quote:
quote:
Uiteraard voor enterquote:
Heb je echt Coldplay gekaraoke'd?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:28 schreef moemoe het volgende:
You can take a picture of something you seeeeeeeeeee.
Stoerquote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Goeie nick voor een kloon [afbeelding]
Ik bedoel dat jij dan alweet wie ik ben.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatst geregistreerde account is koetjiekoetjie
En dat is al meer dan 40 minuten geleden
Nou niet Dickmagnet iigquote:Op zondag 22 juli 2007 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dan alweet wie ik ben.
Komt Rita Verdonk met een ghettoblaster de frietzaak binnen.quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt Rita Verdonk met een ghettoblaster de frietzaak binnen.
Zegt die allochtoonse frietboer: "Hallo. Die Ghettoblaster. Kun je die uitzetten?"
Rita: "Nee. Maar jou wel ",
.
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:11 schreef krioro het volgende:
en ja dat heeft me echt bijna een half uur gekost.![]()
ja die ene, die ging steeds achter de luxaflex schuilen. de lafbek.quote:
Whehehe nou kan ik gaan slapen.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zegt die allochtoonse frietboer: "Hallo. Die Ghettoblaster. Kun je die uitzetten?"
.
die vlekken zijn wel altijd klote.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:12 schreef KingyoHanabi het volgende:
[..]
Kei hard tegen de muur geplet 14.gif
Kuthufters zijn hetquote:Op zondag 22 juli 2007 03:13 schreef krioro het volgende:
[..]
ja die ene, die ging steeds achter de luxaflex schuilen. de lafbek.![]()
Deze viel gelukkig wel meequote:
lucky you! ik ook bijna nooit eigenlijk. en nu ook niet want het jeukt al niet meer en geen bult of zo.quote:
Ik ben wel een keer op mijn oog gestoken, maar dat was grappig.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:32 schreef krioro het volgende:
[..]
lucky you! ik ook bijna nooit eigenlijk. en nu ook niet want het jeukt al niet meer en geen bult of zo.![]()
grappig? hoezo? lijkt me juist vrij pijnlijk/irritant.quote:Op zondag 22 juli 2007 03:43 schreef KingyoHanabi het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer op mijn oog gestoken, maar dat was grappig.![]()
Irritant, maar wel grappigquote:Op zondag 22 juli 2007 03:46 schreef krioro het volgende:
[..]
grappig? hoezo? lijkt me juist vrij pijnlijk/irritant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 22 juli 2007 03:54 schreef krioro het volgende:
ja dat bedoel ik.
Het jeukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou spinnen mits niet te groot en eng vind ik niet zo erg. die vangen tenminste muggen en vliegen en zo en vreten ze lekker op zodat ik minder hoef te doen.quote:
Spinnen zijn altijd engquote:Op zondag 22 juli 2007 04:05 schreef krioro het volgende:
[..]
nou spinnen mits niet te groot en eng vind ik niet zo erg. die vangen tenminste muggen en vliegen en zo en vreten ze lekker op zodat ik minder hoef te doen.![]()
heb er net nog wel een meegenomen in mijn anti-ongedierte furie omdat ik toch al op dreef was.![]()
maar hier weet ik tenminste nog dat ze niet gevaarlijk zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
quote:
op je zelf wonen is okquote:
kan zo even snel niks voor dde geest roepen, welke?quote:
Fatboy Slimquote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kan zo even snel niks voor dde geest roepen, welke?
die clipquote:
Uitslover.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef moemoe het volgende:
Ik ben net een half uur wakker en ga weer mijn bed in. Dat dus.
Trus!
hoe oud is ze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |