Omdat ze het een leuk idee vonden en leuke tv beelden verwachten?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom in dit geval dan wel goedkeuren?
Yepquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef Brici het volgende:
is die kok nu alleen voor huub en lieke?
Ze is er drie weken en als ik de laatste week ergens om gelachen heb is het Nadia en Jaap. Dat zijn momenteel de creatiefste mensen samen met Huub en Lieke. Ik denk dat zowel kijkers als streamers dat gaan waarderen. Ik hoop dat hiermee sowieso de trend van fysiek geweld is gestopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Inzet eens, maar ik krijg er letterlijk nog figuurlijk een harde plasser van.![]()
Das de overgang kind, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is Natasja weer hysterisch met haar gegil.
Zolang het verbaal is heb ik er geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ooh lachen _0-quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:54 schreef riri het volgende:
[..]
yep....maar de rest denkt dat het voor hun allemaal is
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het liefst 7 tegen 1
Wedden dat er dan geen massaal protest komt
Ja echt geweldigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef Brici het volgende:
gaan ze zich helemaal goed aankleden en krijgen ze een happy meal _0-
Heb je wel een wapenvergunning?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:57 schreef noltje het volgende:
Als Natasia zo ongemeend gaat gillen heb ik de neiging haar een nekschot te geven.![]()
Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, gewoon 1 op 1.![]()
Niet zo overdrijven.
Ik lig nu al op de grond van het lachenquote:
Knalluhhh 100%, serieus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:58 schreef wolferl het volgende:
Gaat Denniks nou die terror actie doorzetten met die brief en dat nep bericht over zijn horloge?
Zoja, triest. Ik bedoel Terror.
Niemand heeft intresse in de kok getoont...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Brian vermoed al iets denk ik.
Het is maar net wat ze doen, snap je dat nu niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, ik constateer alleen...
Een paar keer is het voorgekomen dat de hele groep zich ten 1 of 2 personen keert, maar alleen als het tegen Huub is wordt er moord en brand geschreeuwd![]()
Dat wijf is compleet gestoord.quote:
Ja, Nadia en Amanda echt wel, die vonden het een verrassing omdat ze al niet wisten wat ze met het eten zouden doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Niemand heeft intresse in de kok getoont...
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.quote:
net pasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:59 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik lig nu al op de grond van het lachen![]()
![]()
*Is natasia de hele dag al hyper of alleen nu de kok er is?
onder natasia?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Rotterdammert het volgende:
waar was brian de hele tijd?
bied luisterend oorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
De beelden zijn ook niet mooi. Ik kijk recht in Natasia's doos en ik heb het gevoel dat ik erover wil praten.![]()
Dat horen die kids waarschijnlijk ook als ze Wilgo uit elkaar trekt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar kinderen zo timide zijn. Als dit haar idee van keten is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |