de frietzaak binnen.quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt Rita Verdonk met een ghettoblaster de frietzaak binnen.
Zegt die allochtoonse frietboer: "Hallo. Die Ghettoblaster. Kun je die uitzetten?"
Rita: "Nee. Maar jou wel ",
.
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:11 schreef krioro het volgende:
en ja dat heeft me echt bijna een half uur gekost.![]()
ja die ene, die ging steeds achter de luxaflex schuilen. de lafbek.quote:
Whehehe nou kan ik gaan slapen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zegt die allochtoonse frietboer: "Hallo. Die Ghettoblaster. Kun je die uitzetten?"
.
die vlekken zijn wel altijd klote.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:12 schreef KingyoHanabi het volgende:
[..]
Kei hard tegen de muur geplet 14.gif
Kuthufters zijn hetquote:Op zondag 22 juli 2007 03:13 schreef krioro het volgende:
[..]
ja die ene, die ging steeds achter de luxaflex schuilen. de lafbek.![]()
Deze viel gelukkig wel meequote:
lucky you! ik ook bijna nooit eigenlijk. en nu ook niet want het jeukt al niet meer en geen bult of zo.quote:
Ik ben wel een keer op mijn oog gestoken, maar dat was grappig.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:32 schreef krioro het volgende:
[..]
lucky you! ik ook bijna nooit eigenlijk. en nu ook niet want het jeukt al niet meer en geen bult of zo.![]()
grappig? hoezo? lijkt me juist vrij pijnlijk/irritant.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:43 schreef KingyoHanabi het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer op mijn oog gestoken, maar dat was grappig.![]()
Irritant, maar wel grappigquote:Op zondag 22 juli 2007 03:46 schreef krioro het volgende:
[..]
grappig? hoezo? lijkt me juist vrij pijnlijk/irritant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:54 schreef krioro het volgende:
ja dat bedoel ik.
Het jeukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou spinnen mits niet te groot en eng vind ik niet zo erg. die vangen tenminste muggen en vliegen en zo en vreten ze lekker op zodat ik minder hoef te doen.quote:
Spinnen zijn altijd engquote:Op zondag 22 juli 2007 04:05 schreef krioro het volgende:
[..]
nou spinnen mits niet te groot en eng vind ik niet zo erg. die vangen tenminste muggen en vliegen en zo en vreten ze lekker op zodat ik minder hoef te doen.![]()
heb er net nog wel een meegenomen in mijn anti-ongedierte furie omdat ik toch al op dreef was.![]()
maar hier weet ik tenminste nog dat ze niet gevaarlijk zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:
op je zelf wonen is okquote:
kan zo even snel niks voor dde geest roepen, welke?quote:
Fatboy Slimquote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kan zo even snel niks voor dde geest roepen, welke?
die clipquote:
Uitslover.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef moemoe het volgende:
Ik ben net een half uur wakker en ga weer mijn bed in. Dat dus.
Trus!
hoe oud is ze?quote:
Neuj, liekt mie iets zu jongquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
krigj je harde binnenbanden van, hé Fiets?
Dynabyte?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
niet veel man
zometeen Dynabyte checken
et toi?
Electronic winkel, schijnt dat ze daar een zeer goede pc verkopen voor 600 euro, ik ga checkenquote:
DSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Electronic winkel, schijnt dat ze daar een zeer goede pc verkopen voor 600 euro, ik ga checken
en natuurlijk een DS Lite kopen
met Pokemon Pearl
leuk, mini kruistoch tegen elkaarquote:
Ga nou kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
in naam van onze geloof elkaar digitaal afmaken, euy![]()
Seratan Shamoutaquote:
ga je me onthoofden en mijn graf schenden?quote:
Ik lach.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg op me werk vanmiddag was smerig...
ben heftruck chauf.. in de vakantie
en er liep een verdwaalde mol rond.. wsl binnengekomen met een container of iig een vracht..
dus ik heftruck aan de kan.. om die mol op te pakken en buiten te zetten..
komt er eén lowbrainer de bocht omgezet.. rijd mij net niet raak.. maar voor me neus over die mol heen... kon ik die mol alsnog opruimen
Sterfquote:
Does liefquote:
Neuke?quote:
Jij bent niet vrouwlijkquote:
alleen maar damesfietsen hé?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alleen maar damesfietsen hé?
wanneer gaan wij een pre-meet houden?quote:
Daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer gaan wij een pre-meet houden?
Verkapte ik wil niet met je daten maar ik durf het je niet te vertellen postquote:
werk je bij een openluchtmuseum?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het regende en dan blijven de mensen weg.
hahahahhaquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
werk je bij een openluchtmuseum?![]()
Bestaat niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:38 schreef MASD het volgende:
kan iemand windll32.exe ff online gooien?ben hem kwijt
alvast bedankt!
Sindsdien laat je alle DLL's staan hm?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:19 schreef moemoe het volgende:
Over dll's gesproken, even een noob ervaring delen.
Een aantal jaar terug wilde ik mijn schijf opruimen om ruimte te maken, toen heb ik alle dll files verwijderd en deed de pc het niet meer![]()
.
Ik koester zequote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sindsdien laat je alle DLL's staan hm?.
de hoofdpijn al over?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
lol.. het spring seizoen is weer begonnen
We hebben een springerquote:
Wat is er?quote:
Nietsquote:
Geblowed?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets [afbeelding]
Ben melig [afbeelding]
Ik rook nietquote:
naar de kerk geweest?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik rook niet [afbeelding]
En blowen dus ook niet [afbeelding]
Zondag-avond meligheid ofzo [afbeelding]
Nee gek toe evenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
naar de kerk geweest? [afbeelding]
Leukquote:Op zondag 29 juli 2007 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek toe even [afbeelding]
Morgen werken [afbeelding]
Toevallig wel jaquote:
tot septemberquote:
leukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef MASD het volgende:
[..]
tot september
net mijn boekenpakket gekregenstudie chemie en meteen meer bladzijdes dan ik ooit in mijn leven heb gelezen
Ik heb nog geen oude lullen dagenquote:
Daar heb ik er nog lang geen 45 van hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog geen oude lullen dagen![]()
Hij ging 3 weken tsjechie doen... ik verwacht hem dit weekend weer in bed terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog lang geen 45 van hoor
Hey weet jij wanneer boem-dikkie weer terugkomt?
EEN TWEEDE.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:46 schreef enter het volgende:
Hallooo
Jij. Een lapdance. De douche druppelt al.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef enter het volgende:
wie gaat een dansje doen?
ik mis je stem!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij. Een lapdance. De douche druppelt al.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, ja? Ik miste jou in je geheel, eigenlijk.
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. We praten opeens zo weinig.
* zarGon wriemelt aan enter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:26 schreef enter het volgende:
knuffelen?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef moemoe het volgende:
Een rauwkost salade als lunch is geen aanrader.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Leia het volgende:ik heb een tel. rekening van 233 euro !
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Leia het volgende:heel veel smsen naar Spanje / Portugal en weet ik veel wat. En sms-en naar Nederland en bellen naar Nederland etc.
neuk de vrouw van je baas, en de vrouw gaat slijmen voor meer salarisverhogingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej salaris verhoging...
wel 30 cent.. wat een kk gieren zeg.. jeez
Fout ik gooi hem nu dicht bwahahaowahawhawoawhoawhaquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Like duh, nog 3 posts en er komt een slotje.
Fiets, ik hoop dat de slotjes op je fiets beter zijn dan je eigen slotjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 03:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Fout ik gooi hem nu dicht bwahahaowahawhawoawhoawha
HAHAHAHAAHAHAa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |