Niet dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke hebben een diner for two georganiseerd. De rest krijgt een happy meal.
Jaap en Natasia gaan vanavond discodansen.
Natasia zei net dat het niet doorging omdat die gasten ook bedreigd zijn en ze gaat niet haar leven riskeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke hebben een diner for two georganiseerd. De rest krijgt een happy meal.
Jaap en Natasia gaan vanavond discodansen.
Bedreigd zelfs? of is het simpelweg de associatie geweest die dat feest niet wil aangaan met DGKquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia zei net dat het niet doorging omdat die gasten ook bedreigd zijn en ze gaat niet haar leven riskeren.
wist natas opeens na dat ze van achter terug kwam van dit plan van h en l?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia zei net dat het niet doorging omdat die gasten ook bedreigd zijn en ze gaat niet haar leven riskeren.
Ik snap het ook niet maar ja, aan de andere kant vind ik het ook wel tof dat ze zich niks van die 6 aantrekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef akveor het volgende:
Ik snap dat plan van Huub en Lieke niet. Het zal alleen tegen hun gaan werken. Het enige voordeel wat ze eruit kunnen halen is dat Amanda misschien jaloers wordt dat Brian niets voor haar organiseerd. Huub en Lieke zetten de 6-2 verhouding hiermee weer op scherp. Beter was geweest om voor iedereen wat te organiseren.
Ik vind alleen dat Huub en Lieek het creatiefs zijn met her organiseren voor dingen. Als de anderen ook in de gaten krijgen dat dit kan zullen Huub en Lieke nergens voor uigenodigd worden door de 6. Huub en Lieke zetten de trent waar ik meer nadelen dan voordelen aan zie.
Ja maar in de afgelopen acties tussen BANNDJ en HL is toch echt duidelijk gebleken dat HL verbaal en mentaal sterker waren. Dit bevestigd maar weer eens dat zij de boven toon voeren. Er is nu ook sprake van scheurtjes in het BANNDJ groepje. Ze roddelen alle 6 over elkaar en achter elkaar rug. Huub en Lieke hebben zich daar bewust van af gehouden. Deze actie met dat eten is gewoon een briljante zet. En de enige die er last van zal hebben zijn de andere 6 bewoners.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef akveor het volgende:
Ik snap dat plan van Huub en Lieke niet. Het zal alleen tegen hun gaan werken. Het enige voordeel wat ze eruit kunnen halen is dat Amanda misschien jaloers wordt dat Brian niets voor haar organiseerd. Huub en Lieke zetten de 6-2 verhouding hiermee weer op scherp. Beter was geweest om voor iedereen wat te organiseren.
Ik vind alleen dat Huub en Lieek het creatiefs zijn met her organiseren voor dingen. Als de anderen ook in de gaten krijgen dat dit kan zullen Huub en Lieke nergens voor uigenodigd worden door de 6. Huub en Lieke zetten de trent waar ik meer nadelen dan voordelen aan zie.
Dat kan dan nog gezellig worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:09 schreef noekje het volgende:
Natasia gaat zich vanavond bezatten. Ze is er klaar mee.
Nu pas snapt Nadia dat alcohol verslavend is.
Aha, dus ze weten het nu, bedankt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk 2 body guards komen vind ik dat prachtig als statement. Humorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar in de afgelopen acties tussen BANNDJ en HL is toch echt duidelijk gebleken dat HL verbaal en mentaal sterker waren. Dit bevestigd maar weer eens dat zij de boven toon voeren. Er is nu ook sprake van scheurtjes in het BANNDJ groepje. Ze roddelen alle 6 over elkaar en achter elkaar rug. Huub en Lieke hebben zich daar bewust van af gehouden. Deze actie met dat eten is gewoon een briljante zet. En de enige die er last van zal hebben zijn de andere 6 bewoners.
Precies... wat ze nu bereiken is dat de 6 weer tegen Huub en LIek gaan richten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar in de afgelopen acties tussen BANNDJ en HL is toch echt duidelijk gebleken dat HL verbaal en mentaal sterker waren. Dit bevestigd maar weer eens dat zij de boven toon voeren. Er is nu ook sprake van scheurtjes in het BANNDJ groepje. Ze roddelen alle 6 over elkaar en achter elkaar rug. Huub en Lieke hebben zich daar bewust van af gehouden. Deze actie met dat eten is gewoon een briljante zet. En de enige die er last van zal hebben zijn de andere 6 bewoners.
Dimitri is ook op de hoogte. Lieke kon Huub niet vertellen waarom Mitch niet kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Mitch komt Niet?
Die was op de hoogte van het plan van de kok.
Er komt 1 bodyguard, maar dat is voldoende.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk 2 body guards komen vind ik dat prachtig als statement. Humor![]()
Misschien kan je beter "All you need is love" gaan kijken, want als iedereen aardig voor elkaar is dat sterft dit programmaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:11 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke zetten de 6-2 verhouding hiermee weer op scherp. Beter was geweest om voor iedereen wat te organiseren.
Fysiek ja.... en je hoeft niet verbaal sterker te staan tegen 6 mensen.... Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer de 6 zouden besluiten Huub en Lieke geen moment meer alleen te laten en irritant te doen. Ik denk dat ze na een paar dagen gek zullen worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter "All you need is love" gaan kijken, want als iedereen aardig voor elkaar is dat sterft dit programma
Bovendien is de climax van 6-2 allang bereikt, hoeveel verder dan een aanranding wil je gaan in een TV programma? Moord? Als Huub en Lieke dat incident kunnen overleven kunnen ze alles aan. Verbaal staan ze met z`n 2-en ver boven de rest, en fysiek mogen de anderen niets meer doen...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien kan je beter "All you need is love" gaan kijken, want als iedereen aardig voor elkaar is dat sterft dit programma
Bovendien is de climax van 6-2 allang bereikt, hoeveel verder dan een aanranding wil je gaan in een TV programma? Moord? Als Huub en Lieke dat incident kunnen overleven kunnen ze alles aan. Verbaal staan ze met z`n 2-en ver boven de rest, en fysiek mogen de anderen niets meer doen...
Of: ze klinkt als een beest met glibberige zuignappen dat aan de binnenkant van je blote dij omhoog glijdt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Nadia klinkt als een geile kleuter die haar zuurtje vast heeft zitten in haar luchtpijp. Ze doet zo haar best bij Dimitri en zet haar stemmetje op.
Heb gelukkig nog nooit een geile kleuter meegemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Nadia klinkt als een geile kleuter die haar zuurtje vast heeft zitten in haar luchtpijp. Ze doet zo haar best bij Dimitri en zet haar stemmetje op.
Ik zie de hak niet.... misschien mooie tv en een leuke streamavond dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi... iid deze aktie van H&L zijn juist een leuke manier op een hak te zetten ipv iemand lichamelijk aan te vallen of verbaal aan te vallen
Naatje is zich bewust van het feit dat ze zo weinig te bieden heeft dat sex ( met wie dan ook ) haar enige kans is om mogelijk te overleven in DVK.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Oh iiiiew! ooooh, doe dat is niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Of: ze klinkt als een beest met glibberige zuignappen dat aan de binnenkant van je blote dij omhoog glijdt.
De afgelopen week heeft zij de meeste inbreng in het spel gehad.... zij heeft overal lopen stoken... nix voor paal gezet.... Jaap ingepalmt.... de 6 opgefokt mbt Huub en Lieke... Zich in gelikt Tussen Amanda en Brian....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Naatje is zich bewust van het feit dat ze zo weinig te bieden heeft dat sex ( met wie dan ook ) haar enige kans is om mogelijk te overleven in DVK.
Je vergeet er bij te zetten: Sterrufquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
Zo. ik heb mijn kaart voor vanavond al weer af.
Kijken jullie er even naar voor suggesties of verbeteringen:
[afbeelding]
Hij krijgt telkens 1 kaart van FOK!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Tekst een pixel of wat naar rechtsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
De tekst op de foto klopt nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Om bij Jaap te slijmen.... wat een sukkels....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke bestelt de sushi af en speciaal voor Jaap komt er chinees met extra sate.![]()
vertel vertelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke komt nu met haar snood plan...
zet er nog even onder "behalve Gert".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Maar dat komt niet, er komen 6 Happy Meals, maar dat weet niemand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Om bij Jaap te slijmen.... wat een sukkels....
Misschien kan je er voor de duidelijkheid aan toevoegen: NIEMAND UITGEZONDERD!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
- Kok + violist komen voor Huub & Liekequote:
Ik doe NIET de groeten aan Dennis. Dus NIET namens heel Fok! Hou es op met dat gedramquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Maar wat heeft ze nu bereikt aan verhaallijnen, leuke beelden of wat dan ook?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:34 schreef akveor het volgende:
[..]
De afgelopen week heeft zij de meeste inbreng in het spel gehad.... zij heeft overal lopen stoken... nix voor paal gezet.... Jaap ingepalmt.... de 6 opgefokt mbt Huub en Lieke... Zich in gelikt Tussen Amanda en Brian....
Of dat bewust is, is denk ik nog even afwachten. Maar het lijkt me sterk dat de redaktie zich vergist in twee nieuwelingen.
Dat was geen correcte informatie in de COS!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Dimitri al was ingelicht, maar nu blijkt van niet.
[afbeelding]
Ja ga er serieus op in.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik doe NIET de groeten aan Dennis. Dus NIET namens heel Fok! Hou es op met dat gedram
mooi hoor. Als suggestie: verbranden? (zoekt iets met aureooltje...)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooie kaart! jeetjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef koemleit het volgende:
die bodyguard vind ik stom.
Straks neemt iedereen een persoonlijke bodyguard.terror moet gewoon mogen vind ik!
Er komt maar één bodyguard, ik heb z'n naam vanmiddag horen vallen, ene Milton Felter.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.![]()
maar stel dat bv Brain ze wil pesten door erbij te gaan zitten kan dat nu niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Bewoners mogen niet slaan, bodyguards wel.![]()
Hoe minder aandacht.....hoe meer ik 'post-drang' krijg !!! U is gewaarschuwdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef wolferl het volgende:
Geef dgk_fan nou geen aandacht, dan houdt ie vanzelf op.
Humor is een ondergeschoven kindje in dit experiment, was niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef koemleit het volgende:
die bodyguard vind ik stom.
Straks neemt iedereen een persoonlijke bodyguard.terror moet gewoon mogen vind ik!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er komt maar één bodyguard, ik heb z'n naam vanmiddag horen vallen, ene Milton Felter.
Ik waardeer haar inzet.... als ze die nix laat gaan kan ze zeer sterk met Jaap worden... en damen met Jaap lijkt me d'r doel omdat Jaap weinig anderskan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Maar wat heeft ze nu bereikt aan verhaallijnen, leuke beelden of wat dan ook?
Hebben de kijkers iets met haar?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er komt maar één bodyguard, ik heb z'n naam vanmiddag horen vallen, ene Milton Felter.
Het is toch juist een strak snood plan, zonder geweld, zonder drama?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar stel dat bv Brain ze wil pesten door erbij te gaan zitten kan dat nu niet.
Dit is echt zoiets wat Huub zelf ook zou doen. Vind het een beetje vals
Wat doet ie dan? Staat ie tegen je been aan te rijden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef wolferl het volgende:
Ok, ik zal het proberen maar hij werkt op mij als een rode lap op een stier...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef wolferl het volgende:
Dat geweld zou wel een kunnen komen van de bende van 6, zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch juist een strak snood plan, zonder geweld, zonder drama?![]()
Het is vals omdat de anderen niet kunnen pesten...... hmmmmmmm........... hmmmmmmmmm![]()
Inzet eens, maar ik krijg er letterlijk nog figuurlijk een harde plasser van.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik waardeer haar inzet.... als ze die nix laat gaan kan ze zeer sterk met Jaap worden... en damen met Jaap lijkt me d'r doel omdat Jaap weinig anderskan.
Ik vind hem grappigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, ik zal het proberen maar hij werkt op mij als een rode lap op een stier...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch juist een strak snood plan, zonder geweld, zonder drama?![]()
Het is vals omdat de anderen niet kunnen pesten...... hmmmmmmm........... hmmmmmmmmm![]()
En dat gaat de redactie vast goedkeurenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:51 schreef koemleit het volgende:
[..]straks neemt iedereen een bodyguard zodat ze elkaar niet meer kunnen pesten
Jij niet dan?quote:
wie is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef wolferl het volgende:
waarom in dit geval dan wel goedkeuren?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat gaat de redactie vast goedkeuren![]()
Ik hoop dat ze wel in staat zijn een beetje te genieten straks, ondanks de hoogst waarschijnlijk walgelijke sfeer die er om hun heen zal heersenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:51 schreef riri het volgende:
Prima setup weer van Huub en Lieke
De pesters worden te kijk gezet....
Ja het liefst 7 tegen 1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:52 schreef wolferl het volgende:
Ja pak Denniks maar aan.
Omdat ze het een leuk idee vonden en leuke tv beelden verwachten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom in dit geval dan wel goedkeuren?
Yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
Ze is er drie weken en als ik de laatste week ergens om gelachen heb is het Nadia en Jaap. Dat zijn momenteel de creatiefste mensen samen met Huub en Lieke. Ik denk dat zowel kijkers als streamers dat gaan waarderen. Ik hoop dat hiermee sowieso de trend van fysiek geweld is gestopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Inzet eens, maar ik krijg er letterlijk nog figuurlijk een harde plasser van.![]()
Das de overgang kind, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is Natasja weer hysterisch met haar gegil.
Zolang het verbaal is heb ik er geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ooh lachen _0-quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef riri het volgende:
[..]
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal is
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef Brici het volgende:
gaan ze zich helemaal goed aankleden en krijgen ze een happy meal _0-
Heb je wel een wapenvergunning?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef noltje het volgende:
Als Natasia zo ongemeend gaat gillen heb ik de neiging haar een nekschot te geven.![]()
Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.![]()
Niet zo overdrijven.
Ik lig nu al op de grond van het lachenquote:
Knalluhhh 100%, serieus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef wolferl het volgende:
Gaat Denniks nou die terror actie doorzetten met die brief en dat nep bericht over zijn horloge?
Zoja, triest. Ik bedoel Terror.
Niemand heeft intresse in de kok getoont...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Brian vermoed al iets denk ik.
Het is maar net wat ze doen, snap je dat nu niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...
Een paar keer is het voorgekomen dat de hele groep zich ten 1 of 2 personen keert, maar alleen als het tegen Huub is wordt er moord en brand geschreeuwd![]()
Dat wijf is compleet gestoord.quote:
Ja, Nadia en Amanda echt wel, die vonden het een verrassing omdat ze al niet wisten wat ze met het eten zouden doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Niemand heeft intresse in de kok getoont...
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.quote:
net pasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik lig nu al op de grond van het lachen![]()
![]()
*Is natasia de hele dag al hyper of alleen nu de kok er is?
onder natasia?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waar was brian de hele tijd?
bied luisterend oorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.![]()
Dat horen die kids waarschijnlijk ook als ze Wilgo uit elkaar trekt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar kinderen zo timide zijn. Als dit haar idee van keten is...
Gooi het er uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.![]()
Wat is het toch een engerd.quote:
Maar het engst vind ik de gedachte dat ze die kinderen ook zo te lijf gaat onder het mom van ketenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat horen die kids waarschijnlijk ook als ze Wilgo uit elkaar trekt.![]()
Ook nog die tampon die er half uithangt...quote:
Hou op, schei uit. Ik heb die kont al uren voorbij zien komen maar geen hond die het wil cappen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom loopt Nadia al een uur rond in een string met die platte reet van haar![]()
Toen keek hij zo van 'er klopt iets niet' en daarna zei hij het ook en knikte hij nee tegen Amanda. Jammer , hij heeft het al door..quote:
Praat me er niet van. s' ochtends loopt ze 2 uur in een handdoekje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom loopt Nadia al een uur rond in een string met die platte reet van haar![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook nog die tampon die er half uithangt...![]()
![]()
Wel prettig voor haar dan dat ze alleen een probleem heeft met haar buikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Praat me er niet van. s' ochtends loopt ze 2 uur in een handdoekje.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik verstond 'waar is onze eileider'. Maar in werkelijkheid zei Amanda 'waar is onze eyeliner'.
sorry ik weet echt niet hoe dat moet dat cappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Als ze het echt niet weten, en ze krijgen daadwerkelijk een Happy Meal geserveerd, dan hoop ik dat er veel caps komen.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk meoten ze die happy meals straks op een schaal leggen met zo'n deksel erop.
Tuurlijk. Ik ben ook aan het verzamelen voor een update.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Als ze het echt niet weten, en ze krijgen daadwerkelijk een Happy Meal geserveerd, dan hoop ik dat er veel caps komen.![]()
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.quote:
Kom maar bij Sinterklaas op schoot lief meisje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind op Sinterklaasavond.![]()
![]()
![]()
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef FdW het volgende:
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
De kok komt uit Odijk, hij spreekt plat Utrechts, lekker smeuig.
Ok op skootje dan?quote:
Dat je daar nu aan denktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...
Dat ligt vlak bij elkaar, hij werkt in Houten en Odijk, en dat ligt weer vlak mijn mijn stadje Utrecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Natasia zal wel weer alle speeltjes opeisen voor haar kids...
Voor dit soort mooie caps doen we het. Daarvoor zitten we aan de buis gekluisterd.quote:
Verpest het nou nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze moeten zo op de bank....
Zal er wel op neerkomen dat de kok voor iedereen gaat koken.
Het leek vooraf een leuk plan, maar de 6 hebben al het 1 en ander door.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat het niet een grapje is met veel impact...
Ze smikkelen gewoon lekker hun Happy Meal op, zitten ze heus niet meer
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Denk dat het niet een grapje is met veel impact...
Ze smikkelen gewoon lekker hun Happy Meal op, zitten ze heus niet meer
Speak for yourselfquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor dit soort mooie caps doen we het. Daarvoor zitten we aan de buis gekluisterd.![]()
Leuk, zal wel herkenning zijn voor jou dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt vlak bij elkaar, hij werkt in Houten en Odijk, en dat ligt weer vlak mijn mijn stadje Utrecht.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=odijk+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=97.718465,97.558594&ie=UTF8&z=13&om=1quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Bij binnenkomst zei hij namelijk dat hij uit Houten kwam.
Vic heeft heel lang in Odijk gewoond.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, zal wel herkenning zijn voor jou dan.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
Het is leuk verzonnen van Lieke maar ik ben er niet gerust op dat het een leuk avondje gaat worden. Ik verwacht dat de happy meal door de chill gesmeten gaat worden, ze gaan op de deuren bonken, gillen, scanderen, hard lachen en scheldliedjes zingen en de violist wordt terug de oprijlaan opgejaagd...
![]()
In ieder geval redaktie blij met een beetje reuring en TV beelden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
Het is leuk verzonnen van Lieke maar ik ben er niet gerust op dat het een leuk avondje gaat worden. Ik verwacht dat de happy meal door de chill gesmeten gaat worden, ze gaan op de deuren bonken, gillen, scanderen, hard lachen en scheldliedjes zingen en de violist wordt terug de oprijlaan opgejaagd...
![]()
Zou zomaar kunnen, we wachten af.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
![]()
Deze twee ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Nadia klaar voor het "diner"![]()
[afbeelding]
Nee, ze zeggen dat ze liever een happy meal eten, ze houden niet van italiaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:25 schreef Katewalker het volgende:
![]()
jawel lieke heeft er naar gevraagdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En niemand die het raar vind dat Jaap en Natasja niet weg zijn?
Als je op HiDiHo zit kan drukken op de n wel eens helpen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
ff offtopic..stream 4 doet het al dagen slecht of niet bij mij...heeft iedereen dat?![]()
Ze weten het maar ze mogen het er niet over hebben. Natasja had het over bedreigingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
En niemand die het raar vind dat Jaap en Natasja niet weg zijn?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
ff offtopic..stream 4 doet het al dagen slecht of niet bij mij...heeft iedereen dat?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Dat verbaast me nixquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
nix kan geen stropdas strikken...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk je ook streams via HiDiHo ? Die had hem volgens mij gedisabled (wegens gebuffer).
Hij wilde zich niet omkleden, geen idee waarom niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef wolferl het volgende:
Jaap is nu op zijn sjiekst?
Vanochtend had ik het ook met stream 4 van HiDiHo, maar dat is inmiddels opgelost.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes op de bank... het plotseling vertrek van Natasja
All part off the plan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes op de bank... het plotseling vertrek van Natasja
Dit is MetroJaapquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap met een coupe a la nix
[afbeelding]
Het is nog erger dan een wijf..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:37 schreef neehe het volgende:
dennix gaat telkens weer terug naar de spiegel, wat een wijf is het toch.
"Hoe lang doe jij over je haar". "Drie à vier minuten".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:37 schreef neehe het volgende:
dennix gaat telkens weer terug naar de spiegel, wat een wijf is het toch.
Alsof niemand weet over die blubberbuik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Zucht, kussentje voor haar buik...
[afbeelding]
En ze kan er haar borsten even op laten rusten..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Zucht, kussentje voor haar buik...
[afbeelding]
Is dat de bodyguard?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:38 schreef pasjesjen het volgende:
daar komt mac donalds
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
En ze kan er haar borsten even op laten rusten..![]()
zoiets als twee vliegen in 1 klap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |